Bölüm 13

2 1 0
                                    

Bazı insanlar egzersiz için koşar. Bazıları ise önlerinde bir şey olduğu için koşar. Jisung bunu bir keresinde adını hatırlamadığı bir kitapta okumuştu. Kendisi sadece canı istediği için koşuyordu.

Bazı yazarların yaptığı gibi en basit şeylerin aşırı analizini yapmazdı. Yanlış anlaşılmasın, derin düşünceleri ve duygusallığı seviyordu ama bazıları bunu çok ileri götürüyordu. Mesela, kardeşim, bu sadece koşu.

Belki de Jisung bugün biraz acılıydı. Bu yüzden daha hızlı ve agresif koşuyordu. Ama belki de Jisung'u ilk etapta acılandıran şey koşmaktı. O da bilmiyordu. Hava değişmişti, hava nemli ve sıcaktı, omuzlarına baskı yapıyordu ve bu da başını ağrıtıyordu. Mutluluğuna pek katkıda bulunmayan bir başka şey daha.

Ama belki de Jisung o gün kendini iyi hissetmiyordu. Üzgün ya da motivasyonsuz bir şekilde değil, sadece-yüzünü-sevmiyorum-ya-da-kimsenin-yüzünü-sevmiyorum-şeklinde.

Çocuklarla birlikteyken bunu belli etmiyordu ama şimdi dışarıda tek başınayken ve Seul'ün sokaklarında ve patikalarında koşarken bunu serbest bıraktı.

Jisung evlerinden çıkarken saate bakmamıştı ama güneş yavaş yavaş yükseliyordu, bu yüzden sabahın oldukça erken olduğunu tahmin etti. O kadar geç ya da erken olduğunu bile hissetmiyordu. Durdu ve ufuk boyunca uzanan küçük sarı şeride bakarken nefesini tuttu. Güneşe hazırlık olarak gökyüzünü renklendiriyordu.

Jisung sağ tarafına baktı. Orada 빛의 탑, yani ışık kulesi vardı. Temel olarak, şehrin bir kısmına bakan bir binanın tepesindeki eski bir platformdu. Bundan daha nefes kesici atraksiyonlar olduğu ve artık neredeyse hiç insan gelmediği için kapalıydı. Ama hala oradaydı.

İçeri girmek zor değildi. Jisung'un tek yapması gereken bir giriş kapısının üzerinden atlamak ve merdivenlere açılan eski bir ahşap kapıyı, isteğine boyun eğip çamurlu ahşabı çatlayana kadar birkaç kez tekmelemekti. Güneşin doğuşunu yakalamak için aceleyle tepeye çıktı.

Kulaklıklarından sakinleştirici Lo Fi müziği çalıyordu, çünkü egzersiz yaparken kullandığı hızlı elektro müzik artık ona uymuyordu. Binanın tepesine ulaştığında temiz havadan derin bir nefes aldı. Sakinleştirici ve güzeldi, Jisung önceki antrenmanının yorgunluğunun ayaklarına dolduğunu hissetti.

Bir zamanlar orada bulunan korkuluk özensizce kaldırılmış ve çatının uçları boyunca belki yirmi santimetre yüksekliğinde bir sınır bırakılmıştı. Jisung tam üzerine oturmak üzereydi ki bir kişiyi fark etti.

Tanrı aşkına.

"Tamam, yani birimiz kesinlikle bir sapık. Ve ben olmadığımı biliyorum, o yüzden sen olmalısın.", Jisung kadere inanıyordu. Ama o kadar da değil. Aynı insanların üç kez tesadüfen karşılaşması gibi bir şeye değil. Özellikle de Seul gibi lanet bir başkentte. Biri onunla dalga geçiyor olmalıydı. Ya da tüm bunları ayarlıyordu. Belki de tüm bunlar Chan'in, hatta belki Seungmin'in bir planıydı. En azından yeterince acımasız görünüyordu. Ama kötü müydü? Jisung aslında Lee Know'dan hoşlanmaya başlamıştı, bu yüzden onunla tekrar karşılaşmak belki de o kadar kötü değildi.

"Han Jisung. Ulusumuzun rapçisi.", Jisung'la aynı anda aynı binada oturup aynı gün doğumunu izleyen Lee Know dönüp Jisung'a baktı.

"Ben kimsenin ulusunun rapçisi değilim.", diye karşılık verdi Jisung ve Lee Know'un yanına oturarak ayaklarını kenardan sarkıttı. Minho sanki güvenliğini istiyormuş gibi arkasına oturdu. Söz konusu genç Jisung'un sözleri karşısında oflayıp pufladı.

"Bu arada ben sapık değilim, kaderin bizden yana olduğunu çoktan anladığımızı sanıyordum?", kollarını dizlerine doladı ve gökyüzüne bakarken gözlerini hafifçe kıstı.

Kill Me Softly - MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin