Bölüm 11

1 1 0
                                    

Lee Know, Jisung'da bir yangın başlatmıştı, bu kadar basitti. Ve bu hiç sönmeyecekti. Eve dönerken otobüste otururken kendini sıcak ve bunalmış hissediyordu. Bu his evine kadar sürdü ve kapının kilidini açtığında, normalde soğuk olan kapı kolu onu rahatsız bile etmedi.

Elindeki poşeti tezgâhın üzerine bıraktı ve derin bir nefes aldı. Lee Know gittiğinden beri aldığı ilk gerçek nefesmiş gibi hissetti. Muhtemelen nefes alarak ateşi daha da körükleyeceğinden ve içinin yanacağından korktuğu içindi.

Jisung tezgâhın üzerindeki poşetin yanına koyduğu telefonunu hızlıca kontrol etti. Hiçbir şey yoktu. Jisung, Lee Know'a mesaj atmıştı. Berbat bir "Ben Jisung. Umarım bu şehirde daha fazla insanın senden hoşlanmamasına neden olmadan eve sağ salim varmışsındır.", mesajı dört kez silmekten, beş kez yeniden yazmaktan ve iki kez de hiç yazmamayı düşünmekten başka bir şey yapamamıştı. Yüzünü buruşturdu ve ekranın hızlıca kapattı.

Jisung'un market alışverişini tamamlaması yaklaşık beş dakika sürmüştü ama yorgunluğun omurgasına yayıldığını hissediyordu. Mutfağı aydınlata tek şey olan fırının üzerindeki dijital saat göstergesine bir göz atan Jisung saatin 04:56 olduğunu gördü.

Gece gökyüzü hâlâ güneşin ışığına karşı savaşıyordu ama savaşmaktan yorulduğu ve yıldızlar gökyüzünde kaybolmaya başlarken askerlerinin son nefeslerini vermekte olduğu görülebiliyordu. Sabah beşten itibaren dışarısı yeni aydınlanıyordu. Bazen uyuyamazdı, düşünceler onu uyanık tutardı. Bazen sabah 5'e kadar çalışıyorlardı. Ama çoğu zaman Chan uyuyamazdı ve Jisung en iyi arkadaşlarından birinin gece boyunca tek başına oturmasına izin vermezdi. Daha da önemlisi tek başına.

Açık renk saçlı erkek yatak odasına doğru giderken oturma odasının önünden geçti ve Felix, Sengmin ve Changbin'in odayı boydan boya kapladığını gördü, bu da muhtemelen Jeongin ve Chan'ın, ya Chan'ın odasında uyudukları (ki muhtemelen öyleydi) ya da boş odalara dağıldıkları anlamına geliyordu.

Ama kendi odasına girdiğinde oda boştu. Jisung gömleğini ve pantolonunu çıkarıp yatağa girdi. Yanıp söndüğünü görünce son kez telefonuna uzandı. Lee Know'dan bir mesajdı. Bu onun gülümsemesini daha da parlaklaştırdı ve aynı zamanda ateşi daha da yayıldı. Vahşi bir şekilde değil ama rahat, iç ısıtan bir şekilde. Ama Jisung mesajı okumadı ya da cevap vermedi, çok yorgundu. Sadece içindeki sıcaklığın tadını çıkardı ve kendini karanlığa bıraktı.

Saat sabahın 10'uydu ve Jisung ezilmiş gibi hissediyordu. Bu garipti, daha az uyuduğu geceler de olmuştu. Sadece yatağına dönmek istiyordu ama kendini kalkmaya zorladı. Saat 11'de dans dersleri vardı ve bunu gerçekten kaçıramazdı.

Daireleri dün Jisung eve geldiğinde olduğu gibi sessizdi, gecenin geç saatlerinde -ya da sabahın erken saatlerinde, nasıl isterseniz öyle görün- bu Jisung için garipti. Onlar gibi keşlerle evleri neredeyse hiç sessiz olmazdı.

Mutfağa gitti ve siyah kanepede oturan tek kişi telefonuna bakan Seungmin'di. Jisung yanından geçerken "Günaydın." Diye mırıldandı. Jisung'un tek cevabı "Günaydın." Oldu. Kahveye ihtiyacı vardı. Bir galon kadar.

"Dönmen neden bu kadar uzun sürdü? Çileklerimi çok istiyordum." Seungmin somurtarak mutfağa gitti ve bar taburelerinden birine oturarak Jisung'un ikinci fincan kahve doldurmasını izledi.

"Görüyorum ki onları çok sevmişsin." Jisung boş plastik kabın bulunduğu lavaboyu işaret etti. Seungmin sadece ofladı.

"Tek bir tanesinden bile zevk almadım. Changbin, Felix ve Jeongin hepsini yedi." Jisung gülümsedi ve içinden gizlice onları övdü.

Seungmin kaşlarını kaldırarak, "Sence üç kupa kahve yeterli değil mi?" diye sordu. Jisung cevap vermedi ama bir fincan sade kahveyi bütün olarak yudumlarken gözlerinin içine baktı.

"İğrenmeli miyim yoksa etkilenmeli miyim bilmiyorum." Yüzündeki ifadeye bakılırsa Seungmin kesinlikle iğrenmişti.

Jisung, "Etkilendim." Dedi ve bir fincan daha aldı.

"Her neyse. Dün bu kadar geç gelmenin bir nedeni var mı?", evet, nedeni Jisung'un birkaç dakika önce mesajlaştığı, gelmiş geçmiş en güzel gözlere ve en güzel dudaklara sahip güzel bir adam.

"Önce bana herkesin nerede olduğunu söyle." Jisung kahvesini neredeyse bitirmişti ve Seungmin'le yüzleşmek için tezgâha yaslandı.

"Dans stüdyosundalar. Ders başlamadan önce biraz pratik yapmak istediler."

"Zaten dans stüdyosundalar. Asıl ders başlamadan önce neden pratik yapmak istiyorlar? " diye öfkelendi Jisung. "Her zaman bu aşırı motive olmuş insanlar...", olağan dans çalışmaları yeterince yorucuydu.

"Bence takım olarak hep beraberiz. Hepimiz birbirimizi gerçekten güçlendiriyoruz." Dedi Seungmin ve başını hafifçe yana eğdi. Muhtemelen haklıydı, Jisung'un bazen göremediği, gerçekten iyi bir kimyaları vardı çünkü zihni ona onları hak etmediğini söylüyordu. Mesela onun berbat bir arkadaş olduğunu ve onsuz daha iyi olacaklarını.

"Bu tamamen saçmalıktı, onlara ve Jisung'a karşı haksızlıktı, bunu biliyordu ama böyle düşünmekten kendini alamıyordu.

"Şimdi söyle bakalım." Seungmin taburesinde bir sağa bir sola döndü ama bakışlarını Jisung'dan ayırmadı.

"Seungmin, biriyle tanıştım.", Jisung elindeki kupaya baktı. Seungmin'in gözleri büyüdü.

"Gerçekten mi?", Seungmin artık dönmeyi bırakmıştı ama Jisung gözlerini tekrar kupasına yapıştırmadan önce kısa bir süre başını kaldırıp baktı.

"Mhm. Dükkânda tekrar karşılaştık ve sonra birlikte küçük bir yürüyüşe çıktık." Kulağa çok budalaca geliyordu. Jisung kahvesinin son yudumunu da yuttu ve bardağı lavaboya koydu.

"Gerçekten mi? Kim o?" Jisung lavabonun kenarlarını daha sıkı kavradı. İnsanlar neden hep 'ortaya çıkmaktan' bahsediyordu? Gerçek şu ki, tekrar ve tekrar, tekrar ve tekrar ortaya çıkmak zorundasınız. Yutkundu.

"Bir adam. Adı Lee Know." Jisung arkasını döndü, Hyung'unun yüz ifadesinde ne göreceğini bilmiyordu.

"Ben de öyle düşünmüştüm. Şu anda sana mesaj atan adam mı? Okunmamış üç mesajın var." Dedi Seungmin, Jisung'un telefonu elindeyken.

"Ah, Seungmin! Lanet olası mesajlarımı okuma!", Jisung telefonunu almak için öne doğru atıldı ama Seungmin daha hızlıydı ve birkaç adım geri çekildi. Aralarındaki tezgâhta Jisung adeta asılı kalmıştı.

"Neden okumayayım ki?" diye alaycı bir şekilde gülümsedi ve eğer bakışlar öldürebilseydi, şimdiye kadar çoktan ölmüş olurdu.

"Lanet telefonumu geri ver.", Jisung burada oyun oynamaya gelmemişti. Seungmin sadece güldü ama Jisung kendini tezgâhın üzerinden çekince aniden kaçmaya başladı. Jisung peşinden koşarken Seungmin "Kahretsin!" diye bağırdı.

Jisung çok geçmeden Seungmin'i yere yatırdı ve telefonunu geri aldı, bu kadar erken bir saatte yapmak zorunda olduğu spordan çoktan rahatsız olmuştu.

"Sevgiline mesaj at ve dans antrenmanına hazırlan." Seungmin, Jisung'a göz kırptı ve biraz tazelenmek için banyoya girdi.

"O benim sevgilim değil!" diye bağırdı Jisung ama biraz kızarıp gülümsemekten kendini alamadı.

"Öyle diyorsan öyledir.", diye duydu Seungmin, sesi hiç de ikna olmuşa benzemiyordu.

*****

To be Continued...

To be Continued

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Kill Me Softly - MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin