!Книгата е за магьосници. Вие сте мъгъли, ала може да се родите. Знаете, получава се писмо от Хогуортс. Всъщност Хари е в Дж.К., но тя... отпада от Хогуортс засега. Мъгъл е, но имаше магия като млада. Не успя да я запази, но можем при нея да върнем времето назад и така да се поправи тя... Изобщо, такива са ми ти ангели шантави, добри.
https://youtu.be/oYQYHTG_pJM?si=fg7FdnWtQtArNiQX
През това време Елир, нищонеподозираща поне що се отнася до факта, че беше в огъня, а не в Алирия... От друга страна, вие сами виждате, огънят е в Алирия и Аристей е този огън – казах тъй, понеже... и Елир е огън – Седми, а той – Осми. Осми ли? – Елир е. Тя е с амулета – той е само седми – осми е – тези, които се обичат са едно, затова така стана, че те дисквалифицираха, Елир от изпита. Как така? Ами, Дж.К. Роулинг трябва да е магьосник. Иначе от къде знае за нас? Но... денем тя е маг, а нощем – забрави ни. А ни помнише като млада. Това е. Децата помнят реалността, възрастният забрави, но с помощта на тази машина на времето за възрастния още има шанс да се поправи и да доизживее дните си в траур за Елир Арунай, а не – възхвала за Линеане-Аристей – кой? Дали Линеане е Аристей? Тъй щото, ако иска тя Елир да убие, как да я спра, освен да я убия? Тъй щото Линеане ми досади, аз спрях да я чета – дали? Аз съм Вселена – понястоящем съм черна – как? Дупка – сигурни ли сме, че това не е гравитационно поле някакво нов модел? Навлезли сте Земя в една чернилка в тази Вселена.
„Чернилка" ще да е еднорогът чер на Ники, а? Дупка е черна – но какво става? Анализира ви – тъй както и ти ще анализираш нея – дали? В очите има анализ – какви са на цвят? – На Ники – пъстри, но слепи – дали? Ами тежко състояние е силното късогледство, когато излиза извън контрол – мента глог валериан помагат за овлажняване на очите и са евтини (засега) – но направиха ги за пари тея демони – да са 20лв вместо 5, а аз ги взимам 2-3 в Пловдив – и има ли смисъл да се чете?
YOU ARE READING
Легенда за Алирия III - Истина и лъжа
Fantasy„Няма сюжет. Безхарактерен среден образ на роман. Не си креативна, Елир, а си Вселена - Всемогъща, Въздесъща, Истинна и наивна, тъпа, зла планета Земя, затуй че Йелоустоун вулканът в Айдахо(Калифорния) избухва на 3 април '97, '95, '93, '91, зла план...