Istun Harryn hotelli huoneessa ja tuijotan ujona jalkoihini. Harry tekee samoin. Ada taas on Louisin huoneessa. Säälin Louisia, koska Ada oli mieluusti näyttänyt flirtti puolensa:
- Louis mentäiskö sun huoneeseen KAHDESTAAN? Ada oli kysynyt oikein flirttailevasti. Louisin ilme oli ollut silloin, kuin hermoromahduksen partaalla. Onneksi Ada rauhottui hieman, kun näki Louisin ilmeen.
- Sori, tää kuulostaa tosi tyhmältä, Harry aloittaa, mutta vaikenee nähdessään kuinka säpsähdän, kun hän puhuttelee minua.
- Joo sano vaan, sanon odottavasti. Harry vilkaisee vielä minua ja jatkaa: - Siis mun on ihan pakko kysyy, et mikä sun nimi on? Katson häntä pöllästyneenä ja alan nauramaan.
- Hahahahahaahahhihihii!
- Mikä suo naurattaa? Harry kysyy hämmentyneenä.
- No kun sä kysyt mikä mun nimi on, naurahdan, mutta vakavoidun sitten ja sanon: - Mun nimi on Jessica siis Jessy.
- Okei, no mä oon Harry, hän naurahtaa ja sanon: - Sen mä taisinkin tietää.
Välillemme syntyy hiljaisuus ja katselen hänen tuikkivia silmiään. Samassa Harry kävelee luokseni ja ottaa kasvoni käsiinsä.- Jessy, must tuntuu et tunnen jotain suo kohtaa, Harry kuiskaa ja hänen kasvonsa lähentyvät minua kohti.
- Harry, must tuntuu et mä... sanon ja lopetan, kun Harry tukahduttaa lauseeni hellällä sekä varovaisella suudelmalla. Takerrun hänen hiuksiinsa ja vastaan suudelmaan, ehkä hieman turhankin kiihkeästi. Harry naurahtaa ja työntää minut pois luotaan.
- Teinks mä jotain väärin? kysyn kauhuissani ja salamana kysymys ryöppyni valtaa huoneen: - Hei apua, ooksä sinkku? Olinks mä liian varomaton? Harry, mitä mä tein väärin?
- Shhh! Harry sanoo ja työntää sormensa suuni eteen.
- Sä et tehny mitään väärin! Mä oon vaan ollu liian pitkään sinkkuna, enkä osannu varautuu tommosee reaktioon, Harry naurahtaa. Samassa oveemme koputetaan.
- Tullaan! Harry karjaisee ja harppoo pitkin askelin ovelle ja tempaisee sen auki. Ovella on fani lauma, joka kurkkii uteliaasti sisään.
- Haluuttekste nimmarin? Harry kysyy jo hieman levollisemmin.
- Joo!! kaikki hihkaisevat ja Harry menee huoneen ulkopuolelle sulkien oven perässään. Kuluu 15-minuuttia, kun Harry sitten saapuukin. Olin siinä ajassa pessyt naamani ja harjannut hiukseni.
- Huh noiden fanien kanssa! hän puuskahtaa ja lysähtää sängylleen, mutta pomppaakin sitten nopeasti ylös.
- Onks sulla nälkä?
- Joo vähän, sanon ja nostan katseeni maasta Harryn silmiin.
- Mennääks syömään? Harry kysyy.
- Mut mul ei oo... selitän, mutta Harry keskeyttää hymyillen lämpimästi: - Ja mä tarjoon. Hän tulee luokseni ja ottaa käteni hänen omaansa ja kysyy: - Mennääks?
- Joo, vastaan ja kävelemme ovesta ulos.
Siinäpä oli kolmas luku ja toivottavasti piditte! Ilmoitelkaas sitten virheistä ja niinedelleen!