- Harry! Herää, kuiskin Harryn korvaan. Hän makasi miten sattuu sängyssämme hiukset sekaisin.
- HARRY!
- Mitä, mitä? Harry kysyy haukotellen ja on laittamassa uudestaan silmänsä kiinni, mutta olen tarpeeksi nopea. Otan tyynyn ja lyön sillä häntä päähän.
- HERÄISIT JO!
- Joo joo, ihan kohta, hän mutisee. Minun mittani on täynnä! Ymmärrän kyllä, että hän on väsynyt, mutta ties milloin poikien lento lähtee?
- HARRY!! KELLO ON KAKSITOISTA! NYT YLÖS JA HETI! huudan 'vihaisena'. Vihdoin Harry saa itsensä istuma asentoon ja haukottelee.
- Niin mitä kello on? hän kysyy minulta.
- Kaksitoista, vastaan tyynesti ja minua alkaa naurattamaan. Harryn ilme vääristyy kauhuun ja hän puuskahtaa: - Ei hitto, me myöhästytään lennolta!
- Haluutkos et meen kattoo onks muut jo heränneet? kysyn häneltä ja hän nyökkää. Olen jo itse pukenut päälle eiliset keikkavaatteeni, koska minulla ei ole muita mukana. Avaan huoneemme oven ja muistutan Harrya vielä tomerasti: - Et sitten nukahda! Tee jotain hyödyllistä.
- Joojoo, kuuluu mutiseva vastaus ja lähden kävelemään toisten huoneille. Koputan Louisin huoneen oveen, mutta kukaan ei tule avaamaan. Parin minuutin päästä jyskytän sitä jo nyrkilläni.
- LOUIS! ADA! Tulkaa avaamaan! Pian huoneesta alkaa kuulua ääntä ja ovi avataan. Louis seisoo siinä ilman paitaa, kalsarit ainoastaan jalassa. Järkytyn syvästi ja mielessäni pyörii erittäin epämiellyttäviä ajatuksia.
- Oottekste?.. aloitan järkyttyneenä ja vasta sitten Louis taitaa huomata, että seison hänen huoneensa edessä, katsomassa puolialastonta miestä.
- Eieieiei! Louis kieltää nopeasti, ehkä hieman liiankin nopeasti. Hän viittoo minua tulemaan sisään ja etsin Adaa katseellani.
- Ada on suihkussa, Louis sanoo poissaolevana ja päätän aloittaa tenttaamisen: - Kerro kaikki.
- Ai mitäh?
- Kerro kaikki! vaadin ja Louis punastuu.
- Ei oo mitään kerrottavaa.
- Mph, ynähdän ja katson häntä silmät viirussa.
- Siis mitä sä oikein kuvittelet? Tavattii Adan kanssa eilen ja sit me oltais jo sänkypuuhissa? Ehei, täällä on vaan niin hiton kuuma ja Ada sai kylläkin kohtauksen, kun riisuin paitani, mutta ei mitään muuta, Louis sanoo vakavana. Minuun iskee oivallus, että Ada ja Louis eivät ole olleet sängyssä.
- EI HITTO! Mä oon niin tyhmä, mutisen häpeissäni ja Louisia alkaa naurattamaan.
- Hahahahaa! Kohta me molemmat nauramme vatsaamme pidellen Louisin lattialla. Ada tulee pyyhe päällä vessasta ja katsoo meitä hämmentyneenä.
- Jessy! hän huudahtaa yllättyneenä. Kömmin seisomaan lattialta ja virnistän: - Moi.
- Mites sun ja Harryn yö meni? hän kysyy vihjaillen ja vastaan yhtä vihjaillen: - No kuule ihan nukkumalla. Me molemmat purskahdamme nauruun ja yhtäkkiä Louis keskeyttää meidät: - Apua! Me myöhästytään lennolta!
- Niin myöhästytään, sanon kuin itseselvyytenä. Louis kohauttaa hartioitaan ja sanoo minulle:
- Kannattaa mennä herättämään Niall ja Liam, ei ne muuten sieltä tuu.
- Juu, vastaan ja hölkkään poikien huoneelle.
- LIAM! NIALL!! HERÄTYYYS! Ovi aukeaa melko nopeasti ja pujahdan sisään. Ilmeeni olisi varmaan pitänyt kuvata. Poikien huone oli yhdessä yössä mennyt järkyttävään kuntoon. Vaatteita kaikkialla ja fanien antamia lahjoja myös.
- Nyt ryhdistäytykääs ja ainii myöhästyttiin lennolta! ilmoitan tiukkana. Pian kaksi pörröpäätä kömpii pois sängystään ja katsoo minua anellen: - Jooko vähän aikaa vielä?
- EI! NYT TE PUETTE PÄÄLLE JA SITTEN LONTOOSEEN JA ÄKKIÄ! jyrähdän, kuin mikäkin ukkospilvi ja pojat luikkivat pesulle.
- Nopeasti sitte! huudan mennessäni pois huoneesta.
- Kyllä neiti, kuuluu vaimea vastaus ja hymyilen sulkiessani oven. Kävelen Harryn huoneelle ja Harry katsoo minua säteillen.
- Tervetuloa meidän elämäämme! hän toivottaa ja halaa minua.
- Mennään hakemaan sun ja Adan kamat nii lähetään Lontooseen.
- Kiitti paljon, kun saatiin tulla mukaan, sanon kiitollisena ja katson Harryyn odottavasti.
- Kai sä sitten laulat mulle Stockholm Syndrom:ea koneessa?
- No sähän oot vaativalla tuulella, Harry naurahtaa kysymykselleni.
- Voi kuule, tää on vasta alkua, sanon Harrylle vinkaten silmääni.
Siinäpä ois sitten viides luku. Vähän tylsäks kyl jäi, mutta katotaan tuleekos tänään vielä kuudes luku Muistakaa antaa palautetta!!