Luku 6: Romanssi romanssin perään

29 4 2
                                    

Istumme lentokoneessa Harryn, Adan, Louisin, Liamin ja Niallin kanssa. Minä istun Harryn vieressä (tottakai), Ada Louisin ja Liam Niallin. Harry laulaa minulle Ready To Run kappaletta ja minä kuuntelen sitä silmät ummessa. Yhtäkkiä havahdun mietteistäni ja kuiskaan Harryn korvaan: - Harry, se mitä sillon illalla tapahtui, se suudelma, niin mä toivon, että sitä ei olisi tapahtunut. Harry katsoo minua hämmentyneenä ja jatkan: - Musta se oli aivan liian aikasta. Jos pari viikkoo oltais vaa kavereita ja sit mietittäis uudelleen? Harry katsoo minua vieläkin hämmentyneenä, mutta kohauttaa olkiaan: - Ihan miten vaan. Toivon etten loukannut Harrya. Minusta se oli vain liian aikaista. Ruveta nyt suutelemaan ensimmäisenä iltana, jolloin on  vasta tavannut.

____________________________________________________________________________________

Harryn näkökulma

Olemme kohta perillä Lontoossa ja Jessy on nukahtanut. Hän on mukava tyttö ja pidän hänestä. Hän oli oikeassa: suutelimme liian aikaisin, aivan liian aikaisin. Hän varmaan tarkoitti sanoillaan, että unohtaisimme koko jutun. Sitä on vain kovin vaikea unohtaa: hänen pehmeät huulensa ja  suklaalta tuoksuvat hiukset. Mistä ihmeestä hän sai suklaa shampoota? No mitäpä sillä olisi väliä, kunhan hän vain jatkossakin tulee tuoksumaan siltä. 


- Jessy! Herää! kuiskin hänen korvaansa. Hän liikahtaa ja räpyttelee pari kertaa silmiään.

- Missä me ollaan? hän kysyy.

- Meijän kämpässä. Toivottavasti suo ei haittaa, että muutkin asuvat täällä?

- Eiei! hän vastasi ja katsoo minua sinisillä silmillään. Hymyilen hänelle ja huudan pojille: - Pojat! Tulkaa tänne! Samoin Ada! Jessy katsoo minua kysyvästi, mutta hymyilen hänelle salaperäisesti. Samassa pojat juoksevatkin jo huoneeseeni. He alkavat laulaa:

Hei tervetuloo Jessy ja Ada, meidän kotiimme! Muista sitten valmistautuu meidän sotiimme!

Joskus tääl on villi meno ja siitä sanoikin eno!


TERVETULOOOOOOOOOOO, KOTIIMME!!

TERVETULOOOO, SOTIIMME!

JOKA PÄIVÄ VILLIÄ, SYÖDESSÄ TILLIÄ!

TÄÄ LAULU ON SULLE! TÄÄ LAULU ON SULLE JA ADALLE!!


Varovaa Niall on aika kova syömään ja tiedäthän, että Liam on aika kova lyömään:

perseelle, perseelle, pe-pe-perseelle. Perseelle, perseelle, pe-pe-perseelle!


TERVETULOOOOOOOOOOO, KOTIIMME!!

TERVETULOOOO, SOTIIMME!

JOKA PÄIVÄ VILLIÄ, SYÖDESSÄ TILLIÄ!

TÄÄ LAULU ON SULLE! TÄÄ LAULU ON SULLE JA ADALLE!!


Hei kalsarivaaroja, sotkusta haavoja.

Roskis haisee, Harry raapaisee!

TÄÄ TALO ON TÄYNNÄ KOLLIKISSOJAAAAAA!!


TERVETULOOOOOOOOOOO, KOTIIMME!!

TERVETULOOOO, SOTIIMME!

JOKA PÄIVÄ VILLIÄ, SYÖDESSÄ TILLIÄ!

Dreams come true//One Direction//fanfic//Harry StylesWhere stories live. Discover now