Luku 8: - Näitkö sä mut alasti?

60 4 1
                                    

Nousen ylös sängystäni ja räpyttelen unisesti silmiäni. Nukkuvatko kaikki? Ehei, nimittäin alakerrasta kuuluu ääntä.

- LIAM! Niall karjuu.

- Hahaahhaaa, Liam nauraa, ja Niall tuntuu raivostuvan entisestään.

- MUN IKIOMA IHANA PITSA, MITEN SÄ SAATOIT SYÖDÄ SEN? Mielenkiintoni herää ja puen nopeasti valkoisen t-paidan ja lökäpöksyt. Rymistän portaita alas ja huudan: - Moi pojat! Pojat pysähtyvät, kuin sähköiskusta ja kääntävät katseensa minuun.

- Mammamia! kuuluu Niallin ja Liamin suusta. Tirskahdan ja menen istumaan keittiönpöydän ääreen. Loputkin talon väestä tulevat unisina rappusia pitkin. Harry näyttää aivan toisesta maailmasta tulleelta ja Ada ja Louis: rakastuneilta.

- Harry! hihkaisen ja juoksen Harryn luo. Hän sulkee minut halaukseen ja nuuhkaisee hiuksiani.

- Mmm, sun hiukset tuoksuu hyvältä.

- Pesin ne eilen suklaa-sampoolla.

- Jaa, no ei mikää ihme, et ne tuoksuu hyviltä.

- Mmm, vastaan ja joku rykäisee takanamme. Se on Niall ja hän katsoo minua merkitsevästi: - Alkaako sitä sapuskaa tulemaan, häh? Katson häntä tyrmistyneenä ja sieppaan nopeasti tyynyn ja huitaisen häntä sillä.

- Mä en mikään piika muuten rupee olemaa! raivoan ja Niall näyttää tosian säikähtäneeltä nyt juostessaan. Minua alkaa naurattamaan niin paljon, että repeän nauramaan. Koko talon väki tuijottaa minua epäuskoisena. Minua naurattaa entistä enemmän.

- Ahahahahhaa! nauran ja Louis kuiskaa Adalle: - Toi on seonnu. Ada nyökyttää päätään ja Harry hieroo vielä silmiään.

- Jessy, mikä sul on? Harry kysyy.

- Nokun te kaikki näytätte ihan siltä, että ajattelette muo ihan seoksi, nauraa hykerrän maassa. Kaikkia alkaa naurattamaan tajutessaan tilanteeni.

_______________________________________________________________________________________

Kaksi päivää myöhemmin

On aamu ja avaan kylpyhuoneen oven. Vau, ajattelen. Siellä ovat upeat suihkut, poreallas ja vaikka mitä hienoa. Menen kuitenkin pelkästään suihkuun ja pesen myös hiukseni. Otan suklaa-samppooni ja laitan sitä ihan kunnolla. Minulla on kuitenkin paksut hiukset, eivätkä ne ihan pienestä samppoo määrästä peseydy. Alan samalla pestessäni hyräillä Stockholm Syndromea. Se on yksi lempikappaleistani. Hyräillessäni en huomaa, kun joku tulee kylpyhuoneeseen. Nojaudun seinään ja annan lämpimän veden huuhdella hiukseni. Samassa joku vetäisee verhon sivuun ja kirkaisen. Verho repeytyy ja kaadun eteenpäin jonkun kovan päälle. Ja se joku kova on Harry Styles.

- Harry! Miten sä voit tunkeutua tänne mun ollessa suihkussa? Harry on suihkuverhon alla minun maatessa Harryn päällä. Alan juuri miettiä kuinka epäilyttävältä saatan näyttää, kun kylpyhuoneen ovi aukeaa. Koko konkkaronkka katsoo minua järkyttyneenä (tosin Niall ja Liam taas, no tiedättehän).

- Hei kylppäri ei oo ehkä se oikee paikka, meil on kyl tuol ihan makkaritki, Louis tokaisee virnistäen. Makaan edelleen Harryn päällä ja otan suihkuverhosta kiinni ja vetäisen samalla sen päälleni, kun nousen. Kaikki pojat ovat nähneet minut alasti, tai no ainakin takapuoleni. Varmaan etupuolenkin, koska kävelen märkä suihkuverho päälläni, pyyhkeen tapaan kietaistuna. Juoksen huoneeseeni ja paiskaan oveni kiinni. Huohotan ahdistuksesta. Pojat ovat nähneet minut alasti! Samassa oveen koputetaan ja kuuluu: - Anteeks Jessy, en kuullu mitää et suihku ois ollu päällä. Mä hyräilin ittekki. Mutta silti minua ahdistaa, en halunnut, että Harry, tai kukaan pojista näkee minut alasti.

- Jessyy? Harry kuiskaa huolestuneena. Avaan oven ja Harry astuu sisään pyyhe vyötäröllä. Minulla on edelleen suihkuverhoni.

- Anteeks, Harry kuiskaa vetää minut lähelleen. Alan nyyhkyttää ja ajatuksissani pyörii Liamin ahneet kasvot, Louisin ärsyttävä huomautus ja Harry allani. Alan juuri miettiä oliko Harry alasti silloin, kun makasin hänen päällään. No samapa se, en todellakaan ole tulossa pois huoneestani moneen päivään, poikien virnistelevien kasvojen tielle.

- Hei ei hätää, Harry kuiskaa korvaani ja katsoo minua silmiin. Saan juuri ja juuri sanottua: - Kun ne kaikki näki mut alasti!

- Hei älä välitä siit, Harry huokaisee ja ovelta kuuluu koputus.

- Onks tääl viel alastomii naisii? Liam ja Niall huutavat ja alkavat nauramaan oven takana. Harry irrottautuu halauksestamme ja ehdin juuri ja juuri pötkiä oven taakse, kun Harry menee vetämää kunnon raivarit. 

- Siis ettekste tajuu, et Jessy on tosi surullinen ja häpeissään ja vaik mitä, te ootte kyl nii idioottei! hän räyhää ja näen oven raosta kuinka poikien kasvot kalpenevat. Harry jatkaa: - Siis nyt voin kyl sanoo teit kunnon tontuiks, ääh en tiiä ees miten jatkaisin vit*u tätä mun rage kohtausta, nyt ulos, tai jonnekki missä te ette oo mun tiellä! Pojat luikkivat aika nopeasti pois ja Harry tulee luokseni: - Voit ottaa sen typerän suihkuverhon jo pois. Katson häntä ja piipitän: - Näiks sä mut?

- Ai niiku miten?

- No alasti, tiuskaisen nolona. Harry punastuu ja väistää kysymykseni: - Näiksä mut?

- Ei, kun nyt sä vastaat! Näitkö sä mut alasti? kysyn suoraan Harryltä, joka on tulipunainen, kuin tomaatti.

- Öh, joo ehkä vähän näin, hän sopertaa kasvot lattiaan kohdattuina. Puren huultani ja sanon: - No mä en ainakaa nähny suo. Harry katsoo minua ja kysyy: - Haluuksä et meen ulkopuolelle, kun pukeudut? Mietin hetken ja lopulta katson Harrya: - Ei, en haluu.


Joo sori, kun en oo kirjotellu pitkää aikaa. Olin mökil nii en pystyny. Mut joo, ilmotelkaa k-virheistä ja niinedelleen.


Dreams come true//One Direction//fanfic//Harry StylesWhere stories live. Discover now