-Mmmm, se oli tosi hyvää, sanon ja hyppelehdin Harryn rinnalla. Louis ja Ada kävelevät meidän takanamme käsi kädessä.
- Louis must tuntuu et taidan tykätä susta, Ada tokaisee ja Louis katsoo häntä merkitsevästi: - Sen mä vähän arvasinkin.
- Harry mitäs tehää? kysyn ja Harry katsoo minua pilke silmä kulmassaan.
- Mennään nukkuu. Katson häntä kauhistuneena: - Harry! Ei me voida yhen suutelun jälkeen heti.... sanon ehkä hieman turhankin kovaa, kun Ada henkäiseekin jo ääneen.
- SUUTELITTEKO TE??? hän tenttaa innoissaan ja samalla harmissaan, kun hänen ja Louisin välillä ei ole tapahtunut mitään.
- Joo, sanon ja Harry katsoo minua harmistuneena ja vastaan hänen katseeseensa sillä tavalla: selvitetään tää huoneessa.
- SIIS OMG! Mun paras kaveri suuteli Harry Stylesiä!! hän rallattaa ja samassa huomaamme, kun ohitsemme kulkee nainen, jolla on vihko kädessä ja hän kirjoittaa siihen tiuhaan tahtiin!
- EI! Harry karjaisee ja samassa nainen lähtee juoksemaan rapuille!
- TULKAA AUTTAMAAN! Harry karjuu kauempaa ja me kaikki paitsi Louis vaihdamme outoja katseita. Lähdemme juoksemaan ja Louis selittää siinä samalla kiireisesti: - Se oli jonkun juorulehden toimittaja ja jos toi juttu päätyy lehteen me ei voida liikkuu kadulla päiväs aikaan!
- Voi ei, mitä mä oon tehnyt? voivottelen juostessamme rappusiin. Melkein törmäämme Harryyn, kun hän seisoo keskellä rappua masentuneen oloisena.
- No missä se lehmä on? kysyn huutaen ja samassa tajuan sanoneeni toimittajaa lehmäksi: - Sori!
- Se pääs karkuu, Harry sanoo masentuneena.
- EI VIT**! huudan hysteerisenä!
- Mä lähen kotii, Ada sä voit jäädä mut mä aina sotken kaiken! huudan itkuisena ja lähden juoksemaan rappuja Harryn huoneelle.
- Jessy! Oota! Harry huutaa, mutta en pysähdy.
- Jessy!! NYT OOTAT! Harry huutaa jo melkein raivoissaan. Hän saa minut kiinni ja tarraa minua kädestä.
- No mitä? Musta on vaan haittaa, tuhahdan ja yritän repiä itseni Harryn otteesta, mutta luovutan, kun Harry puristaa entistä kovempaa.
- Kaikille käy joskus näin, ei sille voi mitään, jos joku toimittaja sattuu tupsahtamaan paikalle, Harry selittää lempeästi silittäen poskeani, joka on kirjava kyynelten takia.
- Mut, kun sun fanit suuttuu sulle ja mä pilaan kaiken, sanoin hieman purevaan sävyyn.
- Älä oo lapsellinen. Fanit kyllä varmasti ovat ilosia mun puolesta, kun oon vihdoin löytäny jonkun. Katson Harrya ja hän katsoo minua. Äkkiä minulla on tarve halata häntä.
- Voi Harry! kuiskaan ja halaan häntä.
- Älä oo ittelles liian ankara, tälläst sattuu, Harry sanoo hymyillen ja irrottautuu halauksestani Louisin ja Adan tullessa näkö etäisyydelle.
- Jessy, mä ehdin jo pelästyy! Ada huudahtaa helpottuneena ja halaa minua.
- No Harry on aika taitava suostuttelija, joten... sanon hymyillen katsoen Harryn ilkikurista ilmettä.
- No onneks saitte asiat selviks, Louis sanoo ja haukottelee samalla.
- Liam ja Niall alkaa jo varmaa ihmetellä missä mä ja Ada viivytään.
- Joo kaipa teijän on mentävä, sanon vastahakoisesti ja lähden kävelemään Harryn kanssa huoneeseemme. Harry kävelee aika uupuneesti, joten en viitsi kysellä häneltä liikoja, vain pari kysymystä.
- Harry? kysyn, kun saavumme huoneeseemme.
- Niin?
- Mitä sä tarkotit sillä: mennään nukkuu? kysyn arasti.
- HAHAHAHAH! En nyt ihan sitä mitä sä ajattelit, Harry sanoo nauraen. Minäkin nauran ja tokaisen:
- Varo sit vaa, mä oon aika kaksimielinen muija. Se vasta Harrya alkaa naurattaa, molemmat kaadumme Harryn sänkyyn nauraen. Parin minuutin päästä kuuluukin jo kuorsausta. Voi Harry, ajattelen ja menen itsekin nukkumaan. Huomisesta tulisi mahtava päivä.
Ja neljäs luku valmis! Ilmoitelkaas sitten virheistä!