Selepas mandi yang menyegarkan, aku keluar dari bilik mandi tapi aku hanya berseluar sahaja. Baju aku telah dibasahi oleh peluh, so rasa geli juga kalau pakai balik. Aku juga ingin mendedahkan badan aku di depan abang Rahman...
Saat aku tiba di ruang tamu, aku nampak abang Rahman yang hanya memakai celana pendek sedang baring di atas sofa dengan santai. Ketika dia nampak aku sudah siap mandi, dia senyum dan menepuk sebelah sofa dia.
"Jom. Dah nak bermula ni." kata Cikgu Rahman. Tangan dia masih menepuk sofa di sebelahnya.
Aku pun duduk di sebelahnya. Sementara dia rileks menonton TV, aku rasa malu pulak kerana tubuhku terpampang begitu sahaja tanpa sesuatu yang menutupinya. Pada masa yang sama, aku berasa gembira kerana keterbukaan ini bermakna hubungan kami telah menjadi semakin dekat dan saling mengerti.
Aku cuba menutupi tubuh aku dengan tangan atau posisi duduk yang berbeza, tetapi jantung aku berdegup dengan kencang dan kulitku terasa panas. Kadang kala, dia melirik ke arahku dengan senyuman nakal. Selama ini dia ada memperhatikan kegugupanku. Abang Rahman pun campak bantal kat tepinya kepada aku. Aku pun menggunakan bantal itu untuk menutup dada aku.
Kemudian, aku nampak abang Rahman meletak kedua-dua tangannya di belakang kepala dia. Ketiaknya yang berbulu didedahkan dengan jelas di depan aku. Ketiaknya masih kelihatan titisan air mandi. Aroma maskulin dari tubuhnya tercampur dengan bau wangi sabun mandinya.
Dia membiarkan tangannya terus bertahan di belakang kepala. Aku tidak dapat tahan diri untuk memperhatikan gerakan bulu-bulu ketiaknya semasa dia mengubah posisi tubuhnya sedikit. Setiap gerakan tubuhnya yang berotot dan setiap bulu ketiaknya adalah begitu memikat dan menarik perhatian aku.
Aku mengalihkan perhatian dari tubuhnya. Dadanya yang berbulu naik turun dengan setiap hembusan nafas. Badan abang Rahman memang best gila. Dari bahunya yang lebar, perut yang rata dan berotot, serta paha dia yang besar, semuanya menarik perhatian aku.
Ketika aku terus memperhatikan tubuhnya dengan penuh keinginan, bonjolan yang menunjuk di celana pendeknya menarik perhatian aku. Bonjolan itu terlihat begitu jelas di bawah kain celana pendeknya. Aku ingin melihatnya, merasakan kehangatannya, dan menikmati kekerasannya dalam bontot aku.
Mata abang Rahman terpaku pada skrin TV manakala mata aku terpaku pada dia. Dia akan tengok badan aku juga, tapi sekejap ye. Dia pun tak kisah sangat aku sedang rogol dia guna matu aku...haha.
Tubuh aku rileks, namun hati aku dipenuhi dengan keinginan yang membara. Meskipun aku merasa terangsang, namun suasana di sini masih tenang dan damai. Di dalam hatiku, aku berharap hubungan kami boleh menjadi lebih mendalam melalui peluang ini, namun kenyataannya tidak begitu.
Kami berdua pun menikmati situasi di mana kami berdua sama-sama tanpa memakai baju. Kadang kala bila masuk goal tu kami akan sorok. Cara abang Rahman memang bertenaga dan comel...
"Abang, pun dah lewat ni...aku balik dulu ye." kata aku. Dipenuhi dengan perasaan frustrasi dan kecewa, aku akhirnya membuat keputusan untuk balik dulu.
"Oh...ok, ok. Hati-hati ye bawa motor!" kata Cikgu Rahman.
Kami berdua bangun dari sofa dan mula berbaju. Dia mengiring aku ke pintunya.
Aku meninggalkan rumahnya dengan langkah yang cepat untuk menghilangkan rasa kekecewaan yang menghantui fikiran aku. Saat aku berjalan keluar dari rumahnya, aku disambut oleh angin malam yang sejuk. Aku menyesal sebab tidak membuat apa-apa tadi. Kalaulah aku tadi cuba menyentuh badannya, mungkin dia akan balas sentuhan aku. Tetapi, aku rasa lega juga sebab aku tak sentuh dia secara suka hati. Risiko aku buat ni terlalu tinggi...kalau abang Rahman tu straight, habislah aku.
Aku juga rasa kecewa sebab aku rasa abang Rahman tak minat lelaki. Tadi merupakan peluang terbaik untuk kita melepaskan nafsu, tetapi dia asyik tengok bola je. Tengoklah dada aku, aku pergi gym 4 kali seminggu, diet sampai mau mampos, tolonglah tengok dan meraba dada aku...
Aku tidak mahu malam ini berakhir dengan ketidakpuasan. Harini juga aku nak tahu orientasi seksual abang Rahman. Aku mestilah tak berani tanya dia terus, tapi aku masih ada satu cara lagi.
Aku pun buka fon aku dan download grindr guna mobile data. Dah lama aku tak guna app ni. Aku tahu bukan semua gay guna app ni, tapi manalah tau dia ada guna...?
Selepas download, aku pun log in guna account lama aku. Saat aku log in, banyak oranf tertarik dengan profile picture aku tak berbaju dan pm aku. Aku memang bersukan, sekarang lun guru pelatih sains sukan...so badan aku ni kira seksiblagi lah. Tetapi, aku tidak memperdulikan dorang yang pm aku. Grindr ni...awak boleh cari orang berdasarkan jarak. Disebabkan aku masih berdiri depan rumah dia, aku pun carilah profile yang paling dekat dengan aku. Dah semua profile aku klik pun aku tak jumpa abang Rahman punya profile. Aku pun tak tahu dia ada letak profile picture ke tak. Kalau blank profile je...memang mustahil nak tahu siapa dia tu.
Aku menipu diri sendiri. Mungkin abang Rahman tak online lagi. Aku pun refresh, refresh, dan refresh dalam malam yang dingin ni. 5 minit, 10 minit, 20 minit aku refresh...harapan aku untuk mencari abang Rahman dalam app ini menjadi semakin kecil.
Bila aku nak putus asa dan terima je hakikat abang Rahman tu straight, aku nampak ada satu profile baru yang muncul dekat grid aku. Aku perasan jaraknya hanya 1m dari aku. Profile picture tu ialah lelaki yang pakai boxer sahaja. Tubuhnya berotot dan mempunyai dada yang berbulu, tetapi kepalanya tidak kelihatan. Aku pun klik profile tu untuk tengok maklumat peribadi dia. Umur 35 tahun, top position, bio tu kosong.
Setakat ini jaraknya dah betul, umur dia dah betul, tapi hati aku masih ada keraguan. Aku tak pasti lagi dia ni abang Rahman ke tak. Aku pun nak check sekali lagi semua maklumat dia. Bila check balik, aku baru perasan satu detail pasal profile picture dia. Di sudut foto tu ada satu rak buku yang dikeliling oleh foto-foto kecil. Warna rak buku itu dan susunan foto-foto menunjukkan gambar itu diambil dalam ruang tamu abang Rahman. Dia tinggal seorang je, so ini memang dia lah! Aku tadi pun tak nampak pun dia ada adik ke abang yang tinggal bersama dia.
Ketika ini, perasaan gembira dan kelegaan memenuhi hatiku. Lelaki yang selama ini menjadi pusat perhatian dan hasratku adalah gay! Aku tidak dapat mengawal diri dan terus memikirkan kemungkinan-kemungkinan yang akan berlaku.
"Hi." Dengan hati yang berdebar-debar, aku pun pm profile tu.
(Hmm kena tambah apa lagi ke...?) aku terfikir.
"Your hairy chest is so hot", aku type.
(Macam terlalu bland pulak...) aku fikir.
"Your hairy chest is sooo hot🥵", aku type lagi.
(Macam over pulak mesej ni...whatever lah, aku malas fikir dah. Send je!) aku fikir.
Lepas send dua mesej tu, mata aku pun terpaku di skrin. Aku sedang menunggu respon dari dia.
YOU ARE READING
Penyelia aku, Cinta aku.
RomanceSepanjang latihan mengajar aku sebagai guru Pendidikan Jasmani, Cikgu Rahman telah banyak membimbing dan membantu aku. Aku mendapati diri mengagumi bukan sahaja kepakarannya tetapi juga kemesraannya. Lama-kelamaan, hubungan profesional kami perlaha...