Part 8 - Kemuncak

1.5K 26 2
                                    

Dia mula menggeser hujung koneknya di sekeliling lubang bontot aku. Dengan perlahan dan berhati-hati, dia masukkan koneknya ke dalam lubangku.

Ketika itu, aku tutup mata dan memegang pergelangan tangannya dengan kuat.

"Nervous ke?" kata Cikgu Rahman setelah memperhati bahasa tubuh aku.

"Sikit...aku dah lama tak kena fucked." kata aku.

"Jangan risau, nanti perlahan-lahan je...tak sakit. Saya janji." kata Cikgu Rahman lalu mencium pipi aku. Ciumannya menghilangkan ketegangan badan aku.

Setelah aku rileks sikit, dia pun menolak koneknya masuk ke dalan lubangku dengan perlahan. Setelah koneknya menemukan prostat di dalamku, aku merintih dengan kuat dalam kepuasan yang amat lazat ni.

"Dah...dah masuk semua ke?" aku tanya.

"Belum lagi. Nak masuk lebih dalam ke?" kata Cikgu Rahman.

"Nak...!" kata aku.

Abang Rahman mendekati pinggulnya pada bontot aku, koneknya semakin menolak ke dalam. Tekanan ke atas prostat aku semakin kuat sehingga adanya perasaan ingin kencing dilahirkan.

"Ah...ah..." aku merintih.

"Ok tak? Nak mula fuck awak boleh?" tanya Cikgu Rahman.

"Se-sedap...fuck lah saya." kata aku.

Cikgu Rahman pun mula menganyun pinggulnya dengan perlahan. Walaupun gerakannya lembut, koneknya yang panjang mampu menekan atas prostat aku dengan kuat dengan setiap gerakan dia. Konek aku yang stim dah mula mengalir precum dari hujungnya.

"Mesti bestkan? Banyaknya precum..." kata Cikgu Rahman. Dia meletakkan jarinya di hujung konek aku untuk mengumpulkan precum guna jarinya. Lepas tu, dia mengarahkan jarinya yang berlumuran dengan precum ke mulutnya. Dia mula menjilat jarinya, merasai precum yang masin dan melekat sambil memandang aku dengan senyuman yang nakal. Aksi dia menjilat serta geseran koneknya dalam lubangku menyebabkan badan aku semakin memanas dan konek aku semakin keras.

Abang Rahman menggerakkan pinggulnya dengan lebih cepat. Precum aku semakin banyak sehingga mengalir ke bawah perut aku. Geseran konek dalam lubangku menjadi semakin sakit. Lama-lama kemudian, garis yang memisahkan kesakitan serta kegembiraan semakin memudar, aku pun memabukkan diri dalam perasaan yang menggigil ini.

Semasa aku menikmati sensasi tersebut, aku meluruskan tangan dan mula main puting abang Rahman menggunakan jariku. Saat puting dia dicubit, dia merihtih serta fuck aku dengan lebih laju lagi. Tubuh aku bergerak dalam kepuasan yang semakin memuncak.

Gerakannya semakin laju, geseran konek dan tekanan pada prostat aku semakin lazat aku merasai. Tiba-tiba, keinginan aku untuk pancut semakin kuat sehingga hampir sampai ke kemuncak. Sebelum aku mampu berkata apa-apa, dengan tekanan koneknya ke atas prostat aku yang kerap, aku terpancut beberapa titisan air mani ke atas perutku. Hanya beberapa titis sahaja, dan aku masih rasa horny, rasanya aku tak pancut habis sebab ini pancut yang disebabkan oleh tekanan prostat, dan orgasme prostat ni boleh berlaku berulang kali. Ini kali pertama aku kena fucked sampai pancut...sumpah best.

"Wah...dah pancut. Nak saya henti ke?" abang Rahman.

"Teruskan!" aku kata sambil menarik bontotnya mendekati lubang aku. Aku tak pancut habis lagi ni, mana boleh henti?

Abang Rahman pun terus menganyun pinggungnya untuk mencerobohi lubang aku. Aku merintih dan badan aku bergetar secara tidak terkawal. Koneknya mengisi setiap sudut lubang aku dengan kehangatan serta kekerasannya.

Badannya dah mula berpeluh. Aku dapat lihat titisan peluhnya atas bulu ketiak serta dada dia. Kulitnya mengilat bawah cahaya lampu. Aku kagum dengan stamina abang Rahman yang boleh fuck aku untuk begitu lama.

Terlihat badannya yang berpeluh bergabung dengan gerakan koneknnya...aku terpancut lagi beberapa titisan air mani atas perut ku.

"Ah...tak, tak tahan ni..." kata Cikgu Rahman. Dia telah sampai ke tahap kemuncak kenikmatan. Badannya bergetar-getar dan matanya tertutup.

"Ah...ah...ah...!" Cikgu Rahman mengerang dan gerakkannya semakin laju, tubuhnya gementar dalam kepuasan yang lazat. Matanya tertutup dan mulutnya terbuka, menikmati setiap saat pancutannya.

Beberapa saat kemudian, dia pun tarik koneknya keluar dengan perlahan. Aku pun mengambil kesempatan ini untuk melancap. Ketika koneknya terlepas dari lubang aku, satu sensasi yang sakit dan tajam memenuhi seluruh tubuh badanku. Aku melancap dengan lagi cepat sambil menikmati kesakitan yang lazat ni.

Walaupun abang Rahman dah pancut, dia duduk atas peha aku dan mula main puting aku dengan lembut. Dia mencomotkan puting aku dengan precum dan titisan air mani atas perutku. Aku merasakan air mani yang hangat dan melekat menyelimuti putingku yang semakin mengeras dan sensitif. Kemudian, dia mula menarik-narik putingku dengan lembut.

Aku merasakan getaran yang semakin memuncak dalam diriku. Kesakitan lubangku, bergabung dengan kenikmatan puting aku dimain, aku melancap dengan lebih laju lagi.

"Nak...nak pancut." kata aku. Tidak lama kemudian, hujung konekku memancutkan air mani yang banyak sehingga terkena muka aku sendiri. Air maniku dipancut tanpa berhenti-henti. Abang Rahman pun kelihatan kagum dengan air mani yang aku pancutkan ni.

Badan aku diliputi oleh air mani yang melekat dan hangat. Kondom abang Rahman dipenuhi dengan air mani juga.

Kami berdua terkulai lemas di atas sofa dengan penuhnya kepuasan.

Abang Rahman baring di tepi aku dan memandang aku sambil senyum. Jarinya membelai pipiku dan bibirku. Aku membalas sentuhannya dengan ciumanku.

"So...sekarang apa yang kau rasa sekarang?" kata aku setelah aku terlepas dari ciuman.

"Aku rasa...aku masih cintai kau." kata Cikgu Rahman.

"Aku cintai kau juga." kata aku.

Kami berdua teruskan ciuman kami. Setelah kami puas mencium, kami pun lepaskan ciuman dan baring atas sofa. Tangan abang Rahman yang melekat dengan air mani memegang tangan aku. Walaupun rasa geli, tetapi aku pegang juga...haha.

"Sayang, jom mandi sama-sama." kata abang Rahman.

"Baik..." kata aku.

Abang Rahman pun bangun dari sofanya. Belum aku buat apa-apa, dia mengangkat aku dari sofa dan menuju ke bilik mandi.

"Oi apa masalah kau ni...?" aku tepuk dadanya dengan nakal.

"Dah, dah. Tengok senyuman kau. Kau suka kan bila aku buat benda macam ni?" kata Cikgu Rahman.

Aku tidak berkata apa-apa, hanya senyum dan menoleh kepalaku untuk menghindari matanya.

"Lagipun, bukannya kau boleh jalan pun. Aku tadi baru musnahkan lubang kau...haha" kata Cikgu Rahman.

Muka aku merah dan memanas. Tidak dapat dinafikan, otot kaki aku rasa lemah setelah sesi tadi...

Kami berdua membersihkan diri dalam bilik mandi. Abang Rahman yang nakal sentiasa meraba-raba badan aku, terutamanya abs aku.

"Tadi masa fuck kau, best gila dapat tengok abs kau" kata abang Rahman.

"Kau ni...kau suka aku ke abs aku?" kata aku.

"Dua-dua." Cikgu Rahman jawab.

"Eh, tak boleh. Pilih satu je." kata aku.

"Mestilah pilih kau..." kata Cikgu Rahman sambil mencium pipiku.

"Haha..." aku gelak.

Lepas mandi, kami berdua pun pergi ke bilik tidurnya. Tubuh kami yang bogel saling berpelukan dalam kehangatan yang penuh dengan cinta...

Penyelia aku, Cinta aku.Where stories live. Discover now