Aku membiarkan bibirnya mencium bibirku dengan penuh hasrat. Aku merasakan setiap ciuman lembutnya di atas bibirku, menciptakan sensasi yang tidak dapat dinafikan.
Dia meletakkan dua-dua tangannya di pingganku dan menarik aku ke arahnya. Kami saling bertukar air liuh, lidah kami bermain dalam keintiman yang memabukkan.
Tidak puas dengan ciuman sahaja, tangan aku mulai menjelajahi tubuh abang Rahman. Aku meraba-raba dadanya yang besar dan keras dan mencubit putingnya.
Abang Rahman juga mula meraba pinggang aku dengan lembut. Jarinya menjejaki dari pinggang aku ke celah bontot aku. Jarinya semakin mendekati lubang bontot aku.
Aku merasakan hujung jarinya yang hangat itu meraba-raba di sekitar lubang bontot aku. Sensasi tersebut mencipta kegembiraan yang membuatkan badan aku begetar secara tidak terkawal.
Tanpa membuang masa, dia memasukkan hujung jarinya yang hangat ke dalam lubang bontot aku.
Setelah meraba-raba lubungku untuk beberapa saat, dia memasukkan seluruh jarinya ke dalam lubangku. Lubangku tersumbat dengan jarinya. Aku terlepas ciumannya dan merintih dalam kenikmatan ini.
"Jari je dah macam ni... belum masuk lagi ni." kata Cikgu Rahman.
"Ah...ah...masuk lah. Saya nak." kata aku.
"Saya pun dah tak sabar ni...hehe" kata Cikgu Rahman sambil menggeser koneknya yang sudah stim atas perut aku.
"Kejap...kena cuci lubang dulu." kata aku.
"Cepat...cepat pergi." kata Cikgu Rahman sambil melepaskan jarinya dari lubang aku. Saat jarinya dilepaskan, aku merintih dengan kuat. Abang Rahman pun senyum dengan nakal dan menepuk bahu aku sebagai tanda isyaratnya untuk aku pergi ke bilik mandi.
Tanpa membuang masa, aku pun bergerak ke bilik mandinya. Ake membuka semua pakaian dan campak ke lantai. Aku mula membilas bontot aku dengan air dan masukkan jari-jariku ke lubang bontotku untuk membersihkannya dengan hati-hati.
Masa aku membilas, aku merasa ada mata yang mengintipiku. Aku menoleh ke arah sumber perasaan itu dan melihat abang Rahman yang berdiri depan balik mandi, matanya terpaku pada tubuh badan aku. Matanya membesar ketika nampak aku bogel depan dia.
Tangan kirinya mula memain putingnya sendiri. Tangan kanan dia mula membelai koneknya yang sudah stim dan bentuknya jelas kelihatan dari luaran celana pendek dia.
Dia tidak mengatakan apa-apa, tetapi matanya penuh dengan ketidaksabaran dan keinginan yang berbara-bara. Tanpa ragu, dia mula membuka singlet dan celana pendeknya. Pada ketika ini abang Rahman hanya memakai g-string yang ketat menempel di tubuhnya yang berotot. G-string yang kecil itu hampir tidak meninggalkan apa-apa ruangan untuk dibayangkan, setiap lekuk dan kontur otot seluruh badannya terdedah begitu sahaja di depan aku.
Walaupun badan aku dibilas dengan air, tetapi badanku merasakan kehangatan dengan perlahannya memenuhi tubuhku, membuatku aku semakin tergila-gila pada badannya yang seksi. Konek aku menjadi semakin keras.
Dia mula memegang koneknya yang keras dan mula melancap dengan gerakan yang lembut melalui g-string dia. G-string dia menjadi semakin ketat sehingga koneknya hampir terkeluar.
"Dah siap ke belum?" kata Cikgu Rahman.
"Dah, dah..." kata aku.
Aku merasakan lubang bontotku semakin basah dan siap untuk menerima apapun yang dia inginkan.
Kemudian, dia melangkah masuk ke bilik mandi. Tangannya yang kuat meraih tuala mandi. Aku merasakan sentuhan lembutnya saat tuala itu mulai meraba-raba di atas kulit aku. Biceps dia terlihat begitu kuat semasa dia menggerakkan tuala di atas tubuhku. Aku pun mula mencubit biceps dia dan merasai kehangatan serta kekerasannya dengan tanganku.
"Dah bersedia ke?" kata Cikgu Rahman.
"Dah..." kata aku.
Dengan gerakan yang tiba-tiba, dia mengangkat tubuhku dengan tangan-tangan yang kuat. Aku merasakan diriku diangkat ke atas, terbawa oleh kekuatan dan kehangatan tubuhnya yang seksi. Fokus aku tertuju pada otot dadanya yang berbulu. Aku pun mengambil kesempatan ini untuk menikmati kemaskulinan abang Rahman.
Ketika aku diangkat, aku berasa selamat dan bangga. Aku merupakan lelaki yang dimiliki oleh abang Rahman.
Dia dengan penuh ketidaksabaran menuju ke ruang tamu dan letakkan aku dengan lembutnya ke atas sofanya yang besar. Aku terbaring di atas sofa, tubuh aku yang bogel terbentang dengan jelas. Tanpa membuang masa, abang Rahman merangkak ke arah aku dan berhenti setelah mata kita bertemu, lalu turunkan badannya sehingga kulit kami bertemu. Aku merasakan berat tubuhnya yang hangat menindih tubuhku. Dadanya yang keras menekan dada aku dengan setiap hembusan nafas dia.
Tanpa kata-kata, bibir kami bertemu sekali lagi, tetapi ciuman kalini semakin terdesak dan penuh dengan keinginan yang berbara-bara. Kami saling menjelajahi badan satu sama lain dan gerakan kita semakin cepat dan kasar. Dia mula menggeser koneknya yang hangat atas konek aku.
Dengan keinginan mahukan sesuatu yang lebih, kami terlepas dari ciuman. Mata kami bertemu dan merasakan keintiman yang baru saja kami munculkan.
Dua-dua tangannya letak di atas g-string dan menanggalkannya dengan cepat. Kemudian, dia campak g-string tu ke atas wajahku. Mulut dan hidungku ditutupi oleh g-string yang lembap dan hangat. Nafas aku dipenuhi dengan aroma koneknya.
Aku alirkan g-stringnya, koneknya yang stim dan tegak didedahkan depan mata aku. Ukuran 7 inci yang besar dan tebal membuat hatiku berdegup kencang.
Dia tukar posisi dan melutut di atas perut ku. Kemudian, dia menggenggam koneknya yang besar dan tebal dengan tangannya.
"Nak masuk, boleh?" kata abang Rahman sambil mengeser koneknya depan lubang bontot aku. Setiap geserannya membuatkan badan aku bergetar.
"Nak...cepat. Saya nak!" kata aku dengan tidak sabarnya.
"Baik..." kata Cikgu Rahman.
Dia masukkan tangannya ke dalam celah bantal sofa dan keluarkan satu pakej kondom dan botol minyak pelincir yang kecil.
"Eh kenapa benda tu simpan sofa?" aku tanya.
"Suka hati lah saya...haha" kata Cikgu Rahman.
Dengan cermat, dia buka pakej kondom itu dan meluncurkan kondom ke bawah koneknya yang tegang. Dia tarik kondom itu dengan cermat untuk memastikan bahawa kondom dipakai dengan baik. Aku menelan air liuh setelah nampak koneknya yang berurat terbungkus dalam kondom. Urat koneknya masih jelas kelihatan walaupun ada satu lapisan kondom.
Aroma harum memenuhi udara bila dia membuka botol minyak pelincir. Dia menuangkan sedikit minyak pelincir ke tapak tangannya. Aku memandang koneknya dengan penuh keinginan ketika dia sapu minyak pelincir pada koneknyaa yang stim.
Segala persiapan pun telah dibuat, abang Rahman berundur ke posisi doggy. Dia memandang aku dengan senyuman yang nakal sambil mengigit bibirnya.
"Kalau sakit, bagitahu ye." kata Cikgu Rahman. Aku mengganguk kepala tanpa berkata apa.
YOU ARE READING
Penyelia aku, Cinta aku.
RomansaSepanjang latihan mengajar aku sebagai guru Pendidikan Jasmani, Cikgu Rahman telah banyak membimbing dan membantu aku. Aku mendapati diri mengagumi bukan sahaja kepakarannya tetapi juga kemesraannya. Lama-kelamaan, hubungan profesional kami perlaha...