Beberapa saat kemudian, abang Rahman dah respon. Aku pun tengok mesej dia.
Cikgu Rahman:
"Hi, thanks!"
"I love your abs. I would love to see them in person😏"Ketika aku nampak mesej dia, aku berasa kagum kerana dia direct sangat. Pada masa yang sama, mesej dia membuatkan aku rasa dihargai dan bangga.
Aku:
"🫣"
"Sure! Where do you live?"Abang Rahman pun bagitahu address dan bentuk rumah dia...tapi aku dah tahu semua ni. Sengaja je aku tanya.
Cikgu Rahman:
"Btm, right? Saw it in your profile"Aku:
"Yes"Cikgu Rahman:
"Jom. Let daddy fuck you, I am so horny now."Aku berasa gementar saat aku nampak mesej dia. Saat yang aku nanti-nantikan selama ini akan menjadi realiti sebentar lagi. Aku juga kagum ternampak abang Rahman yang selalu orangnya mesra type benda macam ni. Rupa-rupanya dia daddy yang agresif...
Aku:
"Yes daddy"Lepas aku send mesej tu, aku pun tunggulah beberapa minit kat luar sebelum bunyikan locengnya.
Beberapa saat kemudian, abang Rahman yang memakai singlet dan celana pendek pun keluar dari rumahnya. Senyumannya memudar dengan perlahan ketika dia melihat aku. Matanya dipenuhi dengan kejutan dan kekeliruan. Matanya memandang aku dengan penuh perhatian seolah-olah untuk mencuba memahami situasi ini.
"Eh Faiz...ada barang tertinggal kat rumah saya ke?" kata Cikgu Rahman.
Aku pun tak tahu macam mana nak jelaskan situasi ini. Aku mengeluarkan fon aku lalu tunjukkan grindr profile aku kat dia. Pupilnya membesar, seolah-olah sedang menyerap setiap maklumat berkenaan situasi ini.
"Masuk dulu." kata Cikgu Rahman selepas beberapa saat yang terasa seperti berabad-abad. Dia menoleh ke kiri dan kanan, memastikan tiada orang yang memperhatikan kami. Kemudian, dia
memegang tangan aku lalu mengiringi aku ke dalam rumahnya. Saat aku melangkah masuk ke rumahnya, aku terdengar bunyi pintu dikunci.Situasi seksi yang aku bayangkan tak terjadi. Kami berdua hanya berdiri di sisi yang berlawanan, depan pintu dan tidak berkata apa-apa.
Aku cuba memandang abang Rahman, tetapi matanya menghindari mataku.
Aku cuba untuk memulai percakapan, namun percakapan aku takde apa-apa perkataan yang terkeluar. Setiap kali aku mencuba untuk membuka mulut, suaraku seperti tercekik di tekak aku.
Suasana menjadi semakin tegang, dan kami berdua pun dapat rasa janggal dengan keadaan tersebut.
"Hmm...so awaklah orang yang chat saya tadi." akhirnya Cikgu Rahman berkata.
"Haah." kata aku dengan suara yang gementar.
"Ok..." kata Cikgu Rahman.
Sekali lagi suasana menjadi diam.
Kami berdua saling memperhatikan satu sama lain dengan cermat untuk mencari tanda-tanda keinginan untuk berbicara.
"Hmm...tak macam apa yang aku bayangkan" aku akhirnya mengambil nafas dalam-dalam dan bisik.
"Apa yang Faiz bayangkan?" kata Cikgu Rahman.
"Aku bayangkan situasi yang lebih, hmm..." kata aku.
"Lebih...?" kata Cikgu Rahman. Dia memandang aku supaya aku dapat habiskan ayat aku.
"Lebih seksi..." kata aku.
"Hahaha...saya pun fikir benda yang sama." kata Cikgu Rahman.
"Tapi sekarang kenapa nampak macam awkward pulak...?" aku tanya.
"Hmm...bagi aku, aku menyesal send mesej kata let daddy fuck you. Ya Allah, cringenya bila fikir balik." kata Cikgu Rahman.
"Eh, tak cringe lah. Aku suka." kata aku.
"Serius ah?" kata Cikgu Rahman.
"Serius. Aku suka daddy yang agresif...hahaha." kata aku.
"Dengan awak ni saya tak boleh lah." kata Cikgu Rahman.
"Hmn rupa-rupanya abang tak minat aku. Cakap je awal-awal kan baik..." kata aku.
"Bukan! Itu bukan maksud saya. Kami ni berkenal dalam sekolah, akan bertemu masa kerja nanti. Lepas malam ni aku takut hubungan kami terjejas pula." kata Cikgu Rahman.
"Faham, faham...dinamik antara kami berdua ni akan jadi berbeza nanti." kata aku.
"Kan?" kata Cikgu Rahman.
"Kalau macam ni...baiklah." kata aku. Aku dah nenuju ke arah pintu dan ingin keluar, tetapi aku tidak dapat melangkah. Aku tidak mahu melepaskan peluang ini begitu je.
"Sebelum saya balik, boleh tak abang jawab soalan saya?" kata aku.
"Boleh..." kata Cikgu Rahman.
"Selama ni, awak ada tak perasaan terhadap saya?" aku tanya. Tetapi abang Rahman hanya diam sahaja dan menghindari pandangan aku.
"So...pagi tadi bila abang bersihkan cat kat muka aku tu, takde makna lain lah?" aku tanya. Aku masih menunggu responnya.
"Sa-saya sengaja nak merasai muka awak." kata Cikgu Rahman.
Semua ketegangan yang aku rasai sebelumnya telah hilang setelah mendengar jawapan yang aku ingin dengar.
"So abang minat saya lah ni...?" kata aku.
"Ye..." kata Cikgu Rahman.
"Saya pun minat awak, abang. Aku nampak kerja keras dan dedikasi awak sebagai seorang guru. Aku suka senyuman awak yang ikhlas dengan gigi yang terlihat jelas. Aku suka abang Rahman."
Abang Rahman kelihatan terkejut dengan kata-kata aku. Aku melangkah mendekati abang Rahman. Aku dengan perlahannya meraihkan tangannya dan letaknya di atas pipi aku.
"Rasailah muka aku..." kata aku. Aku merasakan tapak tangannya yang hangat di pipiku. Abang Rahman membalas aksi aku dengan membelai muka aku dengan lembut.
"Hati saya pernah disakiti oleh lelaki yang saya kenal. Itulah sebabnya aku tidak mengaku cintaku padamu. Risikonya tinggi sangat." kata Cikgu Rahman.
Dia mula menjelajahi rambut aku yang lembut dengan jarinya.
"Tapi, untuk kalini, saya...saya rela ambil risiko ini...Awak seorang yang rajin dan ada perasaan ingin tahu yang tinggi, berbakat tetapi rendah diri. Saya suka bila awak mengambil perhatiaan pasal masalah murid, tak kisah besar ke kecil. Awak memang seorang yang sempurna dari segi luaran serta dalaman..." kata Cikgu Rahman. Senyuman kecil mula memuncul atas mukanya.
Dia mendekati wajahku dengan perlahan, ruangan antara wajah kami semakin sempit. Aku dapat merasai hembusan nafas hangat dari dia. Hembusan nafas dia menjadi semakin gementar.
Ketika ini, tanpa kata-kata, bahasa tubuh kami berbicara sendiri dan ekspres keinginan kami yang berbara. Dengan gerakan yang penuh keinginan, abang Rahman menempatkan bibirnya di atas bibirku.
YOU ARE READING
Penyelia aku, Cinta aku.
RomansaSepanjang latihan mengajar aku sebagai guru Pendidikan Jasmani, Cikgu Rahman telah banyak membimbing dan membantu aku. Aku mendapati diri mengagumi bukan sahaja kepakarannya tetapi juga kemesraannya. Lama-kelamaan, hubungan profesional kami perlaha...