Part 9 - Kebahagian sementara

1.1K 24 1
                                    

Selepas beberapa minggu

"Itu sahaja untuk harini, terima kasih semua..." kata Cikgu Rahman.

"Terima kasih, cikgu! Maafkan kami, cikgu. Doakan kerjayaan kami, cikgu. Kami sayaaaang cikgu!" kata murid-muridnya dengan bersemangat.

Cikgu Rahman lambaikan tangannya sambil senyum. Ketika dia melangkah keluar dari kelas, dia hampir terlanggar aku.

"Eh apasal awak berdiri depan pintu kelas?" tanya Cikgu Rahman.

"Aku tunggu kau ni, jom lepak di kantin!" kata aku."

"Tapi aku ada meeting lagini." kata Cikgu Rahman.

"Apalah...aku dari tadi tak makan sebab nak makan bersama kau. Tak best lah." kata aku.

"Apa kata macam ni...malam ini aku belanja, ok?" Cikgu Rahman gelak.

"Belanja apa?" kata aku.

Dengan perlahan, abang Rahman mendekati bibirnya ke telinga aku. Bibirnya hampir menyentuh telinga aku. Aku dapat merasai nafasan hangatnya.

"Belanja abang punya protein. Hangat dan lekat, nak?" kata Cikgu Rahman dengan suara yang rendah dan menggoda.

Mata aku membesar dan menelan ludahku setelah mendengar jawapannya.

"Na...Nak." kata aku dengan suara yang bergetar dan muka yang mula memanas.

Cikgu Rahman kemudian menepuk bahu aku dan menuju ke tangga terdekat.

Inilah salah satu contoh interaksi kami sejak malam tu. Dia memang suka menikmati reaksi aku terkejut dan tergagap selepas mendengar kata-katanya yang penuh nafsu, tak kiralah di sekolah ke, kat luar ke, kat rumah ke. Aku pun suka juga cara dia menggoda aku dengan setiap peluang yang ada.

Setiap kali aku terfikir cara dia meraba dan menggunakan badan aku, aku rasa bangga kerana diingini oleh lelaki yang hensem dan penyayang. Lepas musnahkan lubang aku, dia akan menjaga aku macam permata, penuh dengan kelembutan dan keikhlasan.

Di Rumah Cikgu Rahman

"Ah...ah..." Cikgu Rahman sudah sampai ke puncak kenikmatan.  Dia mengerang sambil memancutkam air maninya yang hangat dalam mulutku. Aku merasakan sensasi air maninya yang hangat dan melekat memenuhi mulutku. Aku menelannya dengan penuh nafsu. Aku tidak mampu nak mengerang kerana mulut aku disumbat oleh koneknya yang tebal dan besar.

Dia memandang aku dengan tatapan yang penuh kepuasan, melihat aku menikmati setiap titisan air maninya. Selepas habis pancutannya, Cikgu Rahman mengeluarkan koneknya yang dibasahi oleh ludah aku dah air maninya dari mulut aku. Air maninya yang membanjiri mulut aku mula mengalir keluar dari mulut aku dan terkena pada leher aku. Aku tidak pedulikan air mani yang terkeluar, aku mula menjilat koneknya dan menelan titisan air mani yang terakhir.

Abang Rahman mula mencium aku dan menjilat air mani atas leher aku untuk bersihkannya. Kemudian, kami berdua berbaring atas katil secara bogel dan berpeluk.

"Sedap tak?" kata Cikgu Rahman.

"Sedap...hari-hari nak, boleh?" kata aku.

"Mestilah boleh..." kata Cikgu Rahman.

Kami berdua masih berpeluk dan meraba-raba badan satu sama lain. Mata kita bertemu. Aku senyum, namun abang Rahman tidak membalas senyuman aku. Nampaknya ada sesuatu dalam fikirannya.

"Kenapa macam down je? Tak puas hati dengan aku punya blowjob ke?" aku ejek.

"Takdelah. Teknik kau best gila. Cuma..." kata Cikgu Rahman tanpa habiskan ayatnya.

"Cuma...?" aku memandang matanya dan mengangguk sebagai isyarat untuk dia habiskan ayatnya.

"Berapa minggu lagi kau kena stay kat sekolah?" tanya Cikgu Rahman.

"Lebih kurang 2 minggu macam tu." kata aku.

Setelah mendengar jawapan aku, dia tidak berkata apa-apa, hanya menjelajahi tangannya dalam rambut aku dan memandang aku. Kalini matanya penuh dengan keinginan untuk memiliki aku. Keinginan untuk bertemu hari-hari. Keinginan untuk aku stay selama-lamanya dengan dia.

Malangnya, hidup tetap berjalan. Aku sebenarnya pun tidak tahu apa plan kami lepas aku dah habis latihan mengajar. Universiti aku jauh dari rumah abang Rahman, apatah lagi kampung aku. Setelah aku habis latihan mengajar, tak mungkin kami dapat bertemu dengan kerap seperti sekarang.

"Baiklah...aku mandi dulu. Aku dah penat ni." kata Cikgu Rahman.

Kalini, dia bergerak ke bilik mandi tanpa menunggu aku. Aku tidak pedulikan perkara kecil macam ini, tapi rupa-rupanya ini merupakan salah satu tanda dia mula menjauhi diri dari aku.

Tiga hari sebelum aku habis latihan mengajar

"Seperti biasa, takde comment apa-apa pasal pengajaran Faiz. Tahniah dan semoga berjaya pada masa depan. Kalau takde apa, saya nak teruskan kerja." kata Cikgu Rahman.

Setelah memberikan comment pasal pengajaran aku, dia menoleh kepala dan teruskan kerjanya. Dia tidak lagi ejek aku dengan kata-kata penuh nafsu ataupun meraba-raba aku sebagai gurauan. Ketika ini hubungan kami kembali kepada penyelia dan guru pelatih sahaja.

Semenjak malam dia soal aku berapa lama lagi aku berada di sekolah ini, dia dah berubah menjadi orang asing. Text aku dia jarang respon, dah takde lepak-lepak, apatah lagi seks.

Tembok yang tak terlihat kini berdiri di antara kami. Aku merasakan kekosongan yang semakin membesar di dalam hatiku, merindi sentuhan dan belaian hangat tubuhnya.

Aku rasa terluka dan terbuang. Rupa-rupanya aku sekadar alat pelepasan nafsu dia. Rupa-rupanya perasaan cinta tidak pernah wujud antara kami.

Aku menipu diri bahawa abang Rahman ada kesukarannya sendiri. Fikiran aku berusaha mencari jawapan yang masuk akal. Mungkin dia tak suka aku? Mungkin dia ada kanser?Mungkin dia akan kahwin minggu depan dan tak nak aku sedih? Mungkin...

Tidak kira berapa jawapan yang aku fikirkan, aku tidak tahu jawapan yang sebenar.

Aku ingin bertanya-tanya apa yang salah dengan aku sehingga dia menjauhi aku. Tetapi, setiap kali aku mencuba mendekatinya, dia menjauhi dirinya dengan alasan-alasannya.

Tiga hari nanti aku akan tinggalkan sekolah ini. Aku tidak ingin menamatkan hubungan kami macam ini sahaja. Nak, tak nak, aku akan memaksa dia berikan jawapan yang aku puas hati...

Penyelia aku, Cinta aku.Where stories live. Discover now