//uyarı bağımlılık ve pornografi içermektedir//
(seri boyunca normal Vox değil bu haldeki Vox ile normal Alastor arasında geçenleri anlatmaktadır)
~Genel bakış açısı~
Her zamanki overlord toplantılarından farklı bir toplantıydı. Carmilla ilk kez akşam saatlerinde lordları yemeğe davet etmişti. Çünkü vox ile anlaşma yapmıştı. Vox ona malzeme temin edicekti. Alastor'un içkisine uyuşturucu atmasına karşı...
O bunu kabul etmiş ve yapmıştı. Alastor bunu bilmeden içmişti. Bir süre sonra başı dönmeye ve bilincini kaybetmeye başlamıştı.
Vox bunu fırtast bilip uzun zaman sonucu başardığım güç emici tasmayı Alastor'a takmıştı.
Alastor bilincini tamamen kaybettiğinde Vox onu kendi malikanesine götürdü ve onu malikanede onun için hazırladığı odasına götürdü. Bir elini kelepçe ile yatağa bağladı. Bağlamadan önce sadece gömleği ve boxerı kalana kadar soyar. Sonra yatağın başına bir kamera yerleştirir.
Alastor uyandığında neler olduğunu anlayamaz ve karşısında yarı çıplak Vox'u gördüğünde soğuk kanlılığını kaybeder ve korku dolu gözlerle Vox'a bakar.
Vox yavaş yavaş Alastor'a yaklaşır. Yatağa doğru çıkar ve Alastor:u altına alır. Video kaydını başlatır. Alastor Vox yaklaştıkça kalbi daha da hızlanır, nefes almakta zorlanmaya başlar. Vox elini Alastor'un aletine koyar. Okşamaya başlar.
Alastor ereksiyon olur ve inlemeye başlar...
A: Ahğ- V-vox dur...
Vox Alastor 'u öpmeye başlar. Dilini Alastor'un ağzına sokar. Öpüşmeyi bıraktıktan sonra aletini Alastor' a sokar.
Alastor ani acı ile çığlık atar.
A: AĞK- IĞHK- * gözleri dolar *
Vox Alastor'un çığlığından zevk alır. Daha derine iter ve sürtünmeye başlar.
Alastor'u ters çevirir ve kalçasına vurmaya başlar.
Alastor'un boynunu ısırır. Alastor'un boynundan kan gelmeye başlar. Alastor daha fazla dayanamaz. Çığlık atarak yatağa doğru boşalır. Vox son kez sert bir şekilde girer ve Alastor'un karnını şişirecek şekilde içine boşalır.
Alastor yorgunluktan kendini yatağa bırakır. Vox'ta yorulduğu için Alastorun yanına yatar.
İKİSİDE uyuya kalır....
^^
W
Umarım beğenmişsinizdir.268 kelime~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~Yapma~
FanfictionCarmilla vox ile anlaşma yapmıştı. Alastor'un başına iş açıcaktı...