*SABAH*
~Genel bakış açısı~
Bu sefer erken saatlerde Alastor uyanır. Vox'u saçını okşarken uyuya kaldığını görünce ondan daha çok iğrenir.
Eli bağlı olduğu için tuvalete gidemez. O yüzden mecburen Vox'u uyandırmak zorunda kalır.
Yavaşça Vox'u dürter. Vox ise elinin değmesi ile uyanır.
V: Ne oldu miniğim~?
A: tuvalete gitmem gerek...
Vox Alastor'un dediklerinden sonra elini çözer ve tuvalete gitmesine izin verir.
Alastor ayağa tam kalkıcakken belinde keskin bir sızı hisseder ve kalkamaz.
Vox bunu görünce ne olduğunu sorar.
V: Bebeğim iyi misin?
Alastor bunun üzerine sinirli bir şekilde çıkışır.
A: Sence iyi olabilir miyim ha!? Senin gibi bir pislik tarafından tecavüz edildikten sonra iyi olabilir miyim seni piç?!
Vox Alastor'un sözlerini duyduktan sonra onun elini sert bir şekilde tutup kendine çeker.
V: Eğer birdaha bana itaat sizlik edersen seni doğduğuna pişman ederim Alastor.
Vox'un tavrından Alastor korkar ve kafası ile onaylar. Vox Alastor'u bırakır.
Alastor tuvalete gider fakat uzun bir süre gelmez.
Vox Alastor'u merak eder ve kapıyı tıklatır.
V: Al iyi misin?
*ses gelmez*
Vox ışınlanma gücünü kullanarak tuvalete girer. Gördüğü şey ile pişman olur.
Alastor klozetin kapağını kapatıp üzerine oturmuş, bacaklarını kendine çekmiş sessizce ağlıyordur.
Alastor karşısında Vox'u görünce aniden göz yaşlarını siler. Lakin Vox çoktan görmüştür.
Vox Alastor'a doğru yürümeye başlayonca korkar ve kaçmaya çalışır.
Ama Vox onu kucağına alıp tekrar odaya götürür.
Alastor korkudan ne yapıcağunı bilemez ve sadece Vox'a itaat eder.
Vox Alastor'u yatağa yatırır ve onun yanına yatıp ona sarılır. Alastor hala Vox'ta korktuğu için birşey diyemez.
Vox bir süre daha yatıp sonrasında kalkar. Kitty'e yemek yapmasını emreder. Kitty yemekleri yapıp getirir. Vox yemeği eline alır ve onu kendi elleri ile gezdirir Alastor'a.
Alastor mecburen yer ve sonrasında sessizce Vox'a bakar.
Vox bu sefer evin her yerine güvenlik sistemi kurar ve işlerini halletmek için Vee Tower'a gider.
Alastor Vox onu bağlamadığı için şaşırır ama yinede odadan çıkmaz. Kendini yorgun hissettiği için uyur.
Vox o gün boyunca Valentino başka birisini ile ilişki yaşadığını öğrenmemesi için onun yanında kalır...
^^
W
Umarım beğenmişsinizdir.
328 kelime~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~Yapma~
FanfictionCarmilla vox ile anlaşma yapmıştı. Alastor'un başına iş açıcaktı...