Sezon 2 Bölüm 5

232 7 89
                                    

~Genel bakış açısı~

Adamı bir güzel benzettikten sonra Vox Alastor'u kucağına aldı ve banyoya götürdü. Alastor sessizce ağlıyarak Vox'un onu yıkamasını bekledi. Vox onu yıkadıktan sonra odaya götürdü ve özür dileyip öpmeye çalıştı ama Alastor geri çekildi ve yatağa uzandı. Yorganı üstüne çekti ve ağlıyarak uyumaya başladı.

Vox sessizce yanına oturdu ve o uyanana kadar bekledi. Ama uyandığında da değişmediğini görünce üzüldü. Alastor olabildiğince hep tek kalmaya çalışıyordu tatil boyunca. Tatil bittiğinde ve eve gittiklerinde alastor ağlıyarak geçiriyordu günlerini.

Vox artık ağlamasından nefret etmeye başladığı için her gün kavga çıkarmaya başlamıştı. Alastor artık dayanamadığı için normalde asla yapmıyacağı o şeye kalkıştı.

İntihar...

Vox bunu yaptığında işteydi. O yüzden bilmiyordu. Ta ki Vittaly arayana kadar.

V.i:baba*ağlıyor* annem intihar etmeye kalkışıyor lütfen gel...

V: NE HEMEN GELİYORUM OYALA!

Vittaly ne kadar oyalasa da Alastor çoktan bileklerini şah damarından derin şekilde kesmişti. Yerde oturmuş hamile haliyle bebeğini umursamadan ağlıyordu. Kapının dışında vitally açması için yalvarıyordu. Ama açıyordu. Vox eve geldiğinde odaya ışınlandı ve kanlar içinde yatan alastoru gördü. Apar topar kucağına aldı ve hastaneye götürdü. Hastaneye gidince ameliyata aldılar ve saatlerce bekledi.Odaya aldıklarında hemen yanına gitti ve uyanmasını bekledi uzun süreler boyunca. uyandığında hemen ayaklandı ve elini tuttu ama alastor onun yüzüne dahi bakmıyordu sadece ağlıyordu. Vox onunla ne kadar konuşmaya çalışsa da dinlemiyordu. Bir süre sonra Alastor Vox a döndü ve dedi ki;

Alastor: Neden ölmeme izin vermedin seni istemiyorum artık...

Vox: Ölemezsin ne olursa olsun sen benim eşimsin lütfen bir daha kendine zarar verme hem ya bebeğimize bir şey olsaydı o zaman ne yapıcaktın ha? Sana bir şey olursa yaşıyamam ben minik geğiğim...

Alastor: Bana neden zara veriyorsun o zaman pislik herif ha? Bırak ta en azından huzura ereyim senin şiddetinden bıktım zaten hamileliğimin senden olduğuna inanmadığın için beni ölüsiye dövmeye çalıştın ve tecavüz ettirdin. Bir insan eşine bunu nasıl yapar ya seni sikik piç... 

Vox: Ağzını topla yoksa kemiklerini kırarım. Bundan sonra yanımdan ayrılmayacaksın sana güvenmiyorum artık.

Alastor: GEL ÖLDÜR O ZAMAN SENİ SİKİK PİÇ.

Vox ayağa kalktı ve Alastorun bileğini kavradı ve ayağa kaldırdı zorla sonra hastane işlemlerini yapıp eve götürdü. Ellerini bandajlı şekilde yatağa bağladı ve sakinleştirici verdi, daha sonrasında uyuttu ve ofisindeki işleri evine getirdi ve uzun bir süre evden çalışacağını söyledi. Ebeveyn odasına bütün çalışması için gerekenleri getirdi ve Alastor uyuyorken yanında çalışmaya başladı.

Alastor uyandığında Voxun evde olduğunu gördüğünde gerildi. Vox Alastorun uyandığını gördüğünde ayağa kalktı ve yanına oturdu. Alastor dayanamadı ve ağlamaya başladı. Vox Alastorun ellerini çözdü ve yanına yattı. 

Vox: Şşş uyku zamanı korkma zarar vermiyeceğim sadece kendine zarar verme diye yanında yatıcağım.

Alastor uzun süreler boyunca Vox sa sarılarak ağladı. Sonra ağlamaktan yoruldu ve uyuya kaldı. Uyandığında Vox ona sarılıyordu ve uyanıktı. Alastorun belini ovalıyordu. Alastor artık 8 aylık hamileydi o yüzden bel ağrısı gibi ağrılar çekiyordu. Vox ona yardım etmek için hep yardım etmeye başlıyacağını düşünmüyordu ama doğuma kadar hep böyle olucaktı. Evet olduda .

*Doğumda* 

Alastor acı içinde doğum yapıyordu Vox ise yanından ayrılmıyordu. doğum bittikten sonra Alastor güçsüz düşmüştü ve hastane yatağında ağrı içinde uzanıyordu. Erkek çocukları olmuştu ve tıpa tıp Vox a benziyordu. Bebeği odaya getirdiklerinde Vox yavaşça Alastora verdi ve Alastorun yanına oturup bebeğe baktı. Sonra Alastorun kafasına elini koydu ve kafasını okşamaya başladı. 

Vox: Herşey için özür dilerim...

(Herkesin aylardır beklediği bölüm mfnkdfkefjhdsıfhdfhd)

Alastor Vox a baka kalmıştı Vox ise Alastora sarıldı ve onu dudağından narince öptü. Alastor kendine geldiğinde imzaları atıp eve gittiler ve Vox Alastorun rahat olması için ortam hazırlamış olduğunu gördü. Salona daha yumuşak koltuklar almış ve salonda otururken bebekle ilgilene bilsin yada uyutabilsin diye beşik ile oyun alanı hazırlamıştı. Alastoru yavaşça oraya oturttu ve yanına oturdu bebeği ise yeni doğanlar için yapılmış beşiğe yatırdı. Sonra mutfağa gidip yemek yapmaya başladı yemeği yaptıktan sonra tabaklara koydu ve Alastorun oturduğu yere geldi ve ona tabağı verdi. Alastorun en sevdiği yemek olan jambalaya yı yapmıştı. Yanına oturdu ve kendi tabağını aldı masadan ve Alastorla yemeği yemeye başladılar. Yemek yedikten sonra tabakları yıkadı ve Alastorun yanına tekrar oturdu ve onun ağrılarının olduğu kısımlara masaj yapmaya başladı. Bebeklerinin ismini Anthonia  koymuşlardı. Çok tatlı bir bebekti ve aynı zamanda aşırı uysaldı. 

Bir kaç gün boyunca hep Alastor baktı bebeğe çünkü Vox o sırada toplantılara katılması gerekiyordu. Toplantıları bittikten sonra evde Alastor ne zaman bebeği besledikten sonra ilgilenmek istese de elinden alıp kendi ilgileniyordu ve Alastorun her ihtiyacını aynı anda karşılıyordu. Vittaly i asla ihmal etmiyorlardı. Bebek git gide büyüyordu ve  büyüdükçe daha az ağlıyordu veya daha az hastalanıyordu . Bu durum Alastorun lohusalığına çok yararlı oluyordu. Lohusa olduğu için Vox onu asla yalnız bırakmıyordu. Artık toplantılarını bile iptal ediyordu.  Evden çalışarak bütün geçimi öyle salıyordu. 

Bir gün Alastor odaya gidip biraz uyumak istediğini söyledi ve gitti sonra Vox aşağıda çocuklarla ilgilenirken Alastor sevinç içinde 1 saat sonra indi ve Vox un kucağına oturdu. Vox çok şaşırmıştı.

Alastor: Vox  başardım~ Kabul edildim oraya~

Vok Alastorun neyden bahsettiğine dair hiçbir fikri olmadığı için ne olduğunu sordu ve Alastor ona söylemeye çekindiğini fakat lise başvurusu yaptığını ve sınavlara hazırlanmak için kabul geldiğini ve yakın zamanda okul tarafından okul kitaplarının geliceğini söyledi. Vox şaşırmıştı ama Alastor adına mutlu olmuştu. Onu tebrik etti ve ona çalışma odası ayarlıyacağını söyledi.

Alastor çok mutluydu. Ve bundan sonra da hep öyle olucaktı.



^^
W
UMARIM BEĞENMİŞSİNİZDİR.

SEZON FİNALİ...

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 16 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

~Yapma~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin