11

319 9 16
                                    

*Sabah*

~Genel bakış açısı~

Vox yazıştığım kişi ile yatmıştı gece. Alastor ise kıvrılmış uyuyordu sandalyede. Vittaly ağladığında ilgilenmek için odadan çıkmamıştı. Odada uyumuştu. O sert sallanan sandalyede uyumuştu kızının ağlamasını engellemek için. İstemeyerek doğrumasına rağmen Vox'tan daha çok imreniyordu Alastor Vittaly'nin iyiliğine.

Sabah uyandığında beli tutulmuştu. Kızını kucağına aldı ve emzirmeye başladı. Kızıyla ilgilendi. Sonrasında aşağıdan Vox'un geldiğini belli eden bir ses geldi. Alastor yukarı Vittaly'nin yanına geldiğini anlayınca kapıyı kitledi. Ama Vox elektrik olup yine yanına gelmişti.

Alastor onun yüzüne bakmıyordu ve Vittaly'i vermiyordu. Vox ise almak için yeltenmişti. Ama elini ittirmişti Alastor. Ardından zorla Alastor'dan aldı Vittaly'i Vox. Bir süre onunla ilgilendiren sonra Alastor'un bileğini kavradı. Onu odaya götürdü Vittaly'i de odasında bıraktı.

Alastor'u yatağa ittirdi ve ellini yine yatağa bağladı. Alastor kaçmaya çalışıyorum fakat Vox onu sert bir şekilde tutuyordu. Bağladıktan sonra yavaş yavaş Alastor'u soymaya başladı. Alastor ise bağırarak tepki gösterdi.

A: GİT O YAZIŞTIĞIN KIZ İLE YAP SİKİK PİÇ!

V: O artık yok bebeğim~Sadece sen, ben ve bebeğimiz var~

Alastor Vox'un dediklerini duyunca Vox'a bakar. Vox Alastor'un baktığını anlayınca ona bakar ve onun dudağına küçük ama tutkulu bir buse kondurur.

A: V-vox.

V: Buyur bebişim~?

A: Gerçekten artık yok mu?

V: Evet. Ve birdaha da olamıyıcak.

*dün gece*

Kavga ediyordu o kadınla. Ayrılmak için gitmeye çalışıyordu. Fakat kadın yalvarıyordu. En sonunda gitmeyi başarmıştı ve artık oteldeydi. Sabah eve gidicekti.

*günümüz*

Alastor olayı dinledikten sonra Vox'tan elini çözmesini istedi. Vox hemen Alastor'un elini çözdü. Alastor hafif doğruldu ve Vox'un yanağına elini koydu. Sonra onu tutkulu bir şekilde öpmeye başladı. Vox hemen karşılık verdi. Ateşli bir şekilde öpüştüler. Sonra Vox'ta soyunmaya başladı. Yavaş yavaş ateşlendi ve o gece beraber oldular. Ardından göğsünde uyuya kaldı Alastor. Vittaly'e o gece Kitty bakmıştı. İkiside rahatça uyudular. Sabah ise erkenden kalkıp yemek hazırladı Vox. Alastor hala uyuyordu. Beli ağrıyordu çünkü. Yemeği yaptıktan sonra tepsiye koydu ve Alastor'un yanına götürdü yemeği Vox. Yavaşça onu uyandırdı ve narin bir şekilde kendi elleri ile yedirdi.

Yemekten sonra ilaç içip uyudu Alastor. Vox ise akşama kadar Vittaly'nin ile ilgilendi.

^^
W
Umarım beğenmişsinizdir.
341 kelime~

~Yapma~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin