*BİR SONRAKİ GÜN*
~Genel bakış açısı~
Alastor yukarıda hala yatıyordu. Kızgınlığı nedense geçmemişti o yüzden hiç uyuyamamıştı. Mecburen mastürbasyon yapıyordu.
Vox ise aşağıda uyuyordu. Gece boyunca film izlemişti çünkü. Öğlen saatlerinde olmasına rağmen hala koltukta uyuyordu.
Alastor artık dayanamadığı için zar zor ayağa kalktı ve aşağı inip Vox'un yanına gitti.
Vox aldığı koku ile uyanır ve karşısında zar zor duran Alastor'u görür. Hala kızgınlıkta olduğunu biliyordur.
V: Alastor odaya çok yoksa kendimi tutamıyacağım.
A: V-vox D-dayanamıyorum...
V: Ne yani seni sikmemi mi istiyorsun.
Alastor evet anlamında kafasını sallar.
V: Kesinlikle olmaz. Ben bir deltayım eğer seni sikersem direkt hamile kalırsın o yüzden katiyen olmaz.
Alastor daha fazla dayanamadığı için Vox'un üstüne çıkar ve sürtünmeye başlar. Vox Alastor'u kaldırmaya çalışır fakat beceremez.
Vox daha fazla kendini tutamaz ve Alastor'u altına alır. Sonra onun üstündekileri yırtar. Kendi aletini çıkarıp ona aniden sokar.
Kızgınlıkta olan Alastor'un içi zaten ıslak olduğu için acı yerine haz alır ve sesli bir şekilde inler.
A: AHĞHHAAMMMMH~ * Vox'a kendini bastırır ve bacaklarını beline dolar. Ellerini de omzuna atar*
Vox içine girmesi ve aldığı kokular ile iyice azar ve sert bir şekilde Alastor'u saatlerce siker.
Sonrasında Alastor'u kucağına alıp odaya çıkarır. Çünkü yorgunluktan uyuya kalmıştır.
Onu üstünü giydirir ve yatağa yatırır. Sonrasında ise yanına ağrı kesici ve bir sandviç koyar. İçmesi içinde soğuk çay koyar. Sonra yıkanıp yanına yatar.
Bir süre sonra Vox'un telefonu çalar ve mecburen Vee Tower'a gider. Alastor'un yanına da uyandığında araması için telefonu bırakır.
Alastor uyandığında yanında Vox'un olmadığını görünce rahatlar ve etrafa bakar. Vox'un ona sandviç bıraktığını gördüğünde sandviçi alır ve yer. Sonra da ilaçları içip zar zor da olsa banyoya gidip yıkanır.
Vox işleri hallederken bir yandan Alastor'u izlediği için atmadığını görünce sinirlenmeye başlar fakat birşey yapmaz.
Banyodan sonra rahatlamış şekilde yatağa yatar iyice siner yatağa. Vox hala yaramadığını görünce iyice sinirlenir ve işleri iptal edip eve gider.
Alastor yorgun olduğu için uyuyordur. Vox geldiğinde de hala uyumaya devam ediyordur. Fakat Vox bir anda onun üstünü açar ve kokunu tutup aniden kaldırır. Alastor ne olduğunu tam çözemediği için aniden kaldırdığında korkar ve korku dolu bir yüz ifadesiyle Vox'a bakar.
Vox ise masadaki telefonu alıp Alastor'un kırık koluna vurarak telefonu kırar.
V: BEN BU TELEFONU UYANDIĞINDA BENİ ARA DİYE KOYUYORUM SENİ SİKİK PİÇ!
Alastor acı ile çığlık atar ve ağlamaya başlar. Vox'u ittirmeye çalışır. Fakat güçsüz ve yorgun olduğu için yapamaz. Vox elindeki telefonu çöpe fırlatır ve Alastor'u zorla ayağa kaldırır.
V: Madem uyandığında bana haber vermiyorsun o zaman benim yanımda kalıcaksın bundan sonra!
Der ve onun üstünü değiştirmesi için yüzüne kıyafet fırlatır dolaptan.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~Yapma~
FanfictionCarmilla vox ile anlaşma yapmıştı. Alastor'un başına iş açıcaktı...