~Alastor'un bakış açısı~
Sabah hala Vox evde değildi. Aşağı indim ve Kitty'den bana yemek yapmasını istedim. Masaya oturdum ve yemeğimi yedim.
Sonra koltuğa oturdum. Vox'un kameralardan beni izlemesi çok rahatsız edici bir durum.
Bir an aklıma o yokken kaçabiliceğim geldi. Kitty yukarıdaki odayı temizlerken ayağa kalktım ve kapıyı açmaya yeltenirdim. Evet açılmıştı fakat Kitty çoktan aşağı inip görmüştü. Vox'a haber vereceğini biliyordum.
O yüzden üstüme birşey almadan, ayakkabı giymeden hızlıca kapıdan çıkıp koşmaya başladım. Korkuyordum. Fakat başka çarem yoktu. Evi ormanda olduğu için yerdeki taşlar ayağımı kesiyordu. Ama umrumda değildi...
~Vox'un bakış açısı~
Dün gece VAL işe yatmıştım. O yüzden geç uyanmıştım. Ofisime gittim. Ekranlara bakarken Kitty'nin söylediklerini duydum. O kaçmıştı.
Aşırı sinirlendim ve direkt eve ışınlandım. Tabii orda yoktu. Tasmasına taktığım çipten konumunu bulmuştum.
Neden dümdüz gitmek yerine evin solunda 1 kilometre ötedeydi Ki? Ve kalp atışı neden 136'ydı?
Duygu kısmına baktığımda korkuyu gördüm. Hemen onun yanına gitmek için evden çıktım
~Genel bakış açısı~
Alastor ilk evden çıktığında dümdüz gitmişti. Sonunda bir otobana varmıştı. Orada bir adamı durdu ve arabaya bindi.
Adam ona yardım ediceğini söyler ve arabanın kapılarını kitler. Fakat güçlerini kullanmadığını farkındadır.
Adam arabayı ormana doğru sürmeye başlayınca Alastor kaçamayacağını anlar.
Adam evden 1 kilometre uzak olan yerde durur ve kapıları açar. Alastor açtığı gibi kaçmaya çalışır ama adam yakalayıp Alastor'u kaputa yatırır.
Alastor'u soyar ve aletini çıkarır. Alastor ise sadece korku içinde yardım dilenir.
Adam aletini Alastor'u sokar ve ona tecavüz eder. Adam boşaldığı sırada Vox gelir ve o adamı orada öldürür.
Sonra Alastor'un bileğini kavrar ve sürükleyerek eve götürür.
Eve geldiklerinde Alastor'u boş olan yemek masasına yatırır ve bir bıçağı alıp ocağı açar.
Alastor'u iplerle bağlar ve ağzına peçete tıkar. Ardından bıçağın demiri kırmızı olana kadar ısıtır.
Sonra Alastor'un ayak tabanına sıcak bıçağı yan bir şekilde bastırarak derisini yakar. Aynısını diğer ayağına yapar.
Alastor bunlar olurken nefes almadan çığlık çığlığa ağlıyordu. Vox ardından Alastor'u sert bir tokat atar.
V: NE HALA KAÇARSIN SEN HA!?
Alastor sadece ağlamaya devam eder. Vox onu kucağına aldı ve odaya götürdü. Odanın kapısını kitledi ve onu banyoya götürdü soğuk su ile yıkadı onu.
Sonra kurulayıp sertçe yatağa bıraktı. Vox'a o adam gibi ona tecavüz etti. Ettikten sonra ona şunları söyledi.
V: Birdaha kaçmaya kalkışırsan bununla kurtulamazsın Hartfelt.
Diyip odadan çıktı. Onu bağlı bir şekilde bırakmıştı. Kendi salonda uyudu.
Alastor ise ağlıyarak sırtındaki ve ayaklarındaki yaraların kanları ile uyuya kaldı.
Sırtındaki yaraların sebebi ise Vox ona tecavüz ederken kemeri ile sırtında yara kalana kadar vurmasaydı...
^^
WUmarım beğenmişsinizdir.
410 kelime~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~Yapma~
FanfictionCarmilla vox ile anlaşma yapmıştı. Alastor'un başına iş açıcaktı...