~Genel bakış açısı~
Vox bütün gece ofisinde Pentegram şehrini izlemişti. Yorulduğu için kahve yaptırmıştı. İzlemesini bir sebebi vardı.
Bu sebep Alastor'du~
Kahve içerken bile uyukluyordu artık. Onu izlemeyi bırakmak istemesede bir süre uyuması lazımdı. O yüzden ekranlarını kapattı ve uyumak için evine gitti.
Odasına çıktı ve ışıkları kapatıp uyudu. Vittaly çoktan uyumuştu.
7 yıl önce Vittaly doğduktan sonra Alastor kayıplara karıştığı için tek başına büyütmüştü Vittaly'i. Her seferinde babasını sorması onu yormuştu. O yüzden Alastor tekrar geldiğinde onunla konuşmak için fırsat kolluyordu. Kimse çocuklarını bilmiyordu. Sadece iki düşman olarak tanıyorlardı. İki aşık olduklarını bilmeden...
Vox uyuduğunda sabahtı. O yüzden Vittaly uyanmak üzereydi. Sonuçta özel öğretmenleri vardı. Okula gitmediği için evden eğitim alıyordu.
Kimse Alastor'un Omega olduğunu bilmiyordu. Vox hariç. Çünkü o Vox'un omegasıydı. Onu işaretlemişti. O yüzden başkası ile ilişki kuramazdı. Ama Vox kurabilirdi. Çünkü Alastor Vox'u işaretlememişti. Ama Vox bir başkası ile yatsaydı Alastor bunu işaretinin deli gibi acımasından anlayabilirdi. Zaten 7 yıl boyunca her gün hissetti bu acıyı. Hissetmeye de devam ediyordu. Çünkü Vox her fırsat bulduğunda başkalarıyla yatıyordu. Ama bu gece yorgun olduğu için sadece uyumuştu.
*sabah*
Vox uyandı sadece 3 saat uyuyabilmişti. Aşağı indiğinde Vittaly'nin çoktan uyanıp kahvaltısını yaptığını gördü. Yanağına küçük bir öpücük bırakıp işe gideceğini söyledi ve evden çıktı. Ev ormanda olduğu için ışınlanmıştı. Yine akşama kadar Alastor'u izliyicekti. Tabi Alastor'un onun ofisinde olduğunu bilmeden yapmıştı bu planı. Koltuğuna oturduğunda omzunda bir el hissetti.
Arkasını döndüğünde kızıl bambisini görmeyi beklemiyordu...
^^
W
Umarım beğenmişsinizdir.
241 kelime~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~Yapma~
FanfictionCarmilla vox ile anlaşma yapmıştı. Alastor'un başına iş açıcaktı...