~Alastor'un bakış açısı~
Sabah uyandım. Başım ağrıyor çünkü ateşim hala birazda olsa yüksekti. Vox'u uyandırmadan zor da olsa kalkıp banyoya gittim. Hala ayaklarımın altındaki yanıklar ve kırık bacağım acıyordu. Fakat mecburen yürümem gerekiyordu.
Elimi yüzümü yıkadıktan sonra odaya tekrar dönmüştüm. Vox yüz üstü yatmış şekilde uyuyordu.
Yanına uzandım ve ona sırtımı dönüp uyumaya çalıştım. Uyuyamadım. Başım çok fazla ağrıyordu. Aşağı indim ve Kitty'den yemek yapmasını istedim. Yemeği yedikten sonra ilaçlarımı içtim ve salondaki koltuğa uzandım. Bir süre orda uzandıktan sonra Vox'un aşağı inerken sesini duydum ve merdivenlere baktım. Üstünü giymemişti. Neden her seferinde üstüne birşey giymeden yatıyordu ki zaten?O son basamağı da indikten sonra tekrar kafamı yastığa koydum. Yanıma geldi ve eli ile anlımdan ateşimi yokladı. Sonrasında bana soru sormaya başladı
V: Yemeğini yedin mi?
A: Evet...
V: İlaçlarını içtin mi peki?
A: Evet...
V: Neden yukarı çıkmadın tekrar?
A: halsiz h-hissediyorum kendimi o y-yüzden...
Daha sonrasında yanımdan kalktı ve sıcak su kaynatmaya başladı. Neden sıcak su kaynatıyorum ki şimdi?
Kaynattıktan sonra bardağa koydu ve yanıma geldi. Elimi kendi eline alıp bileğimi yukarı gelcek şekilde çevirdi. Sadece ona bakıyordum. Ne yapıcaktı şuan?
Bileğimde hissettiğim acı ile ağlamaya başladım. Boğazım öksürüp durduğum için çığlık atıcak halde değildi çünkü. Durduk yere neden bileğime sıcak su döktü ki... Ben ona ne yaptım da bana bu kadar eziyet ediyordu... Bileğimdeki acı azalmaya başlamışken tekrar su doldurdu bardağa. Sonra üstümü çıkardı benim. Yavaşça göğüsüme sıcak suyu dökmeye başladı. Canım acıyordu. Fakat ne çığlık atabiliyordum, ne de kaçmaya yeltene biliyordum. Sadece ağlıyordum... Sırf yukarı çıkmadım diye mi kaynar su döküyorsun vücuduma...
~Vox'un bakış açısı~
Sıcak suyu üzerine döktüm. Çünkü ona olan sinirim hala geçmemişti. Ne beni dinledi ne bana itaat etti. Şuan karşımda acıdan ağlamak dışında başka bir bok yapmayan bambi kılıklı Alastor var. Zamanında bana itaat etseydi bu kadar canını yakmadım onun.
Kaynar suyu döktükten sonra sigara yaktım. Bir süre içtikten sonra bitimine yakın Alastor'un göğsüne bastırdım külü. Yine acıdan gözleri dolmuştu. Kitty'e iğne ve piercing getirmesini söyledim. Alastor anlamazca ve korku dolu gözlerle bana bakıyordu.
Kitty istediğim malzemeleri getirince elime aldım ve bir anda Alastor'un göğsünü deldim. Hissettiği acıyla hafif bir inilti kaçırmıştı ağzından. Diğer göğsünü de deldim. Acı içinde kıvranıyordu. Ama umrumda değildi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~Yapma~
FanfictionCarmilla vox ile anlaşma yapmıştı. Alastor'un başına iş açıcaktı...