* arkasını döndükten sonrası *
Arkamda gerçektende o vardı. Hemen ayağa kalkıp onun bileğini tuttum. O ise bileğini geri çekmeye yeltenmişti. Ama izin vermedim. Sonra tam gölge olup kaçıcakken zamanında hata yapıp çözdüğüm o tasmayı bir hışım ile tekrar taktım. Taktığım için ışınlanamamıştı. Onu kendime çektim ve belini kavradım. O ise beni kendinden uzaklaştırmaya çalışıyordu. Ama ben herzaman ki gibi engel oluyordum.
Artık onun tekrar sahibi olduğuma göre onu eve götürmeliydim. O yüzden onunla beraber evin önüne ışınlandık. İçeri girdiğimizde (Vox zorla soktu onu) Vittaly televizyon izliyordu. Bizi fark edince bir of çekip konuşmaya başladı.
V.i: Baba bıkmadın mı eve sikilicek fahişe getirmekten?
~Alastor'un bakış açısı~
Fahişe mi? Bunu bana kendi kızım mı söylemişti. Hayır o söylemedi değil mi? Vittaly'nin ayağa kalkıp yanımıza gelmesi ile dolmuş olan gözlerimi fark ettim ve ağlamamaya çalıştım. Vittaly bana baktı ve tekrar konuştu.
V.i: En azından diğerlerine göre güzel bir fahişe bu.
Bana gerçekten de fahişe gözüyle bakıyordu. Gözümden bir damla yaşın yere doğru üzüldüğünü ve artık engel olamayacağımı biliyordum. Vox bunu fark edince Vittaly'e durumu açıkladı.
V: Vittaly tatlım o düşündüğün gibi birisi değil. O seni doğuran annen.
V.i: NE! AMA SEN ONUN BİZİ TERK ETTİĞİNİ SÖYLEMİŞTİN!
V: Evet terk etmişti. Fakat artık bizimle beraber.
Vittaly anlamaz a bakıp yukarı çıkmıştı. Çıkmadan önce bana iğrenerek bakmıştı. Ben ise sessizce ağlıyordum. Vox bana döndü ve yümü ellerinin arasına aldı. Sonra gözyaşlarımı sildi.
V: Hadi gel birtanem odamıza gidelim hm?
Mecburen kafamla onaylayıp onunla beraber odaya çıktım. Odaya girdikten sonra bir anda kapıyı kitledi. Arkama baktığımda yüzü sinirliydi. Gücünü kullanarak odaya ses yalıtımı yapmıştı. Hayır düşündüğüm şeyi yapıcak. Yine şiddet uyguluyacak...
~Genel bakış açısı~
Vox kitlediktsn sonra Alastor'u yatağa ittirdi. Sonra onun ellerini bağladı. Bu sefer ikisinide bağladı. Sonra yine o sıcak demir olayını yaptı. Ama bu sefer planı farklıydı. Alastor'a ders vermek istiyordu. Alastor'un kıyafetlerini yırttı, sonrasında bacak arasını açıp onun aletine o sıcak demir ile vurmaya başladı. Alastor acıdan kıvranıyordu. Ama kaçamazdı artık. Bacağı ile engellemeye çalıştı. Ama bu Vox'u daha çok sinirlendirmişti.
Vox bu sefer demiri bırakıp Alastor'un nipplelarını tuttu ve çekiştirmeye başladı. Sonra ters çevirdi. Ardından da hızlıca çekip kopardı. Artık iki göğüs ucunda paramparçaydı. Alastor acıdan kıvranarak ağlamaya devam etti. Vox onun ağlamasına sinir olduğu için ağzını bağladı. Sonra onun üstüne canının yanması için alkol döktü. Alastor dökülen alkolün acısı ile çığlık çığlığa ağlamaya başladı. Vox alkolü döktükten sonra onun ellerini açtı. Kendi üstündekileri çıkardı ve onun boynuzlarından tutup kendi aletini bambi sinin ağzına soktu.
Yalaması için gırtlağına kadar soktu. Bir süre gelgit yaptıktan sonra ağzına boşaldı. Ağzından çıkardı ve kalçasına komumlandırdı. Bir anda derin bir şekilde soktu ve Alastor'un boğazını sıkarak sikmeye başladı. Alastor'un nefes alamaması onun işine geldiği için dilini Alastor'un o öpülesi dudaklarıyla birleştirdi. Dili ile alt dudağını yaladı boydan boya sonra onun parçalanmış göğüsünü yalamaya başladı. Alastor artık acıdan bayılmak üzereydi. Bunu fark eden Vox onun boğazını bırakıp göğüsünü yalamayı kesip, içindeki aleti de çıkardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~Yapma~
FanfictionCarmilla vox ile anlaşma yapmıştı. Alastor'un başına iş açıcaktı...