Epilog

33 1 0
                                    


-Będziesz tam po prostu siedział ...W ciemności ?

James stał przed jednokierunkowym szkłem .Nie musiał rzez nie patrzeć ,zeby wiedzieć ,ze po drugiej stronie są ludzie .

-Podoba ci sie to ,prawda? Czy to dla ciebie zabawa?

James skrzyżował ramiona i westchnął .

-Obiecuję ,ze nie powiem Rosjanom .

-Obiecuję ,ze powiem Rosjanom -Bella sie rozdrobniła .Była zmęczona ,głodka i znudzona .Pokój był pusty ,jeśli nie liczyć projektora na jednej ze ścian ,jednostronnego szkła na dwóch przeciwległych ścianach oraz stołu i dwóch krzeseł ,z których jedno zajmowała Bella .

-Ona powie Rosjanom -James wrócił na swoje miejsca i odchylił sie do tyłu .Wyglądał na jeszcze bardziej znudzonego niż Bella .W tym momencie byli tam już od wielu godzin .Nawet nie przebrali sie z ubrań ,które mieli na sobie na wyspie .

James usiadł i rzucił ołówkiem w szybę ,po czym usiadł i odrzucił głowę do tyłu.

-Dlaczego nas tu trzymacie ?

-Chcę iść do domu -warknęła Bella .

-Rozumiemy ,nie było wyspy .Nigdy nie byliśmy na wyspie -akcent Jamesa ,był mocny ,gdy mówił .

Drzwi kliknęły ,zanim otworzył je nikt inny jak sam Brooks ,a Sam podążała tuż za nim .

-Jaka wyspa?-zapytał żartobliwie .

Na twarzach Jamesa i Belli pojawiło się zrozumienie .

-Brooks ,co sie do cholery dzieje?

-Witamy w monarchii .

James zachichotał ,podczas gdy Bella przewróciła oczami .

-Ta wyspa to dopiero początek -zaczął Brooks ,zanim San skończyła za niego -Jest ich więcej .

-Co masz na myśli mówiąc ,,więcej ?

-Ten świat nigdy nie należał do nas -wyjaśnił Brooks -Należał do nich .Pytanie brzmi ,ile czasu minie ,zanim go odbiorą .

Światła przygasły i projektor zaczął mruczeć .Na ścianie zaczęły pojawiać sie zdjęcia i filmy przedstawiające jaskinie .Oznaczenia na ścianach ,odkryte skamieniałości i starożytne historie opowiedziane za pomocą rysunków .

-Kong nie jest jedynym królem ...

Zanim projektor zgasł ,w całym pomieszczeniu rozległ sie przeszywający wrzask przypominający ryk .

                                                                            Koniec .

King KongaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz