iyi okumalar(. ❛ ᴗ ❛.)
🔥💧
"Ryujin" hızla içeri girdim ryujin ağlayarak piyona çalıyordu hızla yanına gittim ona sarıldım ama o an kurdum onu şiddetle istemiyordu kalbim acıyordu midem bulanıyordu
Ryujin beni öpmesiyle daha fazla dayanamamış lavaboya koşmuştum içimi boşaltmıştım mühürlendiğimiz için artık başkasıyla ilişkiye giremiyordum ama hayır ryujini(?) seviyordum
Ryujin yanıma gelip omzumu sıvazladı "hyunjin iyi misin" kafa mı sallamıştım "neden buradasın onun yanında olman gerekmiyor mu?"
"onu istmediğimi biliyorsun" yatak odasına geçmiştik yatağa oturup ryujine baktım o ise normal bir ifade ile bakıyordu "niye öyle bakıyorsun"
"kucağıma gel" kafa sallayıp kucağıma oturmuş kurdum deliriyordu resmen, onu dinlemeyip dudaklarını öptüm, karşılık aldığımda hafif sırıtmıştı o sırada kalbime bir ağrı girdi mührüm ise yanıyordu ondan hızlıca ayırılıp bir elimi kalbime götürdüm diğerini ise mührüme o, felix acı çekiyor
hayır onu önemseme, biraz daha iyi olduğumda ryujini tekrar kucağıma aldım kendini bastırdığında zevk yerine acı aldım onu altıma alıp soymaya başladım tamamen soyduktan sonra boynuna yöneldim ısırıp emmeye başladım "AHMM PRENSİM BİRAZ YAVAŞ OLUN!!" diye çığlık attı niye bağrıyordu ki ona kaşlarımı çatarak baktım.
"o pis prens senin bana ait olduğunu öğrensin"
üzerinden tamamen kalkıp konuşmaya başladım "ne saçmalıyorsun ben sana ait falan değilim neyim ben senin evcil hayvanın mı? bir daha onun hakkında konuşursan... kötü şeyler olur" çıkardığım gömleği giyip odadan çıkmıştım.
felixin odasının önüne geldiğimde herhangi bir ses yoktu odaya girdiğimde ise felixte yoktu aşağı kata indim kendi odasına geldiğim de kapıyı açıp içeri girdim, uyuyordu rahatsız etmeden çıktım.
saraydan çıkmış bahçeye gelmiştim (medya) burası benim özel bahçemdi küçükken annemden zorla izin almıştım burayı o zamandan beri bakıyorum ama bu krallık işlerinden sonra biraz zorlaştı ryujini buraya hiç getirmedim buraya hayatımın aşkıyla gelmek istiyordum ama o da gelmedi.
bahçeden çıkıp yürümeye başladım nereye gittiğim umurumda değildi sadece yürümek istiyordum.
"HYUNJİN" arkamdan gelen sesle durup arkama döndüm changbin gelmişti.
"oğlum ne işin var burada prensin yanında olman gerekmiyor mu, yoksa kovdumu se-" ağlamamla konuşması durmuştu "h-hyung çok mu şey istedim ben niye tanrı sevmediğim kişi ile beni sınıyor niye sevdiğim biri ile evlenemiyorum"
"hyunjin istersen ryujinle evlene bilirsin biliyorsun demi" kafa mı salladım " o zaman sorun ne ama onunla evlenirsen felix..."
"o, o umurumda değil" kaşlarını çatarak bana bakıyordu
" ne s*kim diyorsun sen hyunjin sakın s*kip attım deme... OLUM SEN MAL MISIN ONU O HALDE NASIL BIRAKIRSIN HİÇ Mİ ACIMAN YOK O BÖYLE OLSUN İSTERMİYDİ SENCE-"
"bağırma"
"hyunjin kendine gel şimdi git felixin yanına onunla ilgilen banyo etmemiş olabilir"
"yanına gittim uyuyo-"
"E-EFENDİM PRENS ATEŞİLER İÇİNDE YANIYOR BİR TÜRLÜ İNDİREMEDİK DÜŞMÜYOR" kanatlarım çıkarıp hızla uçmaya başladım kısa sürede saraya gelmiş felixin odasına gitmiştim kurdum bana küfürler sayıyordu onu aldırış etmeden odaya girmiştim omegalar etrafda dört dönüyordu yatağa yaklaştığımda felix çırpınıyordu elimi anlına koyduğum gibi geri çektim tanrım yanıyordu.
"SARAYDA Kİ TÜM SOBALARI SÖNDÜRÜN ODANIN TÜM CAMLARINI AÇIN PRENSİN ÜSTÜNDE Kİ TÜM ÇARŞAFLARI ÇIKARIN" bir omega hızla yanıma gelip kulağıma fısıldamıştı "efendim prens çıplak"
"TÜM HERKES ÇIKSIN!!" dediği yapmışlardı bir omeganın yanına ilerleyip "gidin bana seungmini çağırın hızlı ol!"
felixin yanına gidip üzerinde ki örtüleri çıkarmıştım S*KTİR hiç fark etmemişim teni süt gibi bembeyazdı ne saçmalıyorsun hyunjin kendine gel
kısa süre sonra seungmin gelmişti benim çıkmam gerektiğini söylemişti kurdum omegasını başkasıyla bıraktığı için kendini yiyordu resmen
yarım saat geçmiş hale ses seda yoktu.... içerden konuşma sesleri gelmişti bir dakika felix gülüyordu aman tanrım sonunda, kapıyı tıklamıştım "gir" diyince hızla içeri girdim felix doğrulmuş gülümsüyordu beni görünceğe kadar, hızla yanına gittim ona sarıldım o ise kasılmıştı
feromon salgılaması ile seungmin odadan çıkmıştı kurdum ise kontrolü ele almıştı ondan ayrılıp dudağını öpmeye başladım s*ktir dudakları fazla yumuşak ve tapılasıydı kurdum ise "onlar benim" diye öpüyordu felixi, ilkte şaşırmış olsa da karşılık vermişti yatağa oturup onu kucağıma çekmiştim...
🔥💧
ehhehe fazla imanlı fanartlar,
sizce hyunjin felixi seviyor mu?
oy vermeyi unutmayın sizleri felixi sevdiğim kadar seviyorum (felixe aşığım)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
kraliyetin sunshine / hyunlix (omegaverse)
Fantasyiki krallık, iki farklı ırk, iki kavuşamayan beden... güç her şeydir öyle değil mi? bunu başaramayan bir prensin hikayesi bu, siz bu hikayede nereye kadar dayanabileceksiniz. kitabın sonunda kazanan taraf mı yoksa kaybeden taraf mı olacaksın? geçmiş...