koruma

158 15 4
                                    



🔥💧


hyunjin

beni çağırmaları üzerine ayağa kalkmıştım, felix'e odasına dönmesini kısa süre sonra yanına geleceğimi söylemiştim o da beni dinleyip saraya gitmişti.

bende muhafıza dönüp "neden beni çağırıyor hem de bu saatte" muhafız omuz silkti "bende bilmiyorum efendim acil dedi beni gönderdi yani biraz hızlı gitsek iyi olur" kafamı sallamıştım, yola çıkmıştık kısa sürede babamı bulup yanına gittim 

"benim canım oğlum" dedi sonra da anlımı öptü bende tebessüm ettim "bir şey mi oldu beni çağırtmışsın" yüzünde ki gülümseme hızla soldu gözlerini aşağı dikti sanki çekiniyormuş gibi bir tavrı vardı 

"senden bunu istemem bile yanlış ama bunu bir tek sen hallede bilirsin anlıyorsun değil mi?" neden böyle konuştuğunu anlamamıştım doğrusu "anlamıyorum açıklayıcı bir şekilde konuşur musun"

"hyunjin siasyth krallığı ile bir iş içerisindeyiz ve sözleşme imzaladık 2 saat önce bir parşömen göndermişler" dedi ve elime bir parşömen verdi açıp okumaya başladım 

sevgili kral hyunjin ve eski dostum mini-jun 

uzun yıllardır olan sözleşmemiz artık geçerli değil eğer bunu okuyorsanız kralım hemen yanıma gelmelisiniz çünkü burada sizi bekleyen bir kişi var.  sizi bekliyor olucaz en geç yarın burada olmalısınız sevgilerle siasyth kralı drew.

"bu da ne demek" anlamaz gözlerle babama döndüm "2 saate yola çıkıyorsun hyunjin bunu yapmak zorundasın yoksa tarım yolumuz artık ortak yol olmaz ve aç kalırız üzgünüm oğlum bu gece güzel geçmesini dilerdim ama dediğim gibi bu gece yola çıkman gerek eşinle vedalaş eşyalarını hazırla" 

bir şey dememe izin vermeden arkasına dönüp gitmişti başka çarem olmadığı için adımlarımı odamıza yönlendirdim...

içeri girdiğimde felix üstünü değiştirmiş yatağın içinde kitap okuyordu beni gördüğünde kitabı kapatmış hafif doğrulmuştu bende yatağa yanına oturmuştum kafasını göğsüme yaslamıştı, bende saçlarını seviyordum.

ne zaman böyle olduğumuzu bilmiyorum ama artık onu seviyormuşum gibi hissediyorum ona birisi bir şey yapınca deliriyorum, ona dokunulunca kıskanıyorum, beni sevdiğini bilmek bana huzur veriyor ama hala içimde bir endişe var 

"neden çağırmışlar..." kafasını hafif kaldırmış alttan bana bakış atmıştı "felix...2 saat sonra gidiyorum" hızla kafasını kaldırmış endişe ile bana bakmıştı "hyunjin noluyor anlatır mısın"

olduğum yerde biraz daha doğrulup konuşmaya başladım "babamın yanına gittiğimde bana bir parşömen verdiler açıp okumaya başladım siasyth krallığı bana bir mesaj vermiş eskiden bir iş birliğimiz varmış ve yani kral yani ben tahta geçince bu anlaşma son bulmuş benimde oraya gitmem gerekiyor." felix daha huzursuz olmuştu "a-ama hyunjin o işi buradan da hallede bilirsin diye tahmin ediyorum"

"doğru buradan da hallede bilirdim ama, orada beni bekleyen bir kişi varmış. ve en geç yarın orada olmamı istiyor ve yolum uzun üzgünüm seni bırakmak istememiştim babamda özürlerini sundu ama sakın telaşlanma en geç 3 gün içerisinde gelirim." felix derin nefes almış gözlerinde ki hüzün anlaşılıyordu onu üzmek istemiyordum bu isteyeceğim son şey olurdu." 

"tamam ama çabuk dün olur mu?" hızla kafamı salladım kafasını göğsüme yaslayıp saçlarına bir öpücük kondurdum "söz veriyorum hızlı dönücem" 

kraliyetin sunshine / hyunlix (omegaverse)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin