işkence (M)

91 9 9
                                    


🔥💧

hyunjin

3 gün, buraya geleli tam üç gün oldu. kraliyetten herhangi bir haber almadım ve kral drew ile birlikte yeni antlaşma hazırladık, bu antlaşma sonucu tarım yollarımız gene kesişmişti ve prenses anna artık benimle yaşayacaktı.

şuan ise prensesi bekliyordum mezarlığa gitmişti önemli bir şey olup olmadığını sorunca telaşla "hayır kralım hiçbir sorun yok ama birisini görmem gerek" demiş ve gitmişti bende atlı arabanın içinde prensesin gelmesini bekliyordum

felix, onu çok özlemiştim. ne ara ona bu kadar bağlandım bilmiyorum ama sanki şuandan itibaren onsuz yapamazmışım gibi hissediyorum, bu hislerime de bir anlam veremiyorum aslında?

ben düşüncelere dalmışken prenses gelmişti, yanımda ki koltuğa oturup kafasını arakaya yasladı derin bir nefes alıp ağzını açmıştı, sanırım bir şey söyleyecek diye beklerken ağzını geri kapattı bende takmayarak dışarıyı izlemeye başladım...

ben dışarı izlerken bir anda gelen acı ile elim mühür bölgeme gitmişti, kızarmış olduğunu fark ettim ama acım git gide katlanıyordu "Ahm..." acıdan inlemiştim prenses bana bakmış hızla doğrulup endişeli bir ses tonuyla konuşmaya başlamıştı "kralım iyi misiniz!" acım yavaş yavaş geçmeye başladığında kafa salladım "iyiyim lakin neden böyle olduğu anlayamıyorum" prenses sanki kötü bir şey söylüyormuş gibi kırgın çıkıyordu "kralım eşiniz sizi aldatıyor olabilir mühür yalnız ya acı çekerken yanar ama kızarması bunu açıklıyor"

felix beni mi aldatıyorsun, kiminle, neden, bunları öğrenmeye geliyorum...

felix

gözlerimi açalı...ne kadar oldu bilmiyorum, en son hatırladığım bir adamın beni öpmesi olmuştu sonra... hatırlamıyorum ama hala aynı odadaydım bir farklılık yoktu, yataktan doğrulup inmiştim tam ilerlemeye başlayınca ayağımda hissettiğim soğukluk ve bağlılık hissi ile ayağıma baktım,

zincir.

ayağıma ve yatağa bağlı olan zincir hem canımı yakmasına sebep olmuş hem de düşmeme, büyük bir gürültü kopmuştu, kapımın hızla açılmış bakışlarımı kapıya döndürmüştüm.

içeriye hiç tanımadığım biri ve beni öpen adam girmişti, beni öpen kişi hızla yanıma gelmiş beni kaldırmıştı bende acıdan yüzümü buruşturmuştum, kapıda ki adam ise sinirden burnundan soluyordu "bunula ne yapmayı planlıyorsun woojin!" demişti sanki ezercesine.

" o benim sevgilim kai" ne saçmalıyordu bu böyle

"ne?"

"bebeğim kısa süreliğini hafıza kaybı yaşadın, sana söylemeyi unuttum biz seninle sevgiliyiz hatta evlilik planları kuruyorduk. Tabi sen bunları hatırlamıyorsun ama...beni hala seviyor musun yongbok" ben bu adamla sevgili miydim? sevmediğim kişi ile neden evlilik planları kurayım ki, yongbok

kafam,

tanrım kafam, sesler bulanıklaşıyor "hey felix, iyi misin,.. beni duyuyor musun"

hayır, hayır sadece çınlama duyuyorum gözümün önüne sanki bazı görüntüler geliyor-

"yongbok seni seviyo-" öpüşme "felix yeter artık biz senle evliyiz ve sen hala bana efendim diyorsun bu beni üzüyor lütfen bana hyu-" öpüşme "peki kralım~"

"FELİX!!"

"n-noluyor" dedim titreyen sesimle,

"iyi misin" dedi sakin bir sesle woojin, kafamı sallamakla yetindim.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 02 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

kraliyetin sunshine / hyunlix (omegaverse)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin