טיול לצפון - פרק 8

16 1 0
                                    

נסענו לצפון ולאורך כל הטיול הוא לא עזב את היד שלי. 
המגע ביננו הרגיש כל כך טבעי. מדי פעם הוא אחז במותן שלי וקירב אותי אליו. הגניב לי נשיקה על הלחי או על הרכה והרגיש שכל פעם הוא מסניף את הריח שלי אל ראותיו. 
החלטנו באופן ספונטני להישאר ללון בצפון כי רצינו בבוקר לעלות לחרמון ולעשות קצת סקי. מזל שארזנו כמה בגדים ליתר ביטחון.
אחרי שאכלנו ארוחת ערב הגענו לצימר המפנק ששכרנו. האורות היום רכים וחמימים והשרו אווירה רומנטית. הג'קוזי בחדר היה מלא במים ונרות דולקים האירו אותו מסביב.
"אני אשן על הספה ואת תקחי את המיטה" הוא מציין זאת כעובדה.
"ממש לא" אני מיד מגיבה בסירוב "כבר ישנו לילה אחד יחד וגיליתי שאתה לא נושך" אני קורצת ומחייכת אליו בשובבות.
הוא מתקרב אלי והידיים שלו מושטות אל המותניים שלי ומושכות אותי צמוד אליו.
אני מרגישה איך הוא מת להעיז יותר אבל הוא נותן לי נשיקה במצח ומתרחק.
"רוצה לנצל את הג'קוזי או שאת עייפה ובא לך לישון" הוא שואל
הג'קוזי נראה מאוד מזמין ויהיה ממש טוב להרפות את השרירים מההליכה של היום.
"ג'קוזי נשמע מושלם, אני רק אחליף לבגד ים קודם" אני פותחת את התיק שהבאתי איתי ומוציאה את הבגד ים הכחול שלי ונכנסת לאמבטיה להחליף בגדים.
אני יוצאת מהאמבטיה ודניאל כבר בג'קוזי מתרווח להנאתו ומוזיקה נעימה מתנגנת בחלל.
אני נכנסת לג'קוזי ומתיישבת ממולו. המים החמים מלטפים את עורי ואני מרגישה את השרירים מרפים ומתרככים, אני משעינה את הראש שלי אחורה ועוצמת עיניים נותנת לתחושה להשתלט עלי. הנרות, האווירה, המוזיקה. הרגליים שלנו מתחככות אחת בשנייה וזה שולח בי זרמים נעימים ומעוררים. אני מרגישה את הדופק שלי עולה ואני לא יודעת אם זה מהחום והאדים של הג'קוזי או מהקרבה האינטימית שאני מרגישה אל דניאל.

כל הזמן הזה אנחנו שותקים, לא מדברים. אבל המילים עומדות שם באוויר. 
אני פוקחת את עיניי ופוגשת את עיניו של דניאל שמיד מוסתות כאילו נתפס על חם.
אני טובלת מעט ומכניסה גם את כתפיי למים ובכל הזמן הזה אני לא מסיתה את מבטי מדניאל.
אני מתקרבת אליו וכורכת את רגליי סביבו ומתיישבת על ברכיו. 
אני מושיטה את היד שלי ומניחה אותה בעדינות על הלחי שלו, מלטפת ברכות. הוא עוצם את העיניים וממלא את הריאות באוויר. וכשהוא פותח את העיניים אני רואה אותן כמו שתי להבות קטנות.
אני מרכינה את ראשי ופותחת את שפתיי לנשיקה חושנית. אני מתחילה באיטיות ונותנת מקום לכל עקצוץ לכל תחושה, לכל מגע לנגן על מיתרי ליבי ולהציף אותי ולהיסחף. 
אני מטה את ראשי הצידה ומעמיקה את הנשיקה. 
אני  מרגישה את דניאל תחתיי, לוקח כל מה שאני מוכנה לתת וזורם עם הקצב שלי. אני מחדירה את אצבעותיי בשיער שלו ותחושת השיער שלו בידיי גורמת לי להגביר את קצב הנשיקה.
הוא מושיט יד אחת לגבי ומצמיד אותי אליו והיד השניה חודרת בין שערותיי ומלטפת אותן.
הנשיקה נהיית יותר ויותר אינטימית והדופק שלי דוהר קדימה. אני מרגישה זרמי עונג משתלטים על גופי והתחושה בין הרגליים עולה וגועשת.

להתחיל מחדשWhere stories live. Discover now