κεφάλαιο 2

30 6 7
                                    

Ο Μάξιμους ήτα ιδιαίτερα ανήσυχος. Ο πατέρας του ήταν βαριά άρρωστος, ο άνθρωπος χαροπάλευε και ο νεαρός διάδοχος του θρόνου ήταν συντετριμμένος και ήλπιζε σε ένα θαύμα το οποίο δυστυχώς δεν θα συνέβαινε! 

Ξάφνου, άκουσε ένα απαλό χτύπημα στην πόρτα. 

«Περάστε» είπε ο πρίγκιπας και όταν η πόρτα άνοιξε είδε τον σύμβουλο του Στέμματος τον Λόρδο Κάλιορ. 

Ο Λόρδος ήταν ένας επιβλητικός άνδρας με μάτια τα οποία ενέπνεαν σεβασμό και σπιρτάδα. 

«Κάλιορ, τι συμβαίνει;» ρώτησε ο Μάξιμους. 

Ο Κάλιορ φάνηκε να διστάζει να μιλήσει. 

«Λυπάμαι αγόρι μου» αποκρίθηκε πατρικά. «Ο πατέρας σου δεν υπάρχει πια. Εξέπνευσε» 

Τα λόγια αυτά έπεσαν σαν κεραυνός πάνω στον Μάξιμους. Τα χέρια του άρχισαν να τρέμουν από την σύγχυση και καυτά δάκρυα έτρεξαν στα μάγουλα του. 

«Δεν είναι δυνατόν» είπε και κάθισε σε μια πολυθρόνα. 

«Δεν πρέπει να λυγίσεις. Ο λαός σε χρειάζεται Μάξιμους» είπε ο Κάλιορ. 

«Για τον λαό μου θα προσπαθήσω να σταθώ στα πόδια μου και να γίνω ένας άξιος βασιλιάς» 

Ο Λόρδος πλησίασε τον νεαρό και τον έπιασε από τους ώμους. 

«Είμαι σίγουρος ότι θα γίνεις ένας εξαίρετος κυβερνήτης που θα μείνει το όνομα σου χαραγμένο στα βιβλία της ιστορίας του βασιλείου μας. Η Στάρλαντ δεν θα σε λησμονήσει ποτέ»

«Ας μην λέμε μεγάλα λόγια» 

Ο Κάλιορ χαμογέλασε, αλλά ήταν ένα χαμόγελο που έκρυβε κάτι άλλο από φιλική διάθεση. Παρόλα αυτά ο Μάξιμους τον εμπιστευόταν και δεν φανταζόταν ότι ο άνθρωπος που είχε απέναντι του ετοίμαζε την καταδίκη του. 


Λίγη ώρα νωρίτερα

Οι γιατροί ήταν αισιόδοξοι και είχαν ενημερώσει τον Σύμβουλο Κάλιορ ότι ο Μεγαλειότατος θα γίνει καλά, παρά την σοβαρότητα της κατάστασης. 

Ο Κάλιορ ακούγοντας το αυτό, σκύλιασε. 

«Δεν θα το επιτρέψω» μονολόγησε και κατευθύνθηκε προς το υπνοδωμάτιο του βασιλιά. 

Αντίκρυσε τον βασιλιά της Στάρλαντ που κοιμόταν και μειδίασε ύπουλα. Άρπαξε ένα μαξιλάρι από μια πολυθρόνα πλησίασε τον άνθρωπο που τόσο ζήλευε. Με το μαξιλάρι που κρατούσε πλάκωσε το πρόσωπο του βασιλιά, ώσπου ο άτυχος άνδρας σταμάτησε να αναπνέει. 

Όταν ο προδότης ολοκλήρωσε το έργο του, γέλασε δυνατά. 

«Κανείς δεν θα μπει εμπόδιο στον δρόμο μου. Θα γίνω ο επόμενος βασιλιάς της Στάρλαντ, ο κόσμος να γυρίσει ανάποδα» σκέφτηκε

Όντως, ο Κάλιορ ήταν αποφασισμένος. Και είχε βάλει σκοπό να εξοντώσει και τον Μάξιμους. Ο νεαρός πρίγκιπας, διέτρεχε μεγάλο κίνδυνο, αλλά δυστυχώς για εκείνον είχε άγνοια της πραγματικότητας. 


Νέα ιστορία! 

Προς το παρόν είδαμε έναν νεαρό πρίγκιπα κι έναν προδότη σύμβουλο, διψασμένο για εξουσία! Άραγε ο Μάξιμους θα αντιληφθεί την προδοσία του Λόρδου; 

Πραγματικά μακάρι να σας αρέσει και αυτή μου η ιστορία! Το εύχομαι από τα βάθη της ψυχής μου! Θα χαρώ να κάνουμε και αυτό το ταξίδι μαζί! 

Το έπος του βασιλείου ΣτάρλαντWhere stories live. Discover now