κεφάλαιο 11

15 3 7
                                    

Ο Μάξιμους, η Μέριλιν, ο Άντριους και ο Φίλιπ διέσχιζαν την Έρημο της Συμφοράς. 

«Έχουμε τρεις ημέρες δρόμο, μέχρι να φτάσουμε στο κάστρο της Λάμιας» είπε ο Μάξιμους κοιτώντας το χάρτη. 

«Ας προχωρήσουμε» είπε ο Άντριους δυναμικά. 

Έτσι με πυξίδα την ελπίδα συνέχισαν με γοργά βήματα... και δύο ημέρες πέρασαν. 

Το απόγευμα της τρίτης ημέρας, βρήκαν μια όαση. 

«Εδώ θα ξεκουραστούμε» είπε ο Μάξιμους. «Θα πάρουμε δυνάμεις, γιατί στο κάστρο της Λάμιας μας περιμένουν δοκιμασίες. Η Λάμια δεν θα δεχτεί να μας δώσει το Μεγαλοπρεπές Σπαθί έτσι απλά» 

«Έχω ακούσει θρύλους για την Λάμια» έκανε ο Φίλιπ. 

«Είναι ένα πλάσμα με μορφή γυναίκας, αλλά έχει και μορφή τέρατος. Με την γυναικεία της μορφή δελεάζει τους επισκέπτες και μετά τους σκοτώνει» αποκρίθηκε ο νεαρός βασιλιάς. 

«Πάντως έχω περιέργεια να την δω από κοντά» είπε ο Άντριους. 

«Εγώ καθόλου! Το μόνο που θέλω είναι να τελειώσω με αυτή την ιστορία και να επιστρέψω στην οικογένεια μου, το συντομότερο» είπε η Μέριλιν. 

«Τους αγαπάς πολύ!» έκανε ο Μάξιμους. 

«Φυσικά!» είπε η Μέριλιν. 

Ο Φίλιπ τους κοιτούσε όλους σιωπηλούς. Όλοι είχαν τα δικά τους βάσανα και τα δικά τους όνειρα. Ο Μάξιμους φαινόταν ότι θα γινόταν ένας δίκαιος βασιλιάς. Ποιος ήταν αυτός λοιπόν που θα στερούσε από τον λαό τον βασιλιά; 

Οι τύψεις τον έτρωγαν! Έπρεπε να σκοτώσει τον Μάξιμους, αλλά δεν μπορούσε. 

Εκείνη την στιγμή ένας σμήνος από κοράκια φάνηκαν στον ουρανό και κατευθύνθηκαν γρήγορα προς τον Φίλιπ. Με τα ράμφη τους, του έβγαλαν τα μάτια και τον τσίμπησαν. Έπειτα ήρθαν σφήκες και τον τσίμπησαν. 

Οι υπόλοιποι δεν μπόρεσαν να τον βοηθήσουν. 

Ο Φίλιπ έπεσε στο έδαφος ετοιμοθάνατος κι οι άλλοι τον πλησίασαν, καθώς τα κοράκια και οι σφήκες απομακρύνονταν. 

«Φίλιπ» έκανε ο Μάξιμους. 

«Μεγαλειότατε!» ψέλλισε αδύναμα ο Φίλιπ. 

«Τι ήταν αυτό; Γιατί επιτέθηκαν μόνο στον Φίλιπ; Ήταν σαν μαγεία όλο αυτό» είπε η Μέριλιν.

«Η μάγισσα... Γάβρυλις... κρυβόταν από πίσω... με είχε προειδοποιήσει να μην σας κάνω κακό... Μεγαλειότατε» είπε ο Φίλιπ. «Συ... Συγνώμη» συνέχισε έπειτα από μια παύση και άφησε την τελευταία του πνοή. 

«Τι εννοούσε με το ότι η μάγισσα τον είχε προειδοποιήσει να μην σου κάνει κακό Μάξιμους; Γιατί να θέλει να σου κάνει κακό, ο Φίλιπ;» είπε ο Άντριους. 

«Δεν ξέρω! Δεν καταλαβαίνω τίποτα» αποκρίθηκε ο βασιλιάς και ήταν πράγματι πολύ μπερδεμένος. 

Το έπος του βασιλείου ΣτάρλαντWhere stories live. Discover now