Všichni vypadali strašně mile, ale nechtěla jsem je otravovat, jen přeci jsem vypadala jako bezdomovec. Volný baggy jeans, balenciaga tričko a nějaké bílé ošoupané boty. Všechny jsem si je prohlídla, ale jen u jednoho z nich jsem se zastavila. Nižší brunet, s vlnitýma vlasama. Měl na sobě bílé tričko s dlouhým rukávem a na to černé tričko s nějakým nápisem s krátkým rukávem. Všimla jsem si že má přívěsek s koníkem, a mezi ostatníma klukama něčím vynikal. Přišel mi z nich nejhezčí. Měl krásné modré oči, ve kterých jsem se ztratila. ,,hej země volá holku, jejíž jméno neznám" zasmál se. ,,jinak jmenuju se Matthew ale všichni mi říkají Matte" dodal. Usmála jsem se. ,,Jsem Crystal, ale mám přezdívku krysa, přijde mi to cool" znovu jsem se usmála. Měla bych jít domů, abych měla co nejrychleji výprask mámy a táty za sebou. Né že bych pokaždý co mě seřvou za nějakou banalitu rozbrečela, ale prostě mě to nebavilo. Jasně, mohla jsem se zase změnit, ale proč? Tenhle život se mi líbí. ,,Jinak, dáš tvůj instagram?"zeptal se roztomilým hláskem Matt. ,,uuu náš Mattie se zamiloval" vypískl nějaký klučina. Byl vysokej a měl mullet. Měla jsem z něho divný pocit, a když řekl, že se Matt zamiloval, trošku jsem znervozněla. ,,Drž hubu Jaku, taky se ti neseru do tvýho milostnýho života" řekl možná naštvaným, možná srandovním hlasem. Samozřejmě že jsem mu svůj instagram dala. ,,No nic, ráda bych si s váma povídala dýl, ale musím home." řekla jsem a chtěla jsem odejít. ,,Jasně, tak se zas uvidíme" řekl Matt a objal mě. Nečekala jsem to, ani jsme se neznali a už mě obejmul. Třeba napíše, nebo zase skončím v údolí zapomnění. Odešla jsem.
Matthew byl ta nejkrásnější hvězda.
ČTEŠ
Girl with stars
RastgeleHello, jsem Crystal. Je mi 20, a mám ráda vesmír... PŘÍBĚH JE SMYŠLENÝ