GİRİŞ

45 6 1
                                    

Hellooğğ canlarımmm.


Bu bizim ikinci kitabımız ilk hikayemi henüz bitirmedim fakat yine de yazıyorum.


Aslında şuan aklımda tam olarak bir şeyler oturmuş değil. Kitap ismine aldırmayın. Şimdilik koydum. İlerleyen zamanlarda değiştirme ihtimalim çok yüksek. Yani demem o ki kitap ismi geçici.


Bu hikayeyi daha düzenli bir şekilde yazıp atacağım. 

Bence bu hikayemiz daha güzel olacak. Wattpad tarzı olacağını sanmıyorum. Şimdi diyeceksiniz ki Wattpad değilse niye Wattpad uygulamasında yazıyorsun? dfghjkkhgfd


Aslında olup olmayacağından da emin değilim. Wattpadde olabilir yani bu kısmı ben bile bilmiyorum hjhgfdfgd. Şimdi tek bir kelime söyleyeceğim. Güzel olmazsa silerim.


Bu arada Yelkovan ve Akrep kitabını fırsatım oldukça yazacağım. Program yapmak zorundayım. Bakın kendi isteğimle değil. Zorunlu kılındım maalesef ahjkuyhgz. Bu yüzden program yapıp uymak zorundayım. Günlük bir veya yarım saat yazmaya ayıracağım. Yayınlama hakkında ise kesin bir gün belirleyeceğimi sanmıyorum. Ne zaman biterse bölüm o zaman atacağımmmmm.


Şimdiden belirteyim bölümler ne uzun ne de kısa olacak. -Bir gün kısa veya gereğinden uzun olursa zort olurum yalnız hgkjlkıwecyt.- Tamam arada kısa olabilir ama asla uzun yazacağımı sanmıyorum. Bende ki de parmak di mi yani.


Yeni hikayemiz umarım sizin tarafından sevilir ve büyük bir aşkla okunur.😍


Birinci bölümde görüşmek üzere seviliyorsunuz canlarımm.🦆


AYNAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin