Selam.
Bu bölüm biraz geç geldi. Sebebi ise, yanlış hatırlamıyorsam bu kurguyu yazdığım zaman yazılı haftasına bir kaç gün kalmıştı. 4. Bölüme gelene kadar yazılılar başladı. Bu yüzden yazamadım ve atamadım.
Yazılılar bittikten sonra yazmadım çünkü aklıma hiç bir şey gelmedi. Aynı zamanda 1 haftalık tatilde şehir dışına çıktık ve bilgisayarı yanıma alamadığım için orada yazamadım.
Bu arada Yelkovan ve Akrep kurgumu, okunmadığı için sildim.
Birde ben kurguda bir şeyi değiştirdim. Rana, mimardı ya artık Türkçe öğretmeni.
Yani hem resim kursu var hem de türkçe öğretmeni. Bu arada resim öğretmenliğini meslek olarak algılamayın. Hobi sadece.
Veee yeni bir kurgu yazıyorum. 2 Bölüm yayımladım. Askerli bir kurgu eğer askerli kurguları seviyorsanız bakabilirsinizz🖤
BÖLÜM KISA OLACAK!
Sizleri seviyorum ve yeni bir bölümle baş başa bırakıyorum.
Ciddi manada şuan karakoldaydık. Sebep ne peki sizce?
Tabii ki Uğur.
Şuan sorgumuzu alıyorlardı tek tek. Önce benimkini almışlardı. Sonra ise Uğurun. Telefonumu kaçıran, tanımadığımız adam ise yeni çıkmıştı. Adı yanlış hatırlamıyorsam eğer Osman'dı. Şuan üçümüz yan yana ilkokulda saç baş girdikten sonra ayakta bekleyen anneme ne yalan söylesem acaba diye düşünen çocuklar gibi duruyorduk.
O gün tanıştığımız polis adamın arkasından geldi. Ardından konuşmaya başladı.
*********
Uğur ile beraber arabadaydık. Adam şikayetçi olmamıştı. Kavga ettiğimiz adam, telefonu sahibine ulaştırmak için güvenliğe gideceğini söylemişti. Uğur, o zaman niye kaçtın dediğinde ise birden peşimden geldiğiniz de korktum kaçtım demişti.
Tabii bu yalana ben ve Uğur inanmamıştık ama Cem yani polis abi sözde inanmıştı.
Uğur ile beraber karakoldan çıkıp arabaya doğru ilerledik. Uğur çok sinirliydi. Bu sebeple konuşmaya biraz tırsıyordum.
Arabanın kapısını açıp bindik.
Uğur, sinirle emniyet kemerini yerinden koparırcasına taktı. "Aynen telefonu güvenliğe bırakacaktı. KESİN!" dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AYNA
FantasyKim ister ki böyle bir hayatı? Yaşamak, yaşamak bile bana ceza gibi geliyordu. Sevilmeyen birisiyim ben. Neden taksınlar beni? Onlara istediklerini veremem, yapamam. Mutlu edemem, boğarım, bunaltırım, bıktırırım. Ben Rana. Hayatı boyunca hep dışlana...