Kapıyı sert kapatmama kızmış olmalı ki bi anda küfür savurdu sonra da kendi odasına gidip benim yaptığım gibi kapıyı sertçe kapattı.
Odaya şöyle bi göz gezdirdim. İki kapı vardı. Birini açtım ve oldukça büyük bir banyo vardı. Sonra ikinci kapıyı açtım. Orda ise fazla büyük olmasa da giyinme odası vardı.
Annemin seslenmesiyle odadan çıktım. Eşyalarım gelmişti. Aşağıya indim ve kendi kolilerimi odama çıkartmaya başladım. Toplam 3 koli vardı; ilkinde kıyafetlerim, ikincisinde ders ve okuma kitaplarım, üçüncüsündeyse kişisel eşyalarım vardı.
Son koliyi de odama çıkarttım. Bir kaç eşyamı dizmeye başlamıştım ki kapı lapıs diye açıldı.
A: lan velet yemek yiyormuşuz in aşağıya.
Emily: YA SEN RUH HASTASI MISIN ODAYA PAT DİYE GİRİLİR Mİ!?
A: NASIL GİRCEĞİMİ SANA SORCAK DEĞİLİM VELET
Emily: BANA BAK BANA BİR DAHA VELET DERSEN SENİ-
M: çocuklar noluyo neden kavga ediyorsunuz!?
Emily: şu şahıs odama lapıs diye girdiği için ve ayrıca bana velet diyip durduğu için sinirlendiriyo beni.
A: ama veletsin bunu kabullen.
Emily: seni varya-
M: Emily YETER ÜVEY DE OLSA ABİN O SENİN. ONA BAĞIRAMAZSIN!
Gözlerim doldu. Ağlamak üzereydim. En sonunda dayanamadım ve ağlamaya başladım.İkisine de odamdan çıkmalarını istedim. Kulaklığımı takıp müzik açtım. Yere oturup duvara yaslandım.
Annem çoktan gitmişti fakat Alex daha gitmemişti. Gölgesi kapının altından görünüyordu.
Kapımı çaldı.A: hey Emily-
Emily: DEFOL GİT HER ŞEY SENİN YÜZÜNDEN OLDU!
Birkaç saniye sonra o da gitti. Onlar yemek yerken ben ağlıyordum. Sonra telefonum çaldı. Arayan Lucie'ydi, en yakın arkadaşım.
Lucie-L
L: alo askm nasılsın?Emily: hiç iyi değilim askm
L: askm neden ağlıyorsun?
Emily: (olanları anlatır) onun yüzünden artık annem beni sevmiyor.
L: ben o çocuğu öldürürüm.
Emily: boşver askm içimi döktüm rahatladım sayende teşekkür ederim.
L: ne demek bitanem ben her zaman senin yanındayım. İstersen ara sıra bana gel bende kal. Hep biraz kafa dağıtmış olursun.
Emily: tamam askm söz veriyorum bir ara gelicem. Hadi ben kapatıyorum görüşürüz.
L: tamam askm görüşürüz kendine iyi bak yemek yemeği unutma.
Emily: merak etme byy
L: bay bayy
Kapım çalındı. Daha sonra içeri Alex girdi.
Emily: ne var niye geldin?
___________________________________________________
Arkadaşlar benim artık sınavlarım başladığı için yeni bölüm gelemeyebilir. Elimden geldikçe yazmaya çalışıcam💗💐
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~Üvey Abim~
Novela Juvenilalt tarafı bi üvey abim var en fazla ne olabilir ki🤭💅 tamamen kurgu || tiktok hesabımdaki hikayenin devamı || oylama kullanmayı unıtmayınn || umarım beğenirsiniz|| 💖🙈🧸🪐💅💞