~Üvey Abim-6~

290 9 4
                                    

Şarkı ne alaka bende bilmiyorum ama bir sonraki bölümde de bunu kullancam glb ksjdksksk
___________________________________________________

A: annem sana bakmamı istedi.

Emily: annem derken?

A: hani yarın düğünleri var ya.

Emily: maalesef (baya üzgün ve ağlamaklı söyledin bunu)

A: tamam evlenmelerini bende istemiyorum ama sen sanki daha üzgünsün.

Emily: boşver.

A: tamam ama istersen anlatabilirsin.

Emily: sen kimsin de sana özelimi anlatıcam!?

A: öf iyi be! İyilik yapanda kabahat dedi ve oradan çıkıp gitti.

Sende yatağına yattın ve film izlemeye karar verdin. Aşağıdan abur cubur almak için mutfağa indin. Mutfakta Alex vardı. Su alıyordu.

A: noldu niye geldin?

Emily yok bir şey abur cubur almaya geldim dedin ve dolabı açtın. Dolap bomboştu.

A: söylemeyi unuttum, hepsini ben yedim dedi ve göz kırptı.

Emily: aç hayvan köpke nasıl hepsini yedin ya off napcam ben şimdi?

A: naparsan yap banane.

Emily: yerken iyi ama. Off bu saatte market açık mıdır ki?

A: markete mi gidicen?

Emily: evet niye?

A: olmaz saat kaç haberin var mı? Bu saatte hayatta dışarı çıkamazsın.

Emily: Allah Allah niyeymiş o? Hem bu kararı neyim olarak veriyorsun?

A: sustu ve sadece sana baktı.

Emily: bende öyle tahmin etmiştim. Dedin ve yanından geçip gitti. Montunu giydin ve kapıyı açtın.

Size en yakın markete gittin. İki paket cips bide üç tane çikolata aldın. Kasaya gittin. Tam ödeme yapacakken kasiyerin sana pis pis baktığını fark ettin. İlk defa geldiğin içindir dedin ve parayı ödeyip çıktın. Eve giderken kıyafet mağazanın önünden geçtin. Ve çok güzel bir elbise gördün. Elbisenin fotoğrafını çekip eve gittin.

(Elbise bu😻🙈)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Elbise bu😻🙈)

Montumu çıkarıp odama çıktım. Filmi açtım ve aldıklarımı yemeye başladım. Kapı çaldı. Filmi durdurdum. Gelen annemdi.

M:kızım müsait mıısn?

Emily: evt anne noldu?

M: kızım biliyorsun bizim yarın düğünümüz var, yarın sabah erkenden biz üvey babanla çıkıcaz bir kaç bir şey bakmak için o yüzden sabah abinle kahvatı edersin. Ha bir de elbise seçtin mi?

Emily: hayır, aslında beğendiğim bir tane var. (Çektiğin fotoğrafı gösterirsin) Sence güzel mi?

M: sen beğendiysen tabiki güzeldir. Hemen sipariş etde çabucak gelsin.

Emily: şey anne bu elbise biraz pahalı ama

M:olsun kızım ne kadarmış?

Emily: 800 Tl?

M:tamamdır kızım sorun değil hemen al.

Emily: gerçekten mi! Çok teşekkür ederim annelerin bir tanesii.

M: ne demek kızım benim.

Sıkıca birbirinize sarıldınız sonra da elbiseyi sipariş ettiniz.

M: o zaman iyi geceler tatlım.

Emily: iyi geceler anne.

Filmi izlemeye devam ettin. Film bitince yatağına uzanıp tavana baktın. Yarın annen tekrardan evleniyordu. O an babanı daha çok özlediğini fark ve uzunca iç çektin. Eski, mutlu anıların geldi aklına. Sonra kalktın ve yarın saçını nasıl yapacağın aklına geldi. Her şey o kadar hızlı olmuştu ki bunu hiç düşünmedin. İnternete girip saç modellerine baktın.

Birini çok beğendin ve yarın bunu yapmaya karar verdin. Daha sonra ışıkları kapatıp gece lambasını açtın. Çünkü karanlıktan korkuyordun. Gözlerini kapattın ve kendini uykunun kollarına bıraktın...

___________________________________________________

Bölüm baya kısa oldu üzgünüm gece 2de yazmaya başladım umarım güzel olmuştur oy kullanmayı unutmayın sakın sizi seviyoruummm

~Üvey Abim~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin