Gece saat iki suları.Genç adamın iri ve kemikli ellerinden yere doğru ılık ılık kan damlıyordu ancak genç adam bunu pekte bunu umursuyor gibi görünmüyordu. O daha çok karşısında çarmıha gerdiği otuz beşli yaşlarında olan, bitap durumdaki adama bakıyordu. Baktıkça zevke geliyor olacak ki yüzündeki sırıtış asla kaybolmuyordu.
Bu kurbanı için özel seçilmiş, çarmıha germe tekniği onu oldukça tatmin ediyordu. Bu yoğun tatmin duygusuna kurbanının da acı yalvarışları eklendiğinde genç adam daha da şevke geliyordu.
Yavaşça oturduğu yerden kalktı genç adam. İri omuzları, uzun boyu ve yarı aydınlık yarı karanlık bir yerde bulunmasından kaynaklı olan kendinden uzun gölgesi onu daha da korkutucu ve heybetli kılıyordu. Yüzündeki korkunç ifade de asla kendini geri çekmiyor bu korkutuculuğu payidar oluyordu
Yavaş yavaş karşısındaki adama doğru ilerliyordu. Adam her adımda biraz daha geriliyor olacak ki çarmıhta onu tutan ipler hareketlenmeden dolayı bileklerini aşındırmaya başlamıştı. Adamın eli yüzü yara bere içindeydi. Genç adama bir miktar zorluk çıkardığı için şu an bu haldeydi lakin asıl mesele başkaydı.
Genç adam yavaş adımlarını tam kurbanının önüne geldiğinde durdurdu. Kurbanıyla yüzlerini eşitlemek için yuvarlak olan çarmıhı bir tur döndürdü. Artık çok sevgili kurbanıyla güzel bir göz teması kurabiliyordu.
''-Şimdi gelelim asıl meseleye değil mi? Güldük eğlendik. Bence yeter bu kadar.'' dedi genç adam. Sesinde tehditkar bir tınıyla birlikte seyreden eğlence hali vardı. Oldukça eğleniyor gibi görünüyordu genç adam.
Onun ses tonu karşısındaki adamı rahatsız etmiş olacak ki tekrar yerinde huzursuzca kıpırdandı.
''-Ne istiyorsun benden? Benim seninle bir derdim yok tetikçi. Beni buraya böylece bağlayamazsın.'' Adam da bu sözlerin kendisinden çıktığına şaşırmış olacak ki çoktan genç adamın vereceği tepkiyi ölçmeye başlamıştı.
Ancak genç adam bu sözlerin karşısında kendini tutamayıp güldüğünde adam bu tepkiyi beklemiyormuş gibi bir ifade belirmişti yüzünde.
Genç adam yüzündeki alaycı ifadeyi yitirmeden arka tarafta, karanlıkta sigara içerek keyifle izlenen kişiye seslendi.
Слышали ли вы об этом, Дмитрий? (Bunu duydun mu Dmitry?)
Он думает, что у меня с ним могут быть проблемы. (Onunla sorunlarım olabileceğini düşünüyor.)
Tetikçinin konuşmasıyla dikkati başka yerde olan Dmitry'de bakışlarını çarmıhtaki adama çevirmiş, alaycı bir bakış atıp yönünü tetikçiye doğru çevirdi.
"-Боже, может ли кто-нибудь сказать этому парню, что он не способен иметь с тобой проблемы?" (Tanrım birisi şu adama seninle bir sorun yaşayamayacağını söyleyebilir mi?)
Dmitry konuştuktan sonra kafasını omzuna doğru yatırıp masumca (!) bir ifadeyle gözlerini tekrar çarmıhtaki adama çevirdi.
"-Или он также может сказать, что не проживет достаточно долго, чтобы у него были проблемы с вами." (Veya seninle bir sorun yaşayamayacak kadar uzun yaşayamayacağını da söyleyebilir.)
Çarmıhtaki adamın bu sözlerle yüzündeki var olan dehşete düşmüş ifade daha da büyürken, tetikçiyle Dmitry'nin de yüzünde zevk ifadeleri büyüyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TETİKÇİ
ActionBir tetikçi ve tetikçinin peşinde intikam ateşiyle yanan bir kadın. Kadının intikam ateşi çok kuvvetli. Bakalım bu intikam ateşi tetikçiyi mi yakacak yoksa ikisi de birlikte o ateşte cayır cayır mı yanacaklar?