Şarkı önerileri:
Ember Island: umbrella
Bruno Mars: Count on me
Aura Dione: Friendsİyi okumalar dilerim...❤️🔥
***
Derler ki; düşmanını yakın tutmak, dostunu kendine yakın tutmaktan daha iyidir.
Klişe bir yöntemdir bazıları için, bazıları için ise manipüle ve zekayı kullanarak düşmanı en yakından ve en can alıcı noktasından vurmanın baş yöntemidir.
Bazıları için kendini bitirmektir, bazıları için ise kendini yeniden, daha etkin bir zekayla dünyaya getirmektir.
Düşmanın seninle iyi bir bağ kurduğunu düşünür, iyi manipüle etmişsindir. Düşmanın artık istediğin şekilde ortadan kaldırılabilecek kıvama gelmiştir.
Şans senden taraftadır ve bu sayede zekanı da en vurucu noktalarından ortaya koyarsın.
Düşmanınla iyi bir bağ kurduğunu düşünürsün, iyi manipüle edilmişsindir. Kurduğun planların ve keskin olduğunu düşündüğün zekanın hiç oluşunu izlersin.
Bu defa şans düşmandan taraftadır, düşman kıvrak zekasını ortaya koyar ve tüm kartlar onun lehine döner.
Ve bu defa gerçekten de bitmiş olursun.
****
Arabaya doğru ilerlerken aklıma gelen fikirle kısa bir süreliğine duraksamıştım.
"-Arabada kâğıt, kalem var değil mi?" Diye sorunca Nadia başta şaşkınca bana baktı.
"-Ne yapacaksın?" Soruma soruyla karşılık vermesine sırıttım.
"-Yolda anlarsın. Çabuk arabaya bin. Hızlı ol, gözden kaçırmamalıyız."
Hiç sorgulamadan hemen, hızlı adımlarla o sağ koltuğa geçerken bende sürücü koltuğuna geçtim ve yine hiç vakit kaybetmeden arabayı çalıştırıp henüz yeni otoparktan çıkan Drake ve Dmitry'nin Mercedes G model araçlarını takip etmeye başlamıştım.
"-Ne yapıyoruz lan biz? Hiçbir şey anlamıyorum?" Gözümü yoldan ayırmadan sırıttım.
"-Davet edildik. Sıra bizde. Biz de davet edeceğiz elbette ki. Bilirsin, kibarlıktır. Davet karşılıksız bırakılmaz. Torpidodan kâğıt ve kalemi çıkar, kafenin adresini yaz ve kâğıdı katla."
Dediğimde bana sen iyi misin? der gibi baktı ancak yine de dediğimi yapıp kafenin adresini yazıp kâğıdı küçük bir hâl alana kadar katladı.
"-E tamam yaptım, şimdi ne olacak?" Yüzümdeki sırıtma hiç kendini kaybetmemişti. Bu sırıtmayı Nadia'ya da aynı şekilde sunduğumda direksiyonu biraz daha sıktım.
"-Sadece arkana yaslan ve tadını çıkar bebeğim. Tam senlik bir eğlence." Dedim ve bizden uzaklaşmış olan araca yetişebilmek için biraz daha gaza bastım ve onlar otoban yoluna dönmeden onların önüne geçip direksiyonu tam onların önüne doğru kırdım.
Araba ani bir ivmeyle ters yöne dönerken onların da ani freniyle araçlarımız tam olarak karşı karşıya durmuştu. Aradaki açık çok azdı.
Drake büyük bir telaşla arabadan inerken bende Nadia'nın elindeki kağıdı alıp arabadan gülümseyerek inmiştim.
Drake karşısında beni görünce şaşkınlığını gizleyememişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TETİKÇİ
ActionBir tetikçi ve tetikçinin peşinde intikam ateşiyle yanan bir kadın. Kadının intikam ateşi çok kuvvetli. Bakalım bu intikam ateşi tetikçiyi mi yakacak yoksa ikisi de birlikte o ateşte cayır cayır mı yanacaklar?