BÖLÜM 7: 21'e Denk Geliş Kısım:2

23 7 4
                                    

Bölüm şarkısı: Mia- BAD GİRLS

İYİ OKUMALAR DİLERİM ELMA ŞEKERLERİM.

İyi kumar oynayan kimseler aslında kaybedecek hiçbir şeyi kalmayan kişilerdir.

Ellerim üzerimdeki kadife elbisede dolaşırken kumaşın verdiği o mükemmel hisle dudaklarım kıvrılmıştı. Şu an üzerimde tabiri caizse kan kırmızısı bir elbise vardı. Elbisem askısızdı ve sırtta da derin bir dekolteye sahipti. Sağ bacağında ise derin denilebilecek bir yırtmaca sahipti.

Ellerimdeki beyaz eldivenler ve elmas takılarım ise bu kusursuz görüntüyü tamamlarken yanlardan tutturup, salık bıraktığım saçlarımdaki dalgalar ise kesinlikle ahengi tamamlayan bir unsur olmuştu.

"Tam olarak (takılar hariç) bu kombin olarak düşünülmüştür

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Tam olarak (takılar hariç) bu kombin olarak düşünülmüştür."

Ayağımda ise oldukça sivri topuklu bir ayakkabı vardı ki bu da yırtmacımın daha çok öne çıkmasını sağlıyordu.

Bu kumarhane işleri aslında pek benlik şeyler değildi. İnsanların hayatlarını bir takım kartlar üzerindeki aptal simgelerin ve sayıların belirlemesini saçma buluyordum.

Bende kumar oynardım ancak bu masa başında olmazdı. Ben hayatla kumar oynardım ve benim kumarımda kaybedersen ölürdün. Başka şansın yoktu. Kendi kumarımda ben oyun kurucuydum ve ben asla ama asla kendi kurduğum kumarda kaybetmezdim.

Küçük aynamı kaybettiğim için son detayım olan kırmızı rujumu sürememiştim. Bunun içinde tabii ki hemen Nadia'nın odasının yolunu tuttum. Tabi sadece rujum için değildi. Aynı zamanda ona aldığım hediyeyi de verecektim.

"-Nadia, müsait misin?" İçeriden gelen onay sesiyle kapıyı aralamıştım ve gördüğüm manzarayla biz süre yerimde kalmıştım. O da aynı şekilde beni gördüğünde öylece kilitlenmişti.

"-Oha, yuh. Evlilik düşünür müsünüz?" Yalancı bir utançla elimi yüzüme götürdüğümde o da önümde reverans yapmıştı.

"-Ah maalesef evlilik düşünmüyorum. Sadece ve sadece beyaz atlı prensimle bir evlilik düşünüyorum." Yalandan sinirli bir suratla bana baktığında onu bir baştan aşağıya süzmüştüm. Yeşilin tonlarında bir elbise giyinmiş ve baştan aşağı kendini altın takılara boğmuştu. Kollarının ikisinde de Kleopatra'nın kollarında olan altın kelepçelerden takmıştı.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
TETİKÇİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin