çanakkale özlemi,
euro2024,
hp evreninde yaşamıyor olmanın sahici üzüntüsünü hâlâ daha taze tutmama yarayan hp editleri,
doğum günüm..
işte bölümü düzenlemeden yayınlama sebeplerim⚡️
İksir dersi neredeyse tüm Gryffindorlar için bir ızdırap gibi geçerdi çünkü Profesör Snape pek de hoşgörülü bir eğitimci değildi. Ve Gryffindorlardan mı yoksa Gryffindor'un hafta boyu topladığı puanlardan mı daha hoşnutsuz olduğundan emin olamadıkları Profesör Snape, bu ızdırabı neredeyse tüm Gryffindorlar için dahada zorlaştırmaya kararlıydı.
Neredeyse...
Profesör Snape'in ızdırabından sağ çıkabilen bir Gryffindor vardı, neredeyse: Draco Malfoy.
Profesör Snape'in şaşırtıcı derecede beceriksiz olduğunu düşünmediği tek Gryffindor, Draco Malfoy idi. Gryffindor'a puan kazandırıyor değildi ama en azından puan kırdırmıyordu. Gryffindorlar için bu büyük bir nimetti.
İkinci görevden 2 hafta sonraki ilk iksir dersini yarıladıkladı o dakikada bile çoktan Gryffindor'a 60 puan kaybetmişlerdi ve Ron ve Harry'nin felaket iksirlerine bakılırsa bir 60 puanı daha kaybetmek üzereydiler.
Draco'ya teşekkür etseler yeriydi. Çünkü Draco, Severus'un takdirini kazanacak kadar iyi değil ama Gryffindor olmasına rağmen puan kaybettirmeyecek kadar iyi bir iksir çıkarabilmişe benziyordu ve bu, Profesör Snape'in daha fazla sinirlenmesinin önüne geçiyor gibi gözüküyordu.
İksir dersinin Gryffindorlar ile alan Slytherinlerin ise keyfi yerinde gibiydi, gülüşüyorlardı. Gryffindor'un safkanı ile birlikte, Profesör Snape'den korkmadan laflıyorlardı. Draco'nun sessiz kıkırtısı duyulur gibi bile oldu. Bitirmek üzere olduğu iksirinden gayet doğru koku notaları yükselirken gülümsüyordu. Vincent Crabbe ile her ne konuşuyorsa, keyfi yerinde gözüküyordu.
Tabii hiçbir şey sonsuza kadar sürmezdi.
İksirleri kontrol etmek için dolaşan Severus'un soğuk sesinin mağdurunun kim olduğunu anlamak için arkasını döndüğünde ve döndüğü yerde kızaran yüzünü önüne eğen Hermione'yi gördüğünde daha fazla gülümseyemedi Draco.
Severus, "İksirinin yeterince iyi olduğunu mu düşünüyorsun? Rengi olması gerektiği gibi bile değil." diyordu. "Bir de Potter ve Weasley'nin korkunç iksirlerine müdahale ediyorsun."
Hermione sessiz kaldı. Masanın altında kendi parmaklarıyla oynadığını görülüyordu.
Severus, kızı buz gibi bir bakışla süzdükten sonra Harry'e döndü. Şimdi sesinde biraz da ima vardı. Harry'i nasıl kışkırtacağını iyi biliyordu. "İksirin için de birkaç numaran var mı?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Basorexia -Drarry
FanfictionDraco Malfoy'un Gryffindor'a seçildiği bir evrende olaylar nasıl gelişirdi? . Gözlemlemlerime göre* platformdaki tek 'Gryffindor Draco' kurgusu.