Bölüm 1

12.9K 268 18
                                    

Yeni bir hikaye ile karşınızdayım. Umarım çok seversiniz desteğiniz benim için çok kıymetli ✨ keyifli okumalar dilerim

♡⁠˖⁠꒰⁠ᵕ⁠༚⁠ᵕ⁠⑅⁠꒱(⁠•⁠ө⁠•⁠)⁠♡

Belinay sabah her zaman ki gibi yataktan fırlayıp kendini banyoda ki klozetin dibinde bulmuştu. Klozetin kapağını büyük bir hızla açıp, içine henüz  hiçbir şey girmemiş olan  midesini boşaltıyordu. Son kez kustuğunda klozetin kapağını kapatıp sifona basmıştı. Genç kadın lavabonun üzerindeki aynadan kendisine baktığında oldukça bitkin gözüktüğünü görmüştü. 30 haftalık ikizlerine  gebeydi. Ve artık yavrularını kucağına almak için gün sayıyordu. Doğum sonuna kadar kusacak olması onu perişan etsede sonunun çok güzel olacağı kesindi. Çünkü o zaman bebeklerine kavuşmuş olacaktı . Karnını okşayıp banyodan ağır adımlarla çıkarken kocasının halâ uyuduğunu görmüştü. Odadan çıkıp salona indiğinde gözlerini kapatıp yaşadığı azabı düşünmeye başladı. Bu çektiği azaba sadece çocukları için katlanıyordu . Çünkü yetimdi  ve hiç kimsesi yoktu sığınabileceği bir liman hiç olmamıştı hayatında.

1 sene önce..

Belinay her zaman ki gibi eşinin iş çıkış saatini beklerken bir yandan da akşam yemeğini servis etmek için masayı hazırlıyordu. Eşinin gelmesine 10 dakika falan kalmıştı. Bugün onun için çok önemli bir gündü. Nihayet 10 senenin sonunda tüp bebek tedavisi işe yaramıştı.  Doktoru artık gebe kalamaması için önünde hiç bir engel kalmadığını ve kontrolleri aksatmaması gerektiğini söylemişti. 10 senenin sonunda yaşamış oldukları çocuk hasreti nihayet  bitecekti. Kendisi gibi eşi de çocuk sahibi olmak  çok istiyordu. Ve bunun için gitmedikleri hastane , görünmedikleri doktor kalmamıştı. Sonunda herşey yoluna girmişti. Ve en yakın zamanda bir  bebekleri olabilirdi.

Dış kapının açılıp kapanma sesiyle Belinay hemen kocasına doğru koştu.
Ve Kocası daha ne olduğunu anlamadan ona sarılmıştı . Kendisine sarılan karısını yavaşça itti Atakan.

Belinay Atakanın kendisini itmesini garipsemişti ama heyecanla önemsemeyip ona müjdeyi vermişti.

Aşkım bugün doktorum tüp bebek tedavimin gayet iyi gittiğini söyledi. Artık önümüzde bir engel kalmadı. Bebeğimiz olabilir Atakan . Çok heyecanlıyım. Sonunda anne olacağım.

Sevinçle söylediği sözler Atakanın yüzünde bir mimik  bile kıpırdatmamıştı.
Belinay durumu oldukça garipsemisti. Bu sevinçli haberi neden önemli bir şey değilmiş gibi bir ifade ile karşılıyordu. Kalbinin derinliklerinde bir kırılma sesi işte o an meydana gelmişti. Eşinin sessizliğine dayanamayıp hemen konuşmaya başlamıştı.

Atakan iyi misin ? Sana şu an çocuğumuz olabilirmiş diyorum. Ama sen hiç bir şey söylemiyorsun.

10 yıl sonra gelecek çocuğun ne önemi var artık Belinay?

Belinay duyduğu kelime ile hiç bir şey söylemedi. Sadece gözleri hızla dolarken sessizce Atakanın konuşmasını dinlemişti.

Bak ben çok yoruldum. Çocuğumuz olmuyorsa tamam artık olmasın istemiyorum. Allah'ın bir bildiği var deriz geçeriz . Artık hastaneden ve doktorlardan olumsuz bir kelime  duymaya ne sabrım ne de halim kaldı.

Atakan nasıl dersin bunu ?  Bu bizim hayalimizdi.

Belinay artık hıçkıra hıçkıra ağlıyordu. Çocuk sahibi olabilirdi . Onca zaman sonra anne olabilirdi. Ama kocasının vazgeçmesi onun canını öyle çok acıtıyordu ki çaresizce debeleniyordu.

Artık sadece senin hayalin Belinay. Ben vazgeçeli 2 sene oldu.

Atakan ben anne olabilirim anladın mı sende baba olacaksın . Ailemiz tamamlanacak neden beni yalnız bırakıyorsun? Neden ? Bu vazgeçmişlik niye ?

Belinay ağlarken Atakan ifadesizce onu izliyordu.

Yoruldum çünkü.

Gözyaşlarını silip kocasına döndü. Ve acı ile gülümsedi.

Sen yorulmuş olabilirsin ama ben çocuğum olsun istiyorum. Hiç olmazsa kararıma saygı duyarsın. Senden yardım da istemiyorum. Herşeyi ben yaparım.Sadece çocuğumuz olsun Atakan . Emin ol başka mesuliyetin olmayacak.

Atakan Belinaya bugün boşanmak isteyeceklerini söylemek isterken kendini  neyin içerisinde bulmuştu böyle.Karısı ile evet zamanında çocuk sahibi olmak çok istiyordu. Ama her gün doktor gezip olumsuz sonuç duymaktan çok yorulmuştu. Ve artık hayatında onu istemiyordu. Çünkü hayatında olmasını düşündüğü başka bir kadın vardı. Belinay bundan habersizdi. Sadece boşanıp diğer kadınla hayatına devam etmek peşindeydi. Ama o kadında şimdi onu terk etmişti. Bir çocuğu olsa herşey düzelir miydi ?  Karısına çocuğu için katlanır mıydı ? İşte onu hiç bilmiyordu. Denemekten zarar gelmezdi nasıl olsa yine olumsuz sonuç  alacakları gayet netti.

****
Aylar sonra , Nihayet doktor müjdeli haberi vermişti. Belinay hamileydi. Atakan ile haberi alıp hastaneden çıktıklarında ikisi de çok sevinçliydi. Belinay kocasına sarılırken yanlarına gelen kadından habersiz gülüşüyorlardı.

Atakan !

Duydukları bir kadın sesi ile ikiside o tarafa doğru dönerken . Belinay herşey den habersiz karşısında duran kadının kim olduğunu merak ediyordu. Kocası ise dumura uğramış gibi bir hali vardı. Sanki bu kadını bir yerden tanıyor gibiydi.

Tebrikler  Baba oluyormuşsun. Keşke seni  terketmemi beklemeyip yapsaydın ya çocuğunu!

Belinay duydugu kelime ile beyninden vurulmuşa dönmüştü. Karşısında duran kadın kocasının metresiydi. Tam bir şey diyecekken tansiyonunun düşmesinin de etkisi  ile yere yığılmıştı.

Sadece Bebek İçin ( Kitap Oldu )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin