neden hâla yoksunuz?

14 0 0
                                    

Merhaba Alin ben. Beni hatırladınız mı? Aynı bedende farklı ruh... Tam olarak buyum. Artık "r" harflerini söyleyemeyen bir kiz yok. Üzülmek de yok . Acılarımı unutmadım ama... Ki zaten ben annemle babamın yaşayıp yaşamadığını bilmiyorum. Ama eğer yaşıyorlarsa onlara sesleniyorum; neden hâla yoksunuz?
Ozan amcamla kalıyordum ,ta ki üniversite kazanana kadar farklı bir ilde üniversite kazanmıştım. Göz doktoru olmaya karar vermiştim. Henüz okuyorum,Stajlar yapıyorum . Atama için iki yılım kaldı.
Ozan amcam ilkokul öğretmenim Aslı Çakmak ile evlendi. Kübra teyzemi-bunu lise de öğrendim.- seviyormuş ama Kübra teyzemin ona ilgisi yokmuş. Aslı hocamin evimize geldiği gün ben tahmin etmiştim. O zamanlar daha çok küçüktüm.
7 Temmuz 1945'te kurulan fakülte, Ankara'daki ilk, İstanbul Tıp Fakültesinden sonra Türkiye'de kurulmuş ikinci tıp fakültesidir. Ankara üniversitesinde okuyorum.
    Annemleri çok özlüyorum. Akşamları onlara iyi geceler demeden uyumadığım ailem artık yok.
    Annecim babacım  yaşıyor musunuz? Neden bana gideceğinizi söylemediniz? Neden ben size sıkıca sarılamadım? Neden beni doyasıya öpmeden gittin anne?
    yatağımda uzanmış kitap okuyordum.  Telefonuma bir mesaj geldi .gelen mesaj amcamdandi. Ama mesajı amcam değil 5. Sınıfa giden kuzenim Elçin yazmıştı.  Nereden mi anlamıştım? Cunku mesajda 'abla ' demisti. Bunu da sadece Elçin yapıyordu.
  amcam: Alin abla nasılsın? Beni ozledin mi?
 siz: Elçin birtanem iyiyim. Sen, siz nasılsınız?
 siz: Seni 🌍 kadar özledim.
amcam: buraya gelecek misin?
siz: neden özel bir şey mi var? Doğum günü falan
amcam: hayır çok özledim öpmek istiyorum seni.
Siz: canimsin, Uğrarım.
Amcam: tamamm:)
Siz: ♡
    Yataktan kalkıp üstümü değiştirdim. Mutfağa indiğimde sadece masadaki bir bardak çayı yudumladim. Agzimdan istemeden "öeò" gibi bir ses çıktı.  Çay buz gibiydi. Tadı kötü gelmişti. 
   Ayakkabılarımı giyip çıktım. Sokakta yürürken annem gibi hissettim. Onun gibi güçlü hissettim. Birden instagramda sürekli karşıma çıkan ve paylaşımlarda en çok kullandığım şarkıyı mırıldandım.
    "Can alıcı olmadı yemedi sözüm
Acımasız olalım hadi gel iki gözüm
Buda çözüm olmadı can acısına
Seni öne yazalım yürek atamasına" (melis fis'in kara kedi şarkısından alıntı)
    Amcamlara giderken bir de müzik açtım. Kısık sesle dinledim ki insanlar seslenirse ya da yardıma ihtiyaçları olursa duyabileyim diye.
   Zile bastım. Kapıyı aslı yengem açtı. Arkasında da Elçini gördüm. Kocaman gülümsüyordu. Yengeme selam verip sarıldıktan sonra Elçin döndüm. Sıkıca sarıldı. Öptü de öptü.  Sevdiklerinin kıymetini biliyordu. Bu özelliği onu her zaman bir adım önde tutacaktır.
   
  
  

Söndüğüm gün o parlayacak 3Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin