Amcamlardan döneli bir kaç saat olmuştu. Çok yorgundum ve başım çok ağrıyordu. Hemen bir ilaç alıp yatağıma döndüm ve biraz uyudum. Uykumdan irkilerek uyandım çünkü gene aynı rüyayı görmüştüm. O rüyada bir kadın bana gerçek annem olduğunu söylüyordu . Ben yüzünü göremiyordum ama anlam veremiyorum bu rüyayı neden hep görüyordum. Yatağımdan hızla çıktım sanırım saat daha 5 gibiydi uyumak istemedim. Bu rüyayı küçükken de görmüştüm. Kahvaltı yapmadım. Kendime bir fincan kahve yapıp balkona çıktım. Yağmur yağıyordu.Yağmur...Hep düşünürüm bulutlar ağlıyor mu? Onlar çok mu yoruldular? Kendime bu soruları hep sorarım. Yağmur damlaları çok masum ve kendi hallerinde ilerliyorlar . işte bu yüzden yağmuru izlemeyi çok seviyorum. Kahvem bittiğinde hazırlanıp doktora gitmeye karar verdim çünkü başım hâla cok agriyordu. Uzun zamandır böyleydi. Normal değil. Doktorun kapısının yanına ulaştığımda kapıyı yavaşça açıp doktorun yanına doğru ilerledim. Film çektik ve ben ertesi gün gittiğimde sonuçlar çıkmıştı.
-Evet doktor bey . Neyim var?
-Şey...Alin hanım iyi huylu bir tümör var ama korkulacak bir şey yok iyi huylu . Ameliyatla halledebiliriz.
Geçecek...
Doktorun söylediğine yanıt vermedim . Sadece şaşkınlıkla yüzüne baktım.
-Alin hanım iyi misiniz?
-Şey...Ameliyat ne zaman?
-İsterseniz yarın .
-Peki. Tamam
-Bakın Alin hanım bu iyi huylu bir tümör.Evet biliyorum riskleri var ama siz tümörünüz büyümeden gelmişsiniz. Yani ameliyatın çok da riskli olacağını düşünmüyorum. kötü huylu tümörler de var. Onlar çok daha riskli ve ölüme yol açar.
-ben...sey...bilmiyorum
-Merak etmeyin biz sizi yarın ameliyata alalım. Olur mu?
-Peki. Sağolun . iyi günler
Doktorun cevabını beklemeden hızla odadan çıktım. Ben...Yarın ameliyat olacaktım . Yarını korkuyla bekledim ve kendimi hastanede ameliyata girmek üzere buldum. Beni bir iğneyle uyuttular ve dahasını hatırlamıyorum. Bilincimin açık olduğunu anladığım zaman Ameliyatımın bitmiş olduğunu anladım. Yavaş yavaş gözlerimi araladım ve baş ucumda yengemleri gördüm. Hepsine tek tek gülümsemeye çalıştım. O esnada doktor içeri girmişti.
-Alin hanım . İyi misiniz?
-Sanırım. Kendimi iyi hissediyorum.
-Merak etmeyin herhangi bir sorun yok zaten. Ameliyatımız gayet güzel geçti . Yarın akşam sizi taburcu edebiliriz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Söndüğüm gün o parlayacak 3
Genç Kız Edebiyatımerhaba sevgili okurlarımız. biliyor musunuz kitap okumak ve kitap yazmak bambaşka şeyler, belki de bize göre, . kitaplardan çok şey öğrenebilirsiniz, öğrenebiliriz... umuyoruz ki kitaplarımız hoşunuza gidiyordur. severek, yaşayarak, hayal edere...