"Arenisko!" diyerek sarıldı Ayaz. "Seni çok özledim."
Çoğu kişinin gözü Ayaz'ın sesi ile bize doğru döndü. "Oğlum daha dün birlikteydik!"
Net birşey istiyecek, bak benden söylemesi.
Bana sarılmaya devam ederken, "Lara ile aranız iyi galiba?" dedi.
Demiştim. Onu ittirip dik dik baktım. "Sen bence beni değil Lara'yı özlemiş gibisin?"
Gözleri fal taşı gibi açıldı. "Sessiz olsana mal!" Omzumu 'banane' dercesine salladım. Onu sınıfın ortasında bırakıp sırama doğru oturdum.
İlk dersimizim sınıf hocası ileydi. Büyük ihtimalle yerleri tekrardan ayarlayacaktı çünkü benle birlikte buraya toplam 4 yeni kişi gelmiş. Şimdi bunu düşününce maşşallah yani gelen giden belli değil.
Evet arkadaşlar Aren'in mülteciler kampına nasıl girdiğinden bahsediyoruz.
Zil dersinin çalması ile sınıf öğrenciler ile dolmaya başladı. Kapıdan Zemheri içeriye girdiğinde bana baktı. Gülümseyip göz kırptı. Vallaha da billahada o gözünü oyacam he!
Hocanın gelmesi ile herkes ayağa kalktı. "Oturun çocuklar."
Öğretmenler masasına geçti ve sandalyeye oturdu. "Aramıza yeni öğrenciler gelmiş. Geçen hafta gelenler ile tanışmıştık zaten. Şimdi bu gelen yeni iki arkadaşı tanıyalım. Hem onları tanıyıp ki siz tanışmışsınızdır, hemde kaç gündür yakındığınız bu sıra mevzusunu halledelim. Ardından da yeni konumuza giriş yapacağız."
Hoca yoklamayı bitirdiğinde ayağa kalktı. "Evet, kim başlamak ister?"
Hızlıca ayağa kalktım. "Adım Aren Avcı, 17 yaşında Aydınlıyım. Annem ev hanımı babam özel sektörde çalışıyor." Tebessüm edip yerime geri oturdum.
"Merhaba Aren. Ares ile bir akrabalığın var mıydı?"
"Kendisi ikizim olurdu hocam."
"Anladım. Başın sağolsun."
"Dostlar sağolsun hocam." Gene delikanlan delikanlan.
Sıra çakmama gelince o da ayağa kalktı. "Ben Omar Orlanda. Geliyor ben İtalyadan. Türk olmak annem, babam İtalyan."
Tipinden belliydi abi İtalyan olduğu. "Peki Omar ülkemize ve sınıfımıza hoş geldin. Pekala çocuklar," dedi ve ayağa kalktı. "Şimdi gelelim sıra mevzusuna. Herkes tahtanın önüne geçebilir mi?"
Şey gibi oldu. Küçükken, geçebilir miyim? Büyüdükten sonra, çekil gibi oldu he!
"Tamam. En uzunuz ile başlayalım. Zemheri sen arkalardan istediğin bir sıraya otur. Bu fedakarlığın için teşekkürler."
Zemheri duvar kenarındaki arka sıraya oturdu. "Ateş sende, Zemheri'nin yanına otur. Aren sen onların önüne, Omar sende Aren'in yanına otur. Ayaz sen Aren'in önüne, Lara sende Ayaz'ın yanına otur."
****
"Allah razı olsun hocadan lan!"
Ayaz'ın bu cümlesi beni güldürdü. Lara'dan hoşlandığı belliydi. "Lara daha çok serserileri seviyormuş gibi geldi."
"Serseri oluruz onun için."
Kahkaha atıp ayağa kalktım. Allah'ım sen bana sabır buna da akıl ver.
"Neyse ben sınıfa çıkıyorum." Başını olumlu anlamda salladı.
"Ben biraz daha buralarda takılacağım." dedi. Başımı sallayıp merdivenlere doğru ilerledim.
"Aren merhaba."
Yanıma gelen Lara'ya gülümsedim. "Merhaba Lara."
Hâl hatrımı sorduktan sonra buraya gelme amacını sordu. "Ayaz nerede biliyor musun?"
Ona Ayaz'ın kantinde olduğunu söyledim. Teşekkür edip yanımdan ayrıldı. Ay ship damarım patlayacak.
Sınıfa girdiğimde Omar ve Zemheri bana baktı. İçeriye Cumhurbaşkanı girmiş onlar nasıl ayağa kalkmadılar?
Sırama oturduğumda çantamdan sıradaki dersin kitaplarını çıkardım. "Selam."
"Aleyküm selam."
"Nasıl olmak sen?"
Göz ucuyla Omar'a baktım. "Allah şükür iyi."
"Bende olmak iyi."
Yarım ağız güldüm. "Soran olmadı ki nasıl olduğunu." Lan sadece iki dakika bu çocuğun devrik kelimelerine mâruz kaldın nasıl hemen bozar seni!?
Birkaç dakika bana bakmayı sürdürdü. Ardından arkasına dönüp Zemheri ile konuşmaya başladı. Sınıfa göz ucu ile baktım. Canım sıkılıyor! Hünkarımın canı mı sıkılmış? Emredin hünkarım, kimin kellesini alalım da sizi eğlendirelim?
"Aren yarın sınıfımızın bir maçı var, gelmek ister misin?"
Zemheri'nin sorduğu soruya hayır cevabını verdim. Kısa ve net! İşte benim kızım.
"Pekala, sen bilirsin." Tabikide ben bileceğim oğlum! Sen mi bileceksin?
Ders zili çaldığında ise uzun ve sıkıcı bir ders beni bekliyordu.
***
*Video*
@HayatKolejiÖğrenciHesabi: Dora Yıkılmaz. Bu ismi hepiniz duymuştur. Kendisi okulun zengin ve yakışıklı çocuğu olarak bilinir ancak kimse onun diğer yüzünü bilmez. Düşünsenize herkesin yardımına koşan, zengin ve yakışıklı çocuğun bir sapıktan ibaret olduğunu. İnsanlığın yüz karası! Videoda herşey zaten yeterince belli. Dora Yıkılmaz üç yıl önce intihar eden kızı taciz etmiş. Neyseki kız daha fazlasına izin vermeyip oradan hemen ayrılmış. Ve bu olay kızın intihar etmeden sadece iki gün önce gerçekleşiyor. Bu bir tesadüf mü? Tesadüf olsa bile onun tacizci bir sapık olduğunu değiştirmez ki tesadüf olmadığı kesin! Kim bilir kaç kişiyi taciz etti? Kaç kişiyi tecavüz etti? Ve hangi tehditleri ile onları susturdu? Lütfen kendinize dikkat edin çünkü okulumuzda bir tecavüzcü bulunmaktadır.
Yorumlar:
@Meryemamasevdicegiolan: Çocuğun okuldan atılması hapse girmesi gerek! Ne demek taciz etmek ya! Eğer Dora okuldan atılmazsa büyük olay çıkar şimdiden söyleyim
@Heryeriyakiyorumdikkat: Dora Yıkılmaz bu haber ile yıkıldı
@benkimmiyim: Videonun shop olduğu belli Dora öyle birisi değil onu kendi oyunlarınıza alet etmeyin
@benkimmiyim(yanıtlandı)
@biliyommukemmelim: Ben senin o olmayan beynini sikim@ebulaklaka: Kesinlikle büyük olay olacak korkudan susan kızlar konuşmaya başladığında Dora'nın sonu gelecek
Diğer yorumları gör...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VAVEYLA
Mystery / ThrillerHerkesin intihar ettiği düşüncesine karşı cinayete kurban gittiği düşüncesi... ____________________ Ailesinden ayrı yaşayan, sadece ikizi Ares ile konuşan Aren, ikizinin şüpheli ölümü ile aile evine geri döner. Annesi ile babasının baskılarına ve su...