Merhaba tekrardan başlayalım
Artık bu hesaptayız burdan devam canlar
Zaten aynı diyerek okumamazlık yapmayın çünkü aynı değilEklemeler ve çıkarmalar yaptım olaylarda karakterlerde.
İlk bölümler biraz kısa ve sade anlatım biçimi var olaylar karmaşası ilerleyen bölümlerde başlıyor.
Hayatımda kan kokusu olmasını istediğim söylenemezdi ama herkes kendi kaderini yaşar değil mi? Ben bu kaderin yükü altında ezildim ve ezilmeye devam ediyorum sırtımda hissettiğim acı ve burnuma gelen kan kokusunun etkisi ile birlikte gözlerim kapandı...
"İyi uykular prenses"
3 ay sonra
Başım omuzlarıma ağır gelmeye başladı,başımı yavaşça yastıktan kaldırdım yatakta gerinmek için hareketler yaparken bakışlarım saate kaydı
"Geç kaldım"dedim.Süratle yataktan atlayıp hazırlandım çantamı alıp hızlıca evden çıktım.
Koştur koştur üniversite binasından içeri girdim süratle merdivenleri tırmanmaya başladım bakışlarımla okulu süzmeye başladım,yeni öğrenciler yeni suratlar.Dersimin bulunduğu sınıfa girdim, öğretmen çoktan derse başlamıştı.köşeye geçip oturdum.Bora'ya kayan bakışlarımı dizginleyip önüme döndüm,Bora kim diye sorarsanız platonik aşık olduğum çocuk,bazen göz göze geldiğimizde çok heyecanlanıyorum ve ellerim birbirine dolanıyor aptallaşıyorum.
Ama her Bora'ya baktığımda tahmin edersiniz ki o bana değil yanındaki kıza bakıyordu ya da arkadaşlar ı ile sohbet ediyordu.
Bakışlarımı o yönden alıp ders anlatan öğretmene çevirdim.
Asrın'dan
"Herkes burayı dinlesin"dedi rus mafya babasının sağ kolu Dobrov
"Bize ülkeye mal sokmak için bir yol göstermelisiniz"dedi.elinde bulunan tahta çubuğu sunum perdesine vurarak.Ellerimi masanın üzerinde birbirine kenetledim ve söze girdim
"Size yardım edersem benimde işlerim açığa çıkar" dedim.
Arkasındaki haritayı göstererek konuşmaya başladı.
"Bay Karahan sizin yük gemilerinizin arasına sıkıştıramaz mısınız"dedi.ceketinin kenarını açıp tabancasını göstererek.Bakışlarımı dahada odaklayıp
"Beni tehdit mi ediyorsun Dobrov"
"Tehdit değil bay Karahan"
"RİCA"dedi altını çizerek.
Telefonuma gelen bildirim ile toplantının artık bitme zamanının geldiğini anladım."Peki tamam ama bunu sakın senin tehdidinin etkisiyle yaptığımı düşünme sırf pakhan(Rus mafyası)ile olan anlaşmamızdan"dedim.
Kapıyı gösterdim "çıkın" dedim.Başını sallayarak odamdan çıktı
"Alo söyle Samet"
"Abi İtalyanlar sizin pakhan ile olan anlaşmanızın ardından Türkiye'de bulunan bir mafya babası ile ittifak kurmuşlar"dedi."Tamam Samet ittifakın bizi ilgilendiren kısmına gel"
"Abi sizin ittifakınızı bitirmeye hazırlanıyorlar"
Resmen beynim durmuş gibi hissediyorum
"Bizim aramızdaki ittifakı bozmaya nasıl yol açacaklar"
"Abi orasını daha öğrenemedik ama ajanımız hala dinlemede gelişmeleri haber vereceğim"
"Tamam Samet"Telefonu kapattım masanın üzerine resmen fırlattım
Laptopu açıp işe başlamaya hazırlandım fakat telefonum çalmaya başladı.
Bakışlarım telefonuma kaydı Halide arıyordu.
"Alo Halide"
"Abi arkadaşlarımla birlikte dışarıya çıkabilir miyim?"
"Çıkmazsın Halide"
Telefonun öbür ucundan hoşnutsuz bir ses geldi
"Abi lütfen bugün çıkayım birdaha hiç çıkmayayım"
"Olmaz,evde güvendesin dışarısı senin için güvenli değil."
Oflayıp puflayıp kabul etti
"Tamam abi"dedi telefonu kapattıŞirketin işlerini hallettikten sonra telefonumu alıp dışarıya çıktım.
"Alo Samet bişey öğrenebildiniz mi?"
"Abi İtalyan mafya babasının ittifak kurduğu adamı araştırıyoruz"
"Neler bulabildiniz bu adam hakkında"
"Abi adamın adı Hamdi moslov"
"Moslov mu?"dedim şaşkınlıkla
"Abi bu mafya babasının,babası Rus annesi Türk"
"Tamam devam et"
"Abi bu adamın İstanbul'da bir şirketi bulunuyor,tekstil şirketi adı arkasına sığınıp madde ticareti yapıyor."
Telefonun diğer ucundan bilgisayar sesleri geliyordu
"Abi bu adamın varlığından haberi olmayan bir varisi var"Varlığından haberi olmayan varis mi?aklımda güzel senaryolar canlandı bile
"Nasıl bir varis bu biraz bahset"
"Abi bu kız"
"Kız mı?"dedim kendimi tutmayarak
"Abi kızı var ama kızın bir babası olduğundan haberi yok annesi kızını dünyaya getirirken vefat etmiş"
Nefes aldı ve konuşmaya devam etti"Babası ise kız mafyaların içerisinde bir hayat sürmesin diye kızını kendisinden çok uzağa göndermiş"
"Ee tamam bu bilgiyi neden verdin kız yoksa"
"Abi adam kızın İstanbul'a gelip üniversite okumaya başladığını bilmiyor,adam kızını görse tanımaz kız da babasını görse tanımaz"bu bilgi içime sindi,yüzümde ufak bir gülüş peyda oldu.İçinden bir ses bu kızın benim işlerime yarayabileceğini söylüyor.
"Tamam Samet sen daha fazla şey araştır"
"Tamam abi"bakışlarımı dosyaların arasında duran belgeye kaydı,satış sözleşmesi ama şirketin adına bir satış yakın zamanda gerçekleştirilmedi.
"Abi"diyen sese kulak kabarttım
"Kapat Samet"diyerek telefonu kapattım.dosyayı elime alıp incelemeye başladım bir hafta öncesinin tarihi girilmişti dosyaya.Sekreterimi arayıp satış dökümanlarını çıkarmasını istedim.
Yaklaşık beş dakikanın ardından Hale elinde dökümanlarla içeriye girdi.
"Bırak ve çık Hale"diyerek uyarıda bulundum,kağıtları masanın üzerine bırakıp çıktı.
Hale'nin getirdiği kağıtları elime alıp inceledim,şirket adına yapılmış sahte bir satış sözleşmesiydi,sanki şirketten dışarıya mal satılmış gibi gösterilmişti dosyada,ilginç olan kısım ise dosyada benim imzam ve kaşem vardı.Yaklaşık yarım saatlik incelemenin ardından dökümanları alarak eve geçtim.
*
*
*
*
*;)
Bu bölüm bu kadar yorum bırakıp yıldıza dokunun lütfen
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İhanet tohumu
General Fiction* Dar bir odanın içerisinde yatağın tam ortasında yüzüm tavana bakacak şekilde yatıyordum. Bakışlarımı duvardan çekip etrafta gezdirdim, odanın içerisinde bir yatak ve lavaboya açıldığını düşündüğüm bir kapı vardı, başımı biraz uzatıp bakınca kocam...