Yeni bir bölüm ile karşınızdayım fazla uzatmadan başlayalım.
Nora'dan
Bakışlarımı uzun boylu, siyah saçlı,mavi gözlü,gayet karizmatik duran adama takıldı arkamda dikilmiş benim kaçırılmama seyirci olmuştu
'Kaçırılmadın ki'
"Sen sus be"Adamın mavi hareleri benim vücudumda gezindi
Bakışlarını tekrar gözlerime kenetleyince konuşmaya başladım "siz kimsiniz acaba"dedim parmağımı uzatarakBakışları parmağımı buldu biraz daha konuşmazsa dünya dışı bir varlık olduğunu düşünüp kaçacağım.
"Sana diyorum konuşsana,sağır mısın yoksa ha"dedim parmaklarımı şıklatarak."Sizi duyuyorum hanımefendi"dedi yüzündeki kibirli ifadeyi hiç bozmadan.
"Neden konuşmadınız o zaman"derken buldum kendimi
'Sanane adam neden konuşmuyor,aptal ayrıca sen tanımadığın bir adamla gece klübünün önünde ne halt ediyorsun'
"Valla ben bunu döveceğim"dedim kendi kendime.
"Efendim"dedi anlamayan bir ifadeyle
"Sana demedim sen git"şaşırdığı her halinden belliydi,
"Git"dedim.
O yerinden bile kımıldamayınca ben yürümeye başladım gece klübünden içeriye girdim,yerime oturdum ama bir eksik vardı.Aslı beni bırakıp gitmiş telefonumu çıkardım Aslı'yı aradım telefonu hep meşgul çalıyor.
Çantamı aldım içtiklerimiz parasını ödeyip gece klübünden dışarıya çıktım.
Asrın'dan
Çok yanlış düşündüğümün farkına varmam pek zaman almadı bu kız ufak tefek naif gibi duruyordu ama içinden bir şeytan çıktı.
Kendi kendine konuşması ayrı bir konu zaten.gece klübünden çıkıp arabaya bindim arabayı çalıştırmaya hazırlandım ama beni durduran şey o kızın tek başına olması oldu.
Kapıyı açtım arabadan aşağıya indim
"Sindirella ayakkabının teki nerde"
dedim başını ayaklarına indirdi teki olmayan ayakkabısına baktı.
Başını kaldırdı kaşlarını çattı
"Ya bela mısın git"
"İyilik yapmakta suç olmuş bu zamanda"dedim
"Ne iyiliği"dedi sesini yumuşatarak
"Buradan tek başına gidemezsin istersen evine bırakayım" dedim.Bakışlarıyla etrafı kontrol etti
"Ben kendim gidebilirim dedi"
Yolun kenarına geçip beklemeye başladı.Arabamın kaputuna kalçamı yaslayıp yolun kenarında sanki bir kurtarıcı gelipte onu kurtaracakmış gibi bekleyen kızı izlemeye başladım.
Böyle bir ortamda bulunmaktan,insanların ona attığı bakışlardan hoşlanmıyor,ama bunu insanlara belli etmiyor.
Korkak ama güçlüyü oynuyor,ya da oynadığını zannediyor.Bakışlarını etrafta gezdirdi,bende sabitleyip kaşlarını çattı.
Küçük bir kız çocuğunun siniri kadar masum bir sinir.
Arabaya bindim farları açtım,nedenini bilmediğim bir biçimde buradan gidemiyorum içindeki dürtüler burada kalmam konusunda çok ısrarcı.Teki olmayan ayakkabısını çıkarıp eline aldı,yavaş ve temkinli adımlarla arabaya doğru yürümeye başladı.
Arabanın yanına ulaşınca,arabanın kapalı olan camını tıklattı.camı indirdim,gözleri gözlerimi buldu yaramazlık yapan küçük bir kız çocuğu gibi bir duruş sergiliyordu.
"Beni eve bırakırmısınız?"
"Sende bipolar(kişilik bozukluğu)falan mı var?"dedim gülerek
"Yok benim normal halim bu"bu kız gerçekten aptal
"Neyse bin hadi"dedim yavaş adımlarla arabanın etrafından dolanıp ön koltuğa oturdu.Arabayı çalıştırdım bakışlarım sakin yüzüne kaydı
"Evin nerde"
"Sen ilerle ben tarif edeceğim"dedi eliyle yolu göstererek
Yol almaya başladık yolculuk boyunca ikimizde konuşmadık sessiz bir yolculuk oldu.Kızın tarif ettiği binanın önünde durdum.
İnmek için hareketlendi fakat bileğinden yakalamamla yerine tekrar oturdu.
"İsmin ne Sindirella"dedim
"Nora"dedi.Tekrardan konuşmama mahal vermeden arabadan aşağıya atlayıp binadan içeriye girdi.
***
Başımdaki keskin ağrı ile yataktan kalktım eve nasıl geldiğimi bile hatırlamazken yüzümü yıkayıp kahvaltıya indim.
Halide masada yüzü asık bir şekilde oturuyordu.
"Günaydın"dedim Halide'ye bakarken cevap verme zahmetinde bile bulunmadı.
"Halide ne oldu abicim"
"Ben sizinle küsüm yani konuşmuyorum bay Karahan"dedi burnunu yana atıp kısık gözlerle bana bakarken.
"Neden"
"Abi ya arkadaşlarımla eğleneyim dedim beni eve gönderip kendin eğlenmişsin"dedi cırlayarak"Lan sen benim eğlenceme mi karışıyorsun"
Bakışlarını tabağına sabitleyip sustu
"Tamam ben seni götüreceğim eylenmeye"dedim.
Suratındaki somurtkan ifade yerini kocaman bir gülümsemeye bıraktı.
Kahvaltımız devam ederken içeriye Samet girdi"Günaydın abi" dedi
"Günaydın"dedim kahvemden bir yudum alırken
"Abi pakhan Türkiye'ye giriş yapmış seni bekliyormuş"
"Pakhan mı?"dedim Rus mafyasının başının Türkiye'de ne işi olur diye düşünmeden edemedim.
"Neden gelmiş"
"Abi mail olarak detaylarıyla birlikte göndermiştim"dedi.
"Arabayı hazırla Samet geliyorum"Süratle odama çıkıp silahımı aldım,pakhan'ın kaldığı otele yol almaya başladık
"Samet, neden gelmiş"
"Abi Hamdi moslov gene ortalığı karıştırmış"
"Nasıl"
"Yapılan sevkiyat ile ilgili tehdit etmiş"
"Pakhan'da ufak bir toplantı istedi"dedim.Arabanın durmasıyla otele girdim en üst katın tuşuna bastım ve çıktım asansörün durmasıyla kral dairesinin önünde durup kapıyı tıklattım,kapı çok geçmeden açıldı.
Pakhan sandalyesinde oturuyor ve beni izliyordu.yavaşça yaklaştım pakhan'ın elini öptüm
"Hoşgeldiniz ülkemize"dedim elini dizlerinin üzerine yerleştirirken
"Daha öncede gelmiştim ülkenize ama o zaman sen dünyada bile değildin Karahan"dedi boğaz manzarasını seyrederken
Başını tekrardan bana döndürüp konuşmaya başladı
"Karahan sana verdiğim görevi yerine getirdin mi?"
"Hamdi moslov'u araştırmaya devam ediyorum yeni bilgiler aldıkça size aktaracağım"Elini yumruk yapıp dizlerine vurdu
"Beni bilgilendirme Karahan verdiğim işi yap"dedi sanki acı çekermiş gibi çıkan sesiyle."Toplantı odasına gelin"dedi hiddetle.
Nora'dan
Başımın ağrısı gün boyunca geçmemişti uyandığımdan beri ağrının geçmesi için ilaç kullanıyorum ama nafile.
Bakışlarımı televizyona sabitledim dün akşam gittiğimiz kulüp haberlere çıkmıştı.
Biraz sesini açıp dinlemeye başladım
"Herkese iyi akşamlar sayın seyirciler,dün gece saatlerinde tanınmış mekanlarından birinde enteresan bir olaya tanık olduk"dedi.
"Genç bir kadının kaçırıldığı görüntüler bu haberde"dedi arkasında oynayan video kaydına bakmaya başladım kanım donmuş,dünyam durmuş gibiydi."Aslı"
Bu bölüm bu kadar yorum bırakıp yıldıza dokunmayı unutmayalım
Sizce Aslı'ya ne oldu?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İhanet tohumu
Genel Kurgu* Dar bir odanın içerisinde yatağın tam ortasında yüzüm tavana bakacak şekilde yatıyordum. Bakışlarımı duvardan çekip etrafta gezdirdim, odanın içerisinde bir yatak ve lavaboya açıldığını düşündüğüm bir kapı vardı, başımı biraz uzatıp bakınca kocam...