14.Bölüm

104 5 20
                                    

Nasılsınız bakalım,özlediniz mi beni

Uzatmadan başlayalım

*            🦋 butterfly= kelebek🤔
*              Butter=tereyağı
*                 Fly=uçmak
*
*      Alın şimdi bu bilgiyi ne yaparsanız yapın,neyse öyle genel kültür olsun

Hadi başlayalım



Asrın'dan

Eve varınca kendimi çalışma odasına kapatıp sunum dosyasını incelemeye başladım,yarın yapacağım sunum için herşeyin yerli yerinde ve tam olması gerekli,aksaklıkları,aksatılan işleri sevmem.

Yaklaşık bir saat çalışmanın ardından odadan çıkıp aşağıya yöneldim Halide ve Aren kanepeye oturmuş film seyrediyordu.

Aren'e dönüp konuşmaya başladım"lan senin evin yok mu hep burdasın"dedim,mutfağa ilerlerken
"Şimdi ortak siz beni çok özleyeceğiniz için,bende sizi düşünüyorum benim canım arkadaşlarım beni özlemesinler diye hep yanınızda duruyorum"dedi,ciddi ciddi açıklama yaparak.

Dolaptan viski şişesini alıp bardağa doldurdum,önüme konulan ikinci bardak ile bakışlarım bardağı koyan kişiye kaydı"bensiz mi içiyorsun ortak"dedi,şişeyi elimden alıp kendisi bardağını doldururken.

Viski dolu bardağı alıp çalışma odasına girdim,kapının arkamdan açılıp kapanma sesi yankılandı,Aren deri koktuğa oturup suratıma bakmaya başladı.

"Bok mu var ne bakıyorsun"
"Yok,mal gördüm fiyatına bakıyorum"dedi sırıtarak,biraz daha zorlasam'saman ye'diyecek diye korkuyorum.

Başımı dosyalara indirip son kez fiyat analizlerinin üzerinden geçmeye başladım,"ortak,aşık olsan ilk bana mı söylersin yoksa Halide'ye mi?"dedi viski bardağını avucunda döndürerek,içkiden oldu desem,aynı içki bende de var,zaten Aren hep böyleydi.diye geçirdim içimden.

"Sana söylerim"dedim susması için
"Valla mı?"
"Valla"
"Valla mı?"
"Valla"
"Valla mı?"
"Aren!!!"
"Of tamam be,seninle de konuşulmuyor"dedi yüzünü buruşturarak,bakışları arkama kaydı,göz bebekleri büyüdü

"Ne oldu,neden hayalet görmüş gibi oldun"dedim sesini çıkaramayıp arkamı gösterdi,parmağının doğrultusunda gösterdiği yere baktım kaşlarım çatıldı,sinir kat sayılarım arttı

"Bu kadının fotoğrafı bir daha buraya konulmayacak,hatta benim evimin hiçbir bölümüne konulmayacak"dedim çerçeveyi yere fırlatıp paramparça oluşunu izledim.
Aren ayağa kalkıp bileğimi yakaladı"ortak sakin ol tamam birdaha konulmayacak"dedi,Fatma hanımı çağıracağını söyleyip odadan ayrıldı.

Başımı ellerimin arasına alıp şakaklarıma masaj yapmaya başladım
'Oğlum'
'Asrın'
'Gel buraya anneciğim'
Duyduğum iğrenç ses ile kulaklarımı kapatıp bağırmaya başladım
"Hayır,hayır, hayır ben senin oğlun falan değilim"kafamın içinde yankılanan seslerin durması için gözlerimi kapatıp aklımdaki düşünceleri bir kenara ittim.

Nora'dan

Bugün dersim olmadığı için okula uğramamıştım,evime zaman ayıramadığıma karar verip bu günü temizlik günü ilan ettim.

Yaklaşık yarım saatlik temizliğin ardından kendimi koltuğa bırakıp boş boş tavana bakmaya başladım.

Aklıma gelen fikir ile mutfağa koştum,küçükken dadımın yaptığı elmalı tart tarifini denemeye karar verdim,malzemelere bakıp yapmaya başladım,önce hamurunu yapıp dinlenmeye bıraktım sonra elmaları rendeleyip güzelce kavurdum ve olmazsa olmaz tarçın,tartlara şekil verip fırına gönderdim,yaklaşık yarım saatin ardından evimi güzel bir tart kokusu sardı.

İhanet tohumuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin