2.Bölüm

146 6 3
                                    

Yeni bir bölüm ile karşınızdayım
Yazacak konu aklıma gelmediği için sizlerde bekliyordunuz çok uzatmadan başlayalım


Eve geldiğimde evin çok sessiz ve sakin olması dışında anormal bir durum yok.

Halide evden mi kaçtı yoksa
"Halide"
Ses yok

Merdivenleri çıktım üst kata ulaştım Halide'nin odasının kapısını tıkladım
"Halide"ses yok
Kapıyı aralayıp açtım tahmin ettiğim gibi oda boş Halide yok.

Telefonu çıkardım ve Halide'yi aradım ama herzamanki gibi telefonuma bakan olmadı.
"Alo Samet sen o varis kızı bırakma bizim kızı bul"
"Bizim kız derken abi"
"Halide evden kaçmış Samet ben aramaya çıkıyorum sende ara"
"Tamam abi"deyip telefonu kapattı.

Arabaya bindim ve herzaman arkadaşlarıyla gittiği gece kulübünün yolunu tuttum.

Nora'dan

Ders boyunca dayanamayıp uyumuştum başımı kaldırdım Aslı tepemde dikilmiş beni bekliyordu.
"Kızım hep uyuyorsun ya,kalk bu akşam eğlenmeye gideceğiz ve bilebil kimde bizimle geliyor"
"Kim"dedim hayattan bıkmış bir sesle
"Tabiki sen"
Gözlerimi belirtip ben mi?dermiş gibi baktım.

Kolumdan tutup çekiştirmeye başladı
"Hadi daha elbise seçeceğiz"
"Saat daha 3"
Kolumu bırakıp saate baktı
"Ooo geç bile kalmışız hadi kalk"
Çantamı omzuma atıp okuldan çıktım.

Aslı kolumdan yakalayıp 'bizim eve gidiyoruz'deyince karşı çıkmadım ve Aslı'nın evine geldik.
Çantalarımızı yatağın üzerine bırakıp gardrobu açtık.

Aslı bakışlarını üzerimde gezdirdi ve bana siyah dizimin dört parmak üzerinde biten kolları tül detaylı bir elbise verdi.
Elbiseyi üzerime tutup bana gülümsedi.

"Çok kısa"dedim
"Senin fiziğin harika çok güzel olacak güven bana"dedi elbiseyi elime tutuşturup giyinme odasına soktu.

Elbiseyi üzerime geçirdim önü V yaka olduğu için göğüs kısmı biraz açık olmuştu.
"Aslı bu elbise çok açık"
"Harika olmuşsun kızım"dedi beni süzerken.
"Ayrıca açık falanda değil"dedi yakasını düzeltirken.

Aslı ise üzerine gümüş renginde ip askılı bir elbise giymişti.
Ayakkabı olarak ise aynı renk bilekten bağlamalı ayakkabı giymişti.
Bana döndü
"Sana ayakkabı ayarlayalım"
Ayakkabı dolabını açtı en üst raftaki siyah ince topuklu tek bantlı ayakkabıyı indirdi.
Ayakkabıyı giydim ve kombinim gerçekten çok güzel duruyordu.

Aslı beni makyaj masasına oturttu saçlarımı açtı bukle yapıp omuzlarımdan aşağıya bıraktı.

Hafif tonda göz makyajı yapıp abartılı bir kırmızı ruj sürdü
"Bu fazla olmadı mı?"dedim dudağımdaki ruju göstererek.
"Gayet iyi"dedi kendi göz makyajı ile ilgilenirken

Çekmeceyi açtı içerisinden parfüm çıkardı ve sıktı
"Koku çok önemli" dedi.
Üzerime parfümü boca ederken,elime ufak bir çanta tutuşturup beni çıkışa sürükledi.

Asrın'dan

Gece klübünün kapısından içeriye girer girmez gürültülü ses kulaklarımı doldurdu.kalabalığın içine bakışlarımla Halide'yi aradım.

Alt katta olmadığına kanaat gelince üst kata çıktım.
Loca kısmında eğlenen 3lü kız grubu ve benim aptal kardeşim.
Adımlarımı yavaşlattım ve masaya yöneldim
"Hanımlar bişey arzu eder misiniz"
Halide başını döndürdü
"Hepimize içki get-abi"dedi.gözleri şaşkınlıkla büyüdü.

Gözleri pörtlerken
"Halide ben sana ne dedim"
"Abi"
"Ben sana ne dedim"
"Abi valla"
"Hadi eve bundan sonra burnun çıkmayacak dışarıya"
"Abi"
"Samet seni bekliyor dışarıda hadi"
Merdivenleri hızlı adımlarla indi ve kalabalığın arasında belli olan kırmızıya vuran turuncu saçlarıyla çıkışa yöneldi.
Bar kısmına oturup içki söyledim ve içmeye başladım bakışlarımla etrafı süzerken bir kız dikkatimi çekti.

Orta boylu,kumral saçlı, kahverengi gözlü ,gayet doğal bir kızdı bakışları çok hoşnutsuzdu sanki zorla getirilmiş gibi.
Başını kaldırıp etrafı süzdü bakışları beni buldu,benimde ona baktığımı görünce gözlerini kaçırıp başını çevirdi.

Kim bu kız ya demeden edemedim o sırada telefonuma gelen bildirim ile düşüncelerim bölündü
"Alo Samet"
"Abi bu varis kız hakkında bilgiler var müsaitsen anlatayım"
"Anlat Samet"
İçeceğimden bir yudum alarak dinlemeye başladım
"Kız halkla ilişkiler ikinci sınıf öğrencisi,babasınıda annesi gibi vefat etti zannediyor"
"Devam et"dedim
"Tek başına yaşadığı ufak bir evi var,arkadaşları gelip gidiyor genel olarak dışarıya çıkmayı tercih etmiyor"

"Kızın resmini sana mail olarak atacağım abi"
"Tamam Samet"diyerek telefonu kapattım.

Hesabı ödeyip dışarıya çıktım.Demin baktığım kızın yerinde olmadığını fark ettim.

Nora'dan

"Aslı ben lavaboya gidiyorum"
"Git canım"dedi sarhoşluğunun ele aldığı sesi ile
Kalabalığın arasından sıyrılıp lavaboya girdim işimi hallettikten sonra aynada kendime çekidüzen verdim.

Hava almak için dışarıya çıktım bileğimde bir el hissettim başımı dündürdüm.

Evsiz gibi görünen bir insan bileğimi yakalamış çekiştiriyordu
"Bırak kolumu"dedim elini ittirerek
"Hanımefendi burası sizin gibi naif hanımlar için güvenli değil" dedi sırıtarak

Tekrar kolumu yakalamak için hareketlendi ondan önce davranıp kasıklarına tekme attım.
Adam iki büklüm oldu acının etkisiyle
"Puşt köpek"dedim bağırarak.

Ellerimi birbirine çırptım gitmek için hareketlendim fakat arkamda geldiğinden beri beni süzen adamı gördüm.

Bu bölüm bu kadar yorum bırakıp yıldıza basmayı unutmayın.

İhanet tohumuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin