Tohle bude ještě zajímavý

563 15 4
                                    

Povídali jsme si celou cestu v autobuse s Kubou je strašně fajn. Najednou mi přišla zpráva na mobil. Mobil jsem vytáhla a psal mi Patrik. Seděl úplně v zadu a od toho rána jsme spolu nemluvili. Zprávu jsem si rozklikla stálo v ní „moc ti to sluší chybíš mi, doufám že mě dominik nezmlátí jen když na tebe promluvím, při nejhorším ho ožerem " nad zprávou jsem se zasmála ale znovu jsem si přečetla první větu nad kterou jsem se uculila na zprávu jsem mu odpověděla srdíčkem. Jakub si nejspíš všiml jak se culím tak mi vyrval mobil a začal si tu zprávu číst „hej vrať mi ten mobil" řekla jsem ale on mi ho samozřejmě nevrátil, zprávu si přečetl a mobil mi podal zpátky, nevypadal zrovna nadšeně, skoro až naštvaně, co všem je? „jo jenom ti dával náplast" podíval se na mě „moc ti to sluší chybíš mi" parodoval Patrikův hlas, co všem je proč to všem tak vadí „co ti je do toho a proč vám to všem tak vadí? " nechápavě a už taky trošku naštvaně jsem se zeptala. „takže za prvé všechny sere že sis vybrala Patrika, on si myslí že může mít všechny v tomhle je to fakt debil a taky jsi mi lhala víš že mě lhát nemusíš ale prostě proč Patrik?" vybalil na mě hned, ale já vlastně přestala vnímat po první větě. Takže za prvé všechny sere že jsem si vybrala Patrika? Jak jako jsem si ho vybrala? Však jsme jenom dobří kamarádi ano sice to ráno tomu nenaznačovalo že jenom kamarádi, ale nic víc s Patrikem nemám v plánu být. A proč to všechny sere i kdybych si ho teda vybrala noa co? Co je všem do mýho života? „jak jako všechny sere že jsem si vybrala Patrika co meleš?" „to je jedno ser na to" koukal všude jenom ne na mě. Bylo vidět že je nasranej ale já taky ztrácela nervy. „řekni mi to Jakube jak si to myslel nemám na tebe náladu" doufám že si uvědomuje že se z toho už nevymluví, začal klepat nohou. Jako fakt je nervózní? Co se tady děje? „Jakube ptám se tě napsoledy co si tím kurva myslel?" podíval se mi přímo do očí „kurva asi nechápeš že se tady všem líbíš jseš kurva sexy ty se tady objevíš jen tak po 4 letech a vypadáš jak modelka všem se prostě líbíš a nechápeme proč dáváš pozornost Patrikovi a sere nás to, říkali jsme to i jemu ale on je prostě debil a má pocit že jsi jeho" vpálil mi do obličeje. Čekala jsem doslova všechno ale ne tohle. I kdyby mi řekl že Patrik je sériový vrah co si vybírá oběti jako já tak tomu budu věřit víc. Nevěřím tomu co řekl proto se začnu smát. On se na mě zmateně podíval. „proč se směješ" zeptal se „tak jako dobrej vtip no ale fakt mě nedostaneš" „to není vtip" řekl, zvážněla jsem „jo? tak mi to dokaž" fakt se mi tomu nechce věřit „nepotřebuji důkaz proč bych si tohle vymýšlel, proč bych si vymýšlel že se mi i ostatním líbíš? " zamyslela jsem se a vlastně ono to je i pravda. „já nevím třeba ti to řekl Dominik ať to řekneš aby jsem se nebavila s Patrikem" řekla jsem něco co vlastně nedává smysl ale chtěla jsem aby mi řekl pravdu „jo jasný už vidím Dominika jak přijde a řekne mi ať ti řeknu že jsi sexy" zasmál se ale mě moc do smíchu nebylo jak jako že se všem líbím, to bude ještě zajímavý.

Ve vile
Takže jsme dorazili je to přímo nádhera vila. Nevím ani jak Dominikovi poděkovat. Pokoje byli po dvou. Dominik šel se mnou prý aby za mnou nechodil Patrik. Ale prý když mě bude srát můžu za někým jiným třeba na dvě noci kromě Patrika samozřejmě.. Dominiku kdyby si věděl. Šla jsem si pár věcí vybalit. Byla to krásná bílá moderní vila. Vevnitř bylo několik místnosti vyladěných do černobílých barev. Byly tam velké balkónové dveře. Na zahradě byl velký bazén a výřivka. Vypadalo to tam jak v ráji. Na zahradě na dřevěné platformě samozřejmě nesměli chybět lehátka na opalování. Nakonec jsme nebyli blízko moře ale prý si tam nějaký den zajedeme. Převlékla jsem se do bílého tílka které nemělo moc velký výstřih, dala jsem si k tomu kraťase vzala brýle už darované od Dominika a k tomu doplnila růžové žabky. Dnes máme v plánu se podívat po okolí podívat se do všech pokojů, nakoupit někde jídlo a zabydlet se. Jdeme do obchodu podívám si s Patrikem, Dominik se konečně uklidnil a varoval nás ať se mezi námi nic nestane že nás jinak zabije ale bavit se můžeme. Vyšli jsme do obchodu všichni začali kupovat chlast. Musela jsem se zasmát. Když jsme měli nakoupeno vyšli jsme z obchodu myslím že jsme jako parta museli působit moc hezky. Šli jsme ve 13 lidech s taškama plnýma chlastu. Z toho bylo 12 potetovaných idiotů + drobná 17 léta blondýnka. Myslím že super, dívali se na nás snad všichni. Došli jsme "domů" a vybalili všechno jídlo a pití. Pak jsme si šli sednout a dívali se do map co je tu po okolí. Já se pořád bavila s Patrikem mám pocit že by jsme si mohli povídat celé dny a pořád by jsme se měli o čem bavit. Když mi zrovna vyprávěl nějakou vtipnou historku podíval se na nás Jakub, v jeho tváři jsem viděla smutek? Nechápu proč, možná se mu pak omluvím že jsem ho v tom autobuse tak odbyla. Nic zajímavého se ten den už nedělo. Šli jsme celá parta po okolí a abych se pořád nebavila jenom s Yzem, Dominikem a Patrikem tak jsem se chtěla dozvědět víc i o někom jiným. Šla jsem tedy za Smackem a Bulharem. Jakub (smack) i Matěj jsou v pohodě měla jsem je ráda i předtím ale nerozumíme si tak jak třeba s Viktorem. Proto jsem šla potom za Viktorem, Calinem a Steinem. S těmi jsem pak byla celou dobu než jsme zase došli domů. Sedli jsme si na gauč povídali si a u toho pili víno a rum. Probírali jsme co budeme dělat kam pojedeme atd. Potom jsme začali probírat zase úplně všechno. Už jsem byla trochu připitá jako všichni. Nejvíc byl Dominik. Pili jsme ještě asi hodinu a půl a pak jsme šli spát. Dominik byl ožralej a tak si lehl k Yzovi do postele. Všichni jsme si vlastně lehli tam kde jsme vůbec být neměli. Samozřejmě Patrik šel ke mě. Šla jsem ještě do koupelny se převléct. Měla jsem zase kraťasy a delší tričko od Dominika. Vyšla jsem zpátky do pokoje a Patrik už ležel bez trička v kraťasích. Přímo hypnotizoval moje pohyby. Lehla jsem si do postele a on se na mě pořád díval. Naklonil se nade mě a zase mi koukal hluboko do očí. Panebože já ty jeho oči tak miluju. Mám pro ně slabost. Začal mě líbat, já nejdřív nespolupracovala protože jsem si uvědomovala že to není dobrý nápad ale nakonec jsem podlehla. Přehoupl se nade mě a podepřel se lokty pořád jsme se líbali. Začal mi dávat ruku pod tričko ale to už jsem ho zastavila. Ruku vyndal ale pořád mě líbal. Já se odtrhla. Nechápavě se na mě díval „copak kotě" zeptal se „není to dobrý dělat, slíbila jsem to Dominikovi nemůžu promiň" povzdychl si „no dobře ale kdyby něco jsem tady" mrkl na mě a dal mi pusu, lehl si vedle mě dal mi zase ruku přes bok zhasl lampičku a oba dva jsme pod vlivem alkoholu prakticky hned usnuli.

Další kapitola. Dneska má svátek Vikrotie takže naše hlavní postava. Všechno nejlepší všem Vikčám. Doufám že se vám moje FF líbí ily <3

S vámi je mi lípKde žijí příběhy. Začni objevovat