D: hele ahoj Viky promin za to že jsem tady teď nebyl pro tebe a vždycky jezdil když jsi nebyla doma ale chystal jsem pro tebe překvapení, a víš že je občas těžký mamku přemluvit, můžu dojet a vyrikat si to?
Mám mu věřit? Je to můj brácha, ale taky je to Dominik. Řeknu mu že může dojet třeba zítra že nejsem doma? Jo dobrý plán na to si to všechno urovnat
V: ahoj domi můžeme se domluvit že by si dojel zítra prosím? teď nejsem doma promiň
D: jo a kde jsi?
V: pryč proč tě to vůbec zajímá?
D: no jenom že být tebou mi otevřu hned protože stojím před barákem a vidím že sedíš na sedačce a máš zaplou televizi <3To je vtip že? Nebo je opravdu můj bratr takovej-... došla jsem k oknu a viděla jsem tam toho idiota stát, opíral se o auto. Jen zvedl hlavu od mobilu přiblbě se usmál a ještě mi zamával. jo je to opravdu kretén. Tohle dělá aby mě nasral přísahám!
Povzdychla jsem si a otevřela jsem mu. Došel ke dveřím.„ahoj sestřičko, byla jsi pryč jo?" „ahoj bratříčku ne nebyla ale chtěla jsem být pryč od jednoho idiota ale on mi přijel domů"
Začali jsme se oba smát. Pozvala jsem ho dál a zeptala jsem se ho jestli chce něco na pití. Řekl že jenom vodu. Sedl si na sedačku, já mu šla do kuchyně napustit dvě skleničky vody. Jednu pro mě a druhou pro Dominika. Přišla jsem do obýváku a díval se na televizi. Šla jsem si za ním sednout a skleničky jsem položila na stůl před námi.
„takže proč-" spustila jsem ale Dominik mi po dvou slovech hned skočil do řeči „hele takže začnu já, nejdřív jsem se ti chtěl omluvit za to že jsem tu teď asi 3 měsíce pro tebe nebyl protože jsem buď byl ve studiu, nahrával jsem novou desku potom ti ji klidně pustím. A taky jsem domlouval hodně důležitou věc ale to ti řeknu až mi odpustíš. Mám tě pořád rád a chtěl bych aby to bylo tak jako předtím že by jsi u mě někdy zase i mohla na víkend přespat." dokončil svůj proslov. Moc dobře jsme oba věděli že mu odpustím. Sice je to debil ale pořád je to můj starší brácha. „odpouští se chápu že si měl hodně práce ale aspoň si mohl napsat" „já vím promiň" „už to neřeš a povídej když jsem ti už odpustila" jenom se na mě usmál, úsměv jsem mu oplatila. „no takže..." zastavil se a kulišácky se na mě usmál moc dobře věděl že nemám ráda tajemství. „vyklop to Citta" zasmála jsem se „no takže budeš mít za 2 týdny narozeniny že?" už mě nebaví jak to napíná! „ano mám už budu plnoletá" „no a za týden ti začínají prázdniny že?" „hej už mi to řekni nebo tě zabiju!"začal se smát. „chci tě vzít už zítra že by si týden vynechala školu a letěli by jsme ve středu na 3 týdny do Španělska oslavit tvoje narozeniny, a vzal by jsem taky všechny kluky z milionu a pár dalších lidí a udělali by jsme párty. Právě to jsem s mámou domlouval tak dlouho a nechtěla jsem aby si u toho byla"
právě mi vyrazil dech. Kluky z milionu jsem neviděla už pár let vlastně nevím proč, ráda je zase uvidím. V tu chvíli jsem z toho byla strašně šťastná. Skočila jsem na bráchu a začala jsem ho obijmat „děkuju děkuju děkuju!!" začala jsem křičet. Tohle pro mě ještě nikdo neudělal byla jsme tak šťastná, sedla jsem si vedle Dominika a začala křičet do polštáře. Dominik se mi jenom smál když viděl jakou mám radost, obejmul mě ještě jednou. „ségra mám tě rád ale celkem mě škrtíš" zasmáli jsme se oba dva. Až jsem se trošku uklidnila zeptala jsem se ho „myslíš to vážně?" „hej ne právě jsem si to vyhrabal z prdele asi" začal se smát. „nikdy pro mě nikdo nic takovýho neudělal není to jenom sen?" „nevím můžeme to vyzkoušet" zase se kulišácky usmál. Hned jsem znejistila protože jsem se bála co udělá. Natáhl se pro skleničku s vodou a celý její obsah skončil v mém obličeji. Skvělý dominiku díky moc. Dominik vybuchl smíchy. Já jsem otevřela oči a začala ho mlátit polštářem. Ještě jsme se takhle asi 15 minut naháněli po celém domě. Než si mě přehodil přes rameno a šel se mnou do sprchy a pustil na mě ledovou vodu. „stop dominiku, dobrý stačí vyhrál si!" Křičela jsem a u toho se smála. Vypl vodu a vítězné se usmál, jen jsem protočila očima. Šla jsem se převléct z mokrého oblečení.Přišla jsem zase zpátky do obýváku a Dominik mi oznámil že už musí jet. Rozloučili jsme se v objetí a odjel. Já protože mi byla pořád zima z ledové sprchy, jsem si uvařila čaj zaplula pod deku a zapla nějaký film na netflixu. Po asi hodině jsem usla.Čauky další kapitola,dejte vědět jak baví.
ily
ČTEŠ
S vámi je mi líp
Teen FictionPříběh o dívce která to nemá v životě lehké, pomůže ji její bratr Dominik? . . . budu ráda za zpětnou vazbu v dms, v komentářích nebo v podobě hvězdiček <33 #1 dominikcitta #1 ptk #2 bracha #1 sheen