10

176 23 15
                                    


Taehyung Jungkook'u tuttuğu odaya girdiğinde yatakta yerinden sıçrayan Jennie'yi gördü. Şaşırması luzumsuzdu ki şaşırmamıştı da.

"Artık bu evliliğimizin bitmesini normal kılmıştır umuyorum sevgili karım." dedi onu görmezden gelip yatağın diğer tarafına yürürken.

"T-taehyung ben..."

"Götürün şunu." Taehyung'un seslenmesiyle zebaniler içeri girip derin bir uykudan yeni uyanan çıplak tanrıyı kollarından tuttular. "Cehennemin 7. Katı." dedi gözleri karararak.

"Taehyung!" Jennie gitmek üzere olan tanrının koluna yapıştı. "Oraya bir tanrıyı götüremezsin, delirdin mi?"

"Elini üzerimden çek." sakince konuşmuş ancak kızın elini koparırcasına kendi kolundan ayırıp atmıştı.

"Taehyung... yapamazsı-"

O anda deli gözler üzerine döndü. "Bana bir şeyi yapamayacağımı mı söyleyecektin yoksa yanlış mı duydum?"

Jennie yutkunarak çarşafların arasına gömüldü.

"Ve sen, yarın burada olmayacaksın."

"Evliyken beni buradan yollayamazsın."

"Beni denemek istemezsin."

Sert adımlarla odadan çıkıp gitti.

"Bu ne demek oluyor? Bırakın beni!" Jungkook bağırırken Taehyung sırtının ürperdiğini hissetti. Biri yer altı diyarına izinsiz girmişti ve onun kim olduğunu tahmin etmek zor değildi. Yoongi'nin Jennie'den haber alacağı belli bir şeydi.

"İndirin." dedi zebanilere ve denizlerin tanrısı kol ve bacaklarından zorlukla tutularak yedi kat aşağıya indirildi. Taehyung da yavaş adımlarla arkalarından gidiyordu. Zebanilerin gücü bir tanrıyı zabdetmek için yeterli değildi ancak kendisinin baskılayıcı aurası kardeşi olan mahlukatı güçsüz kılıyordu.

"Taehyung!"

"Buraya giremezsin." dedi arkasından gelen sesin sahibine dahi bakmadan.

"Taehyung bırak onu."

"Onunla aynı kaderi paylaşmak istiyorsan durma ve kocanla beraber aşağı in. Sana acıyacağımı düşünmen aptallık olur." esmer olan durup arkasına döndü. "Çocuğumun ölümü tapınağının zeminine kan gölü yaratırken  sen ne yapıyordun? Ya da benim sevgilim kocan tarafından tec-vüze uğrarken?"

"Öyle bir şey olmadı!"

"Hangisi olmadı?" Taehyung sakin bir şekilde başını yana eğdi. Yoongi hayatında böyle bir psikopat görmemişti. 

"T-tec-"

"Bebeğimin cesedinin fayanslarına yayıldığı kısmı reddetmiyorsun o zaman?" esmer olan tek kaşını kaldırdı.

"O piçi kimden peydahladığını nerden bilebilirsin? Senden olduğuna emin misin ki?"

Yoongi'nin bağırması Taehyung'un sinirini bozmaya başlamıştı ve söylediği kelime gözlerinin alevler saçmasına neden olmuştu. Tanrıçanın koluna yapışıp kendine çekti. "Ne dedin sen?"

"D-dediğimi duydun!"

"Öyle mi?" esmer tanrı sırıttı ve Yoongi'nin bir sonraki hissettiği kasıklarındaki dayanılmaz acıydı. Taehyung'un eli bir kurşun gibi karnına dalmış ve rahmine tırnaklarını geçirmişti. Tek kelime dahi etmeden onu söküp çıkardı.

Yoongi'den tüm cehennemde yankılanan bir çığlık duyuldu.

"Sana iyiliğim olsun. O kocandan bebek taşıman mümkün olmaz artık üzülme."

MedusaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin