Uzun zamandır bölüm gelmediğinin farkındayım. Ama açısını çıkartacak bir bölümle geldim size. Umarım beğenirsiniz^^Şu ana kadarki en uzun bölüm...
Instagram/ endtheocean
6. GÜNÜ GELİR, BELKİ DE GELMEZ
Dedublüman, Günü Gelir
Isabel LaRosa, Favorite
Tyla, Water
♟️
Midas Siyanir
"İyi mi?" diye sordum, belki de yıllar sonra ilk kez konuştuğum insana.
Ne kadar da garipti... Onsuz adım dahi atamadığın biriyle bütün bağlarının kopması ve sanki hiç tanışmamış gibi yaşamaya devam etmek. Eskiden verilen sözlerin hiçbir anlamı kalmamışçasına...
Hepsi bir anda yok olmuş, tozlu raflara kaldırılmıştı.
Yerde duran gözleri bana çevrildi. Ve bu da uzun sonra ilk kez göz göze geldiğimiz an olmuş oldu. Sikik problemler olmasa şu an nasıl oldurduk acaba?
"Değil."
O, her zaman grubun en neşeli insanı olmuştu. Yerinde duramayan, hep oyun oynamak isteyen, bir şeyler için mızmızlanıp duran o kişiydi. Ne zaman moralim düşük olsa tepeme çıkıp durur, söylenip durmama rağmen tepemden inmezdi.
Yıllar onu değiştirmiş olmalıydı.
Hayır.
Yıllar değildi onu değiştiren. Bendim.
Böyle olmasına sebep olan kişi bendim.
Batı, benim yüzümden bu haldeydi ve o bu hikâyenin en masumuydu. Önceden herkese gülümseyen, neşe saçan kişi kimdi? Şu an neredeydi?
Devin'in yerinde olmak isterdim.
İkizini bu kadar kötülük yapmışken yine onun mutlu anlarını görmek istemek bencilceydi. Ama zaten kötü adamlar bencil olmaz mıydı?
Kardeşimin mutlu zamanları görmek için birçok şeyden feda edebilirdim.
Konuşmam gerekiyordu. Yorgun gözlerle bana bakan kişiye bir şeyler demem gerekiyordu. Çok yorgun gözüküyordu. Soyunma odasında üstünü değişirken vücudunda gördüğüm yaralarını sormak istiyordum şu an. Ama buna bile hakkım yoktu. Seni çok özledim, küçük fare. Beni deli ettiğin anları bile özledim.
"Larin neden bayıldı?" diye sordum bu sefer.
"Bana Laren deyip durma. Bir tek Batı öyle söyleyebilir."
"Ben ne diyeyim?"
"Devin, de. Herkes gibi."
"Ben herkes olmak istemiyorum ki..."
"Hımm... O zaman sen de Larin, de. İkisinin birleşimi."
"Peki, öyle olsun Larin."
Dudakları zevkten öte bir şekilde kıvrıldı. O da dediğim şeye takılmış olmalıydı çünkü ben bile şaşırmıştım bu dediğime. Ona en son Larin diye çok uzun zaman olmuştu. Zihnimden bile geçirmeye korktuğum isim birden ağzımdan çıkıvermişti ve bundan sonra da düşemezdi. Larin, Larin, Larin... Sonsuza kadar Larin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OKYANUSUN KÜLLERİ
Novela JuvenilDevin Laren Karolin, normal bir hayatın içerisinde yaşamını sürdürürken zihninin içerisinde onu yanıltan şeyler olduğunu fark eder. 19 yaşında, Vasil Koleji'ni kazanmasıyla hayata yeniden başlar. Ta ki sırlar açığa çıkana kadar. ♟️ 𝘉𝘪𝘳𝘤𝘰𝘬 𝘴�...